Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist :/. Masse lykke til videre <3Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.

Det var leit å høre Masse lykke til videre i forsøkene dine!Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning?Kan endre mitt fødested fra Ahus til Kongsvinger![]()

Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning?![]()
Det stemmer. Jeg bor 5 min gange fra Ahus Kongsvinger og de skryter av fødeavdelingen her. Jobbet der i høst (ikke føden) og kollegaene mine kalte det fortsatt "sykehuset i innlandet eller ahus som vi heter nå"Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.
Men sykehuset er et annet sted enn Ahus, og det er visstnok to vidt forskjellige fødeopplevelser![]()
Ånei så utrolig tristJeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.

Så trist :/. Masse lykke til videre <3
Det var leit å høre Masse lykke til videre i forsøkene dine!
Ånei så utrolig trist
Masse lykke til videre![]()
Vi har fått ny termin mer mot 21.02.2024Bkno3515250 - 30 år - B1 - Volda (sannsynligvis) - 18.02.2024
Du må lage deg et NickVi har fått ny termin mer mot 21.02.2024

Hvordan ?Du må lage deg et Nick![]()
det er føøørste gang barn på veg og første gang Babyverden