Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist :/. Masse lykke til videre <3Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Det var leit å høre Masse lykke til videre i forsøkene dine!Jeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning?Kan endre mitt fødested fra Ahus til Kongsvinger
Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning?
Det stemmer. Jeg bor 5 min gange fra Ahus Kongsvinger og de skryter av fødeavdelingen her. Jobbet der i høst (ikke føden) og kollegaene mine kalte det fortsatt "sykehuset i innlandet eller ahus som vi heter nå"Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.
Men sykehuset er et annet sted enn Ahus, og det er visstnok to vidt forskjellige fødeopplevelser
Ånei så utrolig tristJeg kan tas av lista. Tom og altfor liten fostersekk på ultralyd i dag 6+6.
Så trist :/. Masse lykke til videre <3
Det var leit å høre Masse lykke til videre i forsøkene dine!
Ånei så utrolig trist
Masse lykke til videre
Vi har fått ny termin mer mot 21.02.2024Bkno3515250 - 30 år - B1 - Volda (sannsynligvis) - 18.02.2024
Du må lage deg et NickVi har fått ny termin mer mot 21.02.2024
Hvordan ? det er føøørste gang barn på veg og første gang BabyverdenDu må lage deg et Nick