.

Kan endre mitt fødested fra Ahus til Kongsvinger ☺️
Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning? :dance008

Kongsvinger er en del av Ahus men har inntrykket av at alle fortsatt ser på det som en del av sykehuset i innlandet eller har jeg helt feil oppfatning? :dance008
Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.
Men sykehuset er et annet sted enn Ahus, og det er visstnok to vidt forskjellige fødeopplevelser☺️

Det er en del av Ahus ja, og de 10-15 overføringene av nyfødte de har årlig er til Ahus.
Men sykehuset er et annet sted enn Ahus, og det er visstnok to vidt forskjellige fødeopplevelser☺️
Det stemmer. Jeg bor 5 min gange fra Ahus Kongsvinger og de skryter av fødeavdelingen her. Jobbet der i høst (ikke føden) og kollegaene mine kalte det fortsatt "sykehuset i innlandet eller ahus som vi heter nå"

Så trist :/. Masse lykke til videre <3
Det var leit å høre Masse lykke til videre i forsøkene dine!
Ånei så utrolig trist :sad010
Masse lykke til videre :Heartred

Takk! alle sammen Det er skikkelig dritt altså, og føles så urettferdig og meningsløst. Det er rart hvor mye man greier å tenke seg inn i både den kommende graviditeten og livet etter i løpet av noen ukers graviditet. Lykke til videre til dere med februarbabyene, håper det ikke blir så lenge før jeg kommer inn i en ny termingruppe!

Jeg kan tas av lista...

Har akkurat kommet hjem nå fra ul, desverre gikk det ikke veien... Fant et veldig veldig svakt bankende hjerte og utvikling som har stoppet opp rundt 6+0 når jeg burde vært 9+5 i dag. Jeg er helt knust... :sad010 :sad010

Takk for meg, jeg har kost meg så med å følge graviditeten sammen med alle her inne ♥️♥️♥️

Back
Topp