Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får ikke horn, for de kommer til å forsvinne før jeg rekker å føde:O
Vet hvor jeg skal gå når jeg blir sulten.![]()
Helt i orden! Tror jeg skal lage det selv!Du får ikke horn, for de kommer til å forsvinne før jeg rekker å føde![]()
Han kan vel få fri uten å få lønn? Sånn uten å måtte bruke av ferien sin?Gubben får ikke en krone betalt av den kjipe sjefen sin! Så han må bruke opp 2 uker av ferien sin..
Joda om vi har lyst til å slippe å betale regninger eller kjøpe matHan kan vel få fri uten å få lønn? Sånn uten å måtte bruke av ferien sin?
Mener at alle har krav på fri, men at det er opp til arbeidsgiver om man får betalt eller ikke. Uten at jeg er skråsikker altså.
Slik er det her også. Fri den dagen jeg går i fødsel. Og 2 uker fra den dagen vi reiser hjemEr arbeidsgiver som styrer det der tror jeg...
Her får mannen full lønn, men han får ikke fri før vi reiser hjem fra sykehuset. Han får fri når jeg føder, men hvis jeg blir liggende på sykehuset i fem dager, starter ikke hans to uker før han henter oss på sykehuset.
Wow! Imponert!Har full fryser:
50 fylte horn
15 lasagne
20 gryteretter (takk svigermor)
5 steiker
10 pakker med pizzafyll (så trenger vi bare pitabrød til bunn)
8 porsjoner kjøttkaker
Fryste grønnsaker + kjøttboller (steker de sammen i panna og koker pasta til)
Ørten kilo kyllingfilet
Bør klare oss til påske, og da begynner vi vel å fylle på med grillmat![]()
Spurte han i går. Han var ikke sikker. Han vil trolig ta ut noen dager, men vet ikke om han får lønn. 2 uker blir nok uaktuelt for han. Han mener selv han har så viktig jobb og at de er så avhengige av ham. (kurskoordinator)