2. Trimester ?

Godt å høre det er andre :p Kjenner det har blitt en viktig sak for meg også hahaha! Alt man skal bry seg med. Folk må jo telle slik de vil for all del men tar meg selv i å tenke at det er en rett måte og en gal måte.. Huff blir helt håpløs jo

Haha, ja godt vi er flere om det da ;p
 
Hahahahaha, så sant ;p Vel, jeg tenker i alle fall at jeg MÅ da være i andre trimester i morgen, men mindre det flyttes en uke til i løpet av natta ;p

Skulle ikke forundre meg at de delte opp svangeskapet i bare 1.og 2. trimester og vips så må vi vente til uke 20 med å gå over til 2.trimester. Hadde funket dårlig ordet "trimester" da, men men :p

*tror jeg trenger søvn*
 
Skulle ikke forundre meg at de delte opp svangeskapet i bare 1.og 2. trimester og vips så må vi vente til uke 20 med å gå over til 2.trimester. Hadde funket dårlig ordet "trimester" da, men men :p

*tror jeg trenger søvn*
Haha huff nei de får ta å bestemme seg og holde seg til det.. Stakkars oss forvirrede og hormonelle damene :p
 
Skulle ikke forundre meg at de delte opp svangeskapet i bare 1.og 2. trimester og vips så må vi vente til uke 20 med å gå over til 2.trimester. Hadde funket dårlig ordet "trimester" da, men men :p

*tror jeg trenger søvn*

Haha, ja... da måtte man til og med ha byttet ord ! WOW! ;p Jeg trenger garantert søvn og må opp tidlig og på skole i morgen :( MAX 10 skoledager igjen av dette året da, og det er jaggu godt å tenke på i disse dager når jeg sliter voldsomt med å komme med av sted..
 
Hahaha, elefanter ! :p
Fnis ja! Spøker med min kjære at snart er det ingen som ser du er der en gang for der kommer dundra :p Ikke veldig sannsynlig egentlig da han er 1,87 og dobbelt så tung som meg men :p Morsomt å si det :)
 
Fnis ja! Spøker med min kjære at snart er det ingen som ser du er der en gang for der kommer dundra :p Ikke veldig sannsynlig egentlig da han er 1,87 og dobbelt så tung som meg men :p Morsomt å si det :)
Hahaha ;p Husker svigerfar og min pappa pleide å måle mage med meg sist, siden de har sånn typisk gammelmann-stormage-ølmage-vomm :p Men nå må jeg legge meg ! Takk for masse hyggelig og morsom skravling i kveld :D God natt ! :)
 
Hahaha ;p Husker svigerfar og min pappa pleide å måle mage med meg sist, siden de har sånn typisk gammelmann-stormage-ølmage-vomm :p Men nå må jeg legge meg ! Takk for masse hyggelig og morsom skravling i kveld :D God natt ! :)
Hehehe :p Morsomt! Ja dette var en veldig bra skravelkveld! <3 forumet <3 Natta og sov godt! :D
 
Hehe ja;) er bare at det føles litt som "juks" om du skjønner ;) Kall meg gjerne rar men :p Jeg teller også bare på den medisinske måten og sier at 12+0 - 12+6 vil si uke 12. Er jo to måter å telle på men føler det er juks å si uke 13 når den så vidt er pågynt hehehe ;)
Men, hehe, det er jo sant?! Det er jo ikke juks! :p når man er 12+2 så har man jo gått gravid i 12 uker og 2 dager, man har jo gått gravid lenger enn 12 uker. da er man jo i den trettende uken ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
40/3=13.33 så fra slutten av uke 13 må vel kunne regnes som 2.trimester?
 
Veldig rart. Hvis et endres på din i morgen skal jeg prøve å slette appen og laste den ned på nytt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det ble endret på min app til idag, så nå står det trimester: 2 ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
De regner kanskje 2 trimester til uke 15 (14+0) for da er fosterets alder 12 uker? Husk at de to første ukene man er gravid ikke er reelle, er jo da man har menstruasjon + eggløsning...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De regner kanskje 2 trimester til uke 15 (14+0) for da er fosterets alder 12 uker? Husk at de to første ukene man er gravid ikke er reelle, er jo da man har menstruasjon + eggløsning...


Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje det er det som er poenget med det ja ! ;p
 
Blir litt forvirra av disse appene selv... Itilegg til forskjell i trimesterene så er det jo forskjell i fosterets størrelse også! Merkelig...
 
Back
Topp