:)

En tråd i 'Februar 2020' startet av Bruker809chr, 5 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaine:) Flørter med forumet

Så bra at formen er så bra :)))

2. Mammaine:) Flørter med forumet

Jeg har bekkenbetennelse , og det er skikkelig kjedelig. Husk å prøv å hvil deg så mye som
    Du kan :)

3. Mammaine:) Flørter med forumet

Wow , ikke verst . Jeg er en av de som løper rundt dagene før jul å stresser ;)

• Liker Liker x 1
  4. Mammaine:) Flørter med forumet

Så bra at du er i så fin form da . Kynnere er plagsomt ;)

5. inux Forelsket i forumet

Prøver å hvile når jeg kan. Jobber hver dag men kortere dager. Ofte drar jeg rett hjem for å hvile så henter mannen min i barnehagen. Det er fint for da får jeg litt mer å gå på resten av dagen. Jobber også i barnehage, synes innetiden er verst. I utetida får jeg røre på meg å bruke kroppen i mye større grad. Vondere å sitte på gulvet å leke med barna. :)

6. llunah Elsker forumet Februarbarna 2020

På grensen til svangerskapsforgiftning, mye migrene- 2-4 ganger i uka, og ekstremt mye vonde sammentrekninger,, så fått beskjed om å ikke anstrenge meg og ta det med ro. I perioder har jeg 1 min vondt- 3 min mellom..... men så går det over og jeg får hvile..
    Skal inn på føden, antagelig imorgen, for å sjekke tappen ((den er kortere pga kreftoperasjon ifjor)) mulig cerklage.
    Litt tidlig enda, så håper han blir i magen litt til... minst 10 uker egentlig...
    I beste dall er det "bare" sammentrekninger jeg må leve med og som ikke påvirker noe...

• Hjertelig Hjertelig x 4
  7. Mammaine:) Flørter med forumet

Uff , masse masse tvi tvi

8. Mammaine:) Flørter med forumet

Fint med en mann som tar sin bit av kaken :)

9. inux Forelsket i forumet

Ja, han er en god støtte å ha på dårlige dager. Veldig forståelsesfull og god! ❤️

10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 1 Sep 2020

Del denne siden