:)

Her går det fint selv om jeg har dager innimellom som i dag der jeg er stuptrøtt. Jobber 100% og har to barn på 2,5 og 5 år hjemme, så da blir det ikke så mye tid til å ligge på sofaen akkurat. Men er takknemlig for at formen er så god som den er, og satser på å jobbe som normalt frem til permisjonsstart i midten av januar.
Så bra at formen er så bra :)))
 
Det går for det meste greit, men er mer sliten enn tidligere. Begynner å kjenne at svangerskapet tærer litt på kroppen. Har hatt så lyst til å jobbe 100% hele svangerskapet men har sykemeldt med 20% nå og jobber 80%. Har et barn fra før på 2 år så trenger et lite overskudd når jeg kommer hjem også. Bekkenet gjør vondt, ikke sånn at det er plagsomt men kjenner det gjennom hele dagen. :)
Jeg har bekkenbetennelse , og det er skikkelig kjedelig. Husk å prøv å hvil deg så mye som
Du kan :)
 
Her går det fint. Føler meg ikke så stor ift det jeg trodde jeg skulle. Fått litt mere kynnere og plages litt med soppinfeksjoner, men satser på at det går over. Er ferdig med alt av julegaver så nå teller jeg bare ned til jul :)
Wow , ikke verst . Jeg er en av de som løper rundt dagene før jul å stresser ;)
 
Var trøtt hele dagen i går og var redd den perioden var I gang, men I dag var jeg full av energi og kom meg t.o.m på gymmen!:) håper det holder seg sånn litt til. En del kynnere og vondt i ribbena på kvelden men ellers fin form :)
Så bra at du er i så fin form da . Kynnere er plagsomt ;)
 
Jeg har bekkenbetennelse , og det er skikkelig kjedelig. Husk å prøv å hvil deg så mye som
Du kan :)

Prøver å hvile når jeg kan. Jobber hver dag men kortere dager. Ofte drar jeg rett hjem for å hvile så henter mannen min i barnehagen. Det er fint for da får jeg litt mer å gå på resten av dagen. Jobber også i barnehage, synes innetiden er verst. I utetida får jeg røre på meg å bruke kroppen i mye større grad. Vondere å sitte på gulvet å leke med barna. :)
 
På grensen til svangerskapsforgiftning, mye migrene- 2-4 ganger i uka, og ekstremt mye vonde sammentrekninger,, så fått beskjed om å ikke anstrenge meg og ta det med ro. I perioder har jeg 1 min vondt- 3 min mellom..... men så går det over og jeg får hvile..
Skal inn på føden, antagelig imorgen, for å sjekke tappen ((den er kortere pga kreftoperasjon ifjor)) mulig cerklage.
Litt tidlig enda, så håper han blir i magen litt til... minst 10 uker egentlig...
I beste dall er det "bare" sammentrekninger jeg må leve med og som ikke påvirker noe...
 
På grensen til svangerskapsforgiftning, mye migrene- 2-4 ganger i uka, og ekstremt mye vonde sammentrekninger,, så fått beskjed om å ikke anstrenge meg og ta det med ro. I perioder har jeg 1 min vondt- 3 min mellom..... men så går det over og jeg får hvile..
Skal inn på føden, antagelig imorgen, for å sjekke tappen ((den er kortere pga kreftoperasjon ifjor)) mulig cerklage.
Litt tidlig enda, så håper han blir i magen litt til... minst 10 uker egentlig...
I beste dall er det "bare" sammentrekninger jeg må leve med og som ikke påvirker noe...
Uff , masse masse tvi tvi
 
Prøver å hvile når jeg kan. Jobber hver dag men kortere dager. Ofte drar jeg rett hjem for å hvile så henter mannen min i barnehagen. Det er fint for da får jeg litt mer å gå på resten av dagen. Jobber også i barnehage, synes innetiden er verst. I utetida får jeg røre på meg å bruke kroppen i mye større grad. Vondere å sitte på gulvet å leke med barna. :)
Fint med en mann som tar sin bit av kaken :)
 
Back
Topp