:)

Mammaine:)

Forelsket i forumet
Hei , hvordan går det med dere ?? Føler dere dere stor , liten, trøtt , bedre osv osv ??
 
Her går det fint. Er trøtt og sover mye enda. :p tror ikke det er noe som går over ved neste trimester! Ellers sliter jeg litt med vondt i symfysen og var til fysio idag og fikk beskjed om å roe ned men å fortsette med øvelser :)
Går det fint med deg? :)
 
Det går fint her:) merker at jeg begynner å bli tung ekstra slitsom med trapper og gåturer nå en det har vært tidligere. Men merker også at bekkenløsning begynner å ta innpå
 
Var trøtt hele dagen i går og var redd den perioden var I gang, men I dag var jeg full av energi og kom meg t.o.m på gymmen!:) håper det holder seg sånn litt til. En del kynnere og vondt i ribbena på kvelden men ellers fin form :)
 
Her går det fint. Føler meg ikke så stor ift det jeg trodde jeg skulle. Fått litt mere kynnere og plages litt med soppinfeksjoner, men satser på at det går over. Er ferdig med alt av julegaver så nå teller jeg bare ned til jul :)
 
Det går for det meste greit, men er mer sliten enn tidligere. Begynner å kjenne at svangerskapet tærer litt på kroppen. Har hatt så lyst til å jobbe 100% hele svangerskapet men har sykemeldt med 20% nå og jobber 80%. Har et barn fra før på 2 år så trenger et lite overskudd når jeg kommer hjem også. Bekkenet gjør vondt, ikke sånn at det er plagsomt men kjenner det gjennom hele dagen. :)
 
Her går det fint selv om jeg har dager innimellom som i dag der jeg er stuptrøtt. Jobber 100% og har to barn på 2,5 og 5 år hjemme, så da blir det ikke så mye tid til å ligge på sofaen akkurat. Men er takknemlig for at formen er så god som den er, og satser på å jobbe som normalt frem til permisjonsstart i midten av januar.
 
Her går det bra, merker at magen vokser :cool:. Kan ha noen vondter i symfysen til tider hvis jeg får hektiske dager på jobb, samtidig som det blir en del kontortid. Stivner litt til på en måte. Jobber 100 prosent.

Hvordan går det med deg? :)
 
Hei , hvordan går det med dere ?? Føler dere dere stor , liten, trøtt , bedre osv osv ??
Hei:)
Føler meg ikke så stor men feit, men magen er langt over synlig, men vet det blir veldig mye tyngre. Bedre i humøret, men verre i kroppen med bekken og alt annet som følger med nå. Trøtt som fy.
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Det går greit, er i god form selv om jeg føler meg diger. Ikke noen vondter og trener fortsatt 2-3 ganger i uka.

Byttet jobb og har fått lengre reisevei, og det er slitsomt. Rekker/orker verken levere eller hente i barnehagen. Har to barn på 2 og 4 år som krever sitt av mor, og de merker godt at mor er mindre tilgjengelig. Har en super mann som tar alt egentlig i tillegg til en krevende lederstilling, så bra dette er en unntakstilstand.

Legen har sagt at jeg bare må ta kontakt om jeg trenger sykemelding. Kvier meg for det da jeg aldri har vært sykemeldt før. Men vi får se hvordan det går frem mot neste kontroll. Neste uke skal jeg på jobbreise:)
 
De fleste dagene går greit, føler meg stor, tar livet med ro pga kynnere og bekken. Er veldig trøtt og blir kvalm om jeg ikke passer på å spise regelmessig..
Fødte storebror i uke 30, og er derfor sykemeldt frem til fødsel nå:happy:
Har en gutt på 11 år med spesielle behov så dagene går med på å følge opp han og familielivet generelt ♥️
 
Gøy å høre hvordan det går med dere :)

Her går det mye bedre en jeg hadde trodd før jeg ble gravid. Forventet mye ubehagelig og vondter.
Eneste er at jeg kan bli litt uggen på kvelden.
Jobber 100% og føler meg i veldig fin form.
I tillegg trodde jeg at alder kanskje skulle gjøre meg mer sliten. Alle sier det var så mye lettere med barn i 20 årene. Men det kan jo være noe med at man har barn fra før også og ikke bare alderen ;) jeg får min første I slutten av 30 årene.

Har litt kynnere, men de er ikke smertefulle.
Må opp på do om natta kanskje en gang i uka. Ellers sover jeg som en stein.
 
Det går veldig fint. Jobber 100% + 1,5 times pendling hver vei. Har ikke vondt noen steder, men i perioder får jeg kynnere av ingenting. Og så må jeg på do HELE tiden. Tydelig at det klemmes på organer.

Må opp på do om natta, og innimellom våkner jeg av at det er full fest i magen. Får heldigvis sove igjen fort. Det er som om han forbereder meg på nattevåk.
 
Her går det fint. Er trøtt og sover mye enda. :p tror ikke det er noe som går over ved neste trimester! Ellers sliter jeg litt med vondt i symfysen og var til fysio idag og fikk beskjed om å roe ned men å fortsette med øvelser :)
Går det fint med deg? :)
Vi går en spennende tid i møte . Det går fint her i grunn :)
 
Det går veldig fint. Jobber 100% + 1,5 times pendling hver vei. Har ikke vondt noen steder, men i perioder får jeg kynnere av ingenting. Og så må jeg på do HELE tiden. Tydelig at det klemmes på organer.

Må opp på do om natta, og innimellom våkner jeg av at det er full fest i magen. Får heldigvis sove igjen fort. Det er som om han forbereder meg på nattevåk.
Kanskje han er aktiv på natten nå. Og når du får han i armene dine, så får du en som sovner om natten?? ;)
 
Gøy å høre hvordan det går med dere :)

Her går det mye bedre en jeg hadde trodd før jeg ble gravid. Forventet mye ubehagelig og vondter.
Eneste er at jeg kan bli litt uggen på kvelden.
Jobber 100% og føler meg i veldig fin form.
I tillegg trodde jeg at alder kanskje skulle gjøre meg mer sliten. Alle sier det var så mye lettere med barn i 20 årene. Men det kan jo være noe med at man har barn fra før også og ikke bare alderen ;) jeg får min første I slutten av 30 årene.

Har litt kynnere, men de er ikke smertefulle.
Må opp på do om natta kanskje en gang i uka. Ellers sover jeg som en stein.
Jeg er også oppi 30 årene , og så langt er dette det letteste svangerskapet jeg har hatt. Men også det lengste ;) Og enda er det en stund igjen
 
De fleste dagene går greit, føler meg stor, tar livet med ro pga kynnere og bekken. Er veldig trøtt og blir kvalm om jeg ikke passer på å spise regelmessig..
Fødte storebror i uke 30, og er derfor sykemeldt frem til fødsel nå:happy:
Har en gutt på 11 år med spesielle behov så dagene går med på å følge opp han og familielivet generelt ♥️
Jeg også har følt meg stor , men i dag sa jordmor at jeg er helt fin som jeg er . Og at det egentlig ikke er synlig at jeg ikke er gravid når jeg står på en måte der mannen ikke vises skikkelig . Hun er jo hyggelig da, det skal hun ha ;)
 
Det går greit, er i god form selv om jeg føler meg diger. Ikke noen vondter og trener fortsatt 2-3 ganger i uka.

Byttet jobb og har fått lengre reisevei, og det er slitsomt. Rekker/orker verken levere eller hente i barnehagen. Har to barn på 2 og 4 år som krever sitt av mor, og de merker godt at mor er mindre tilgjengelig. Har en super mann som tar alt egentlig i tillegg til en krevende lederstilling, så bra dette er en unntakstilstand.

Legen har sagt at jeg bare må ta kontakt om jeg trenger sykemelding. Kvier meg for det da jeg aldri har vært sykemeldt før. Men vi får se hvordan det går frem mot neste kontroll. Neste uke skal jeg på jobbreise:)
På tide å sykemelde deg litt?? Der du får hvilt deg litt , og igjen få overskudd ??
 
Hei:)
Føler meg ikke så stor men feit, men magen er langt over synlig, men vet det blir veldig mye tyngre. Bedre i humøret, men verre i kroppen med bekken og alt annet som følger med nå. Trøtt som fy.
Hvordan går det med deg? ❤️
Henger meg litt på deg her , men samtidig så tenker jeg at vi nærmer oss den magiske tiden der vi er høy gravide ;)
 
Her går det bra, merker at magen vokser :cool:. Kan ha noen vondter i symfysen til tider hvis jeg får hektiske dager på jobb, samtidig som det blir en del kontortid. Stivner litt til på en måte. Jobber 100 prosent.

Hvordan går det med deg? :)
Beundrer dere som klarer jobbe 100% . Flinke dere . Her har jeg ikke sjans til det :)
 
Back
Topp