Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig kar! Likte matrosdressen! Jenten min hadde matroskjole i bomull! Enkel og grei, men veldig fin
Hehehe ja! Hun likte det store flagget i hvert fall! HeheJeg digga det nederste bilde!! Jenta som virkelig liker 17 mai liksom
Jepp,saksen er kjekk å ha
Så bra den kan brukes enda
Jeg tar vare på matrosdressen også
Åhhh, så fantatisk fint bilde!!
Hehehe ja! Hun likte det store flagget i hvert fall! Hehe
Hehe ja er hvertfall gode høst/vinter klær med joggedress i barnehage så da bryr jeg meg ikke om den er litt klipt opp..haha.. bare ta vare på den. Enten kan den bli som et minne, eller så kansje en lillebror kan bruke den engang
Det er ingenting å bry seg om, enig der!
Ja, blir jo enten en lillebror eller lillesøster. Weehooo Kanskje flere enn 1 og, hvem vet
Kansje neste blir tvillinger!
Hehe, er jo ikke umulig det Selv om jeg håper de kommer en og en og ikke i par
Å?? [:D] Jeg trodde ikke de begynte så tidlig jeg. Så heldig du er da! Var sikkert en deilig følelse og høre barnet ditt si mamma[:)]
Haha ja..før jeg fikk barn, så ønsket jeg å få tvillinger og skulle ha minst 4 barn!.. meeen så fikk jeg ett barn, og bestemte meg fort at vi tar ett barn av gangen og helst ikke tvillinger.. haha
Og der klikka quoten igjen haha
Minst 4?! Jøye meg! Tenk det da,enda en til i flokken din Her tenker jeg 2
Haha har noe å gjøre med at vi er 4 i min søskenflokk.. hehe.. etter at Liana kom, så tenkte jeg at kansje vi skulle få én til om 5-10 år, siden jeg da hadde vært mellom 30 og 35 år.. men Leoh haddr andre planer jeg er glad for det nå..for da blir vi ferdig med småbarnstiden mens den holder på uansett og i og med at det ble gutt denne gangen, gjorde oss sikre på at familien er komplett
Ok, skjønner Det er sikkert noe med det, for jeg har nemlig kun en søster og kunne tenkt meg 2 barn
Er du eldst i søskenflokken?
3 barn og begge kjønn..kan ikke si noe på det nei
Jepp jeg er eldst har en bror på snart 24 år, og søstre på 16 og 13
Hehe akkurat det vettu hadde Leoh blitt jente, så er det godt mulig det hadde blitt en til om en del år