17. Mai barn :)

Ok:D Jeg er også størst;)

Ja, det kan være:) Selv tror jeg ikke at jeg kommer til å holde på til jeg får begge kjønn altså:P
Et vennepar av oss fikk 4 gutten nå:eek::p

Hihi størst er best:P

Haha nei et sted bør man stoppe? :P kjenner en familie (fra afrika), de har 5 jenter...haha alltid prøvd å få en gutt, for familien til mannen godtar ikke kona som en "god kone" før hun har gitt han en sønn.. haha.. men han tenker ikke sånn selv da;) og dem har stoppa å prøve.. hehe..

Den skulle bare visst at kjønnet allerede er bestemt hos faren før befruktning:P:D haha

Hihi størst er best:p

Haha nei et sted bør man stoppe? :p kjenner en familie (fra afrika), de har 5 jenter...haha alltid prøvd å få en gutt, for familien til mannen godtar ikke kona som en "god kone" før hun har gitt han en sønn.. haha.. men han tenker ikke sånn selv da;) og dem har stoppa å prøve.. hehe..

Den skulle bare visst at kjønnet allerede er bestemt hos faren før befruktning:p:D haha

Huff, rare tradisjoner det der...Må gi en sønn liksom:P
Ja, det er jo mannen som sånnsett bestemmer, får skylde seg selv:P haha...
Her sier mannen han kun vil ha gutter...Han liker ikke tanken på en til av meg i hus, haha...Nok å holde styr på et kvinnfolk syns han;) haha

Huff, rare tradisjoner det der...Må gi en sønn liksom:P
Ja, det er jo mannen som sånnsett bestemmer, får skylde seg selv:P haha...
Her sier mannen han kun vil ha gutter...Han liker ikke tanken på en til av meg i hus, haha...Nok å holde styr på et kvinnfolk syns han;) haha

Hehehe akkurat som om gutter er såå mye enklere? :P

Back
Topp