M misti Flørter med forumet 23 Mar 2006 #1 hvor gammel var ungen deres når den sa mammma eller pappa ?? og hva sa di først[8|] ole leon sa ma ma først og da var han 7 mnd og på di siste dagene pa pa[:)]
hvor gammel var ungen deres når den sa mammma eller pappa ?? og hva sa di først[8|] ole leon sa ma ma først og da var han 7 mnd og på di siste dagene pa pa[:)]
lissom Forumet er livet 23 Mar 2006 #2 Hm... det husker jeg ikke...[:)] men jeg husker at hun sa pappa både til meg og gubben en periode... det var litt kjipt...[&o]
Hm... det husker jeg ikke...[:)] men jeg husker at hun sa pappa både til meg og gubben en periode... det var litt kjipt...[&o]
lissom Forumet er livet 23 Mar 2006 #4 Elias sa mamma første gang i dag Gratulerer, Lisemor84!! Og så må jeg bare få si at det var utrolig fine bilder du har av gutten din!!!!
Elias sa mamma første gang i dag Gratulerer, Lisemor84!! Og så må jeg bare få si at det var utrolig fine bilder du har av gutten din!!!!
x1x~Anni87~ Forumet er livet 23 Mar 2006 #5 Å?? [:D] Jeg trodde ikke de begynte så tidlig jeg. Så heldig du er da! Var sikkert en deilig følelse og høre barnet ditt si mamma[:)]
Å?? [:D] Jeg trodde ikke de begynte så tidlig jeg. Så heldig du er da! Var sikkert en deilig følelse og høre barnet ditt si mamma[:)]
Apeloffen Forumet er livet 23 Mar 2006 #6 Tuuusen takk![:D] Hærlige ord å høre...[:)] ORIGINAL: lisemor81 Elias sa mamma første gang i dag Gratulerer, Lisemor84!! Og så må jeg bare få si at det var utrolig fine bilder du har av gutten din!!!!
Tuuusen takk![:D] Hærlige ord å høre...[:)] ORIGINAL: lisemor81 Elias sa mamma første gang i dag Gratulerer, Lisemor84!! Og så må jeg bare få si at det var utrolig fine bilder du har av gutten din!!!!