.

Oppi alt dette må du ikke glemme at du er gravid også da, du må ikke belaste deg selv for mye, har du noe familie i nærheten da som kan hjelpe deg og støtte dere?
Kom deg avgårde, høres ut som du har gitt han mannen her nok sjanser, og med barn involvert er ikke dette en god situasjon å være i, barna blir så preget når ikkemamma og pappa har det bra sammen :-(((

Masse lykke til, og si fra hva du ender opp med da!
Sørg for å ha noen rundt deg som du kan få støtte av, man kan jo bli så veldig følsom og hormonell når man er gravid også.......ikke glem deg selv heller, han er "voksen" og må kunne stå til ansvar for seg selv......

Stor klem:-)

Å helledussen!! Eg ser casen din! Dersom de vert skilt vil de jo i ein meglingstime avtale kor mykje han skal ha jenta di... Tenk om han får ho annakvar helg, og ho må ha det så kjipt kvar gong?!! Kjenner eg blir kvalm på dine vegne:(

At du vil klare deg aleine tviler eg ikkje på eit sekund ein gong!:)

Stoor klem

Olivia09 skrev:
Hm... er du sikker på at han ikke er deprimert eller noe? Teit spørsmål kanskje, men fra du møtte han og ble forelska har han forandret seg fra da til i dag? Ønsker deg lykke til uansett hva du velger.  Klem

Dette var det som slo meg også. En som gir så blaffen i personlig hygiene og som er så tiltaksløs, kan ikke ha det bra med seg selv.. Og ettersom du har giftet deg med ham, så må det jo ha vært noe bra der en gang?

Men det høres ufattelig slitsomt ut, og jeg hadde nok ikke klart å leve sånn.

Det er to sider ved en sak. Og siden vi bare får høre en side av saken, og det vrkelig er slik du beskriver så hadde jeg ikke nølt med å pakke sakene mine og vinket farvel til tufsen!

Jeg er skeptisk til at du har blitt gravid med en mann som du misliker så mye. En eller annen gang har du elsket ham og vært forelsket i ham, hva har skjedd?

Det er gjerne sånn at det man leter etter, får man beskreftet. Når du bare leter etter negative ting med mannen din, vil du etterhvert bare se de negative tingene. Jeg skjønner at du vil gå fra han, men jeg ser også en annen side av saken lure mellom linjene her. "Jeg har brukt 1,5 år på å fortelle ham hvordan han burde oppføre seg mot henne". Svært få mennesker liker å bli fortalt hvordan de skal oppføre seg, og enda færre retter seg etter instrukser. Han sier at han hjelper deg når har gjør noe med ungene - det sier vel 90% av alle menn? Han tørker seg ikke på do når han har tisset - det er vel heller ikke direkte unormalt blant menn? 

Jeg forstår at det er summen av mye som gjør at du vil gå fra han, og at du har forsøkt å snakke med han uten at det har vært noe hjelp i. Det må være fryktelig frustrerende! Det er tydelig at du har bestemt deg fra å gå fra han, og jeg kan ikke forstå hvorfor du undrer deg på om du kan klare deg alene, for det gjør du jo allerede slik du beskriver hverdagen din. Men dersom du er nervøs for hvordan han klarer seg rundt barna alene, dør du i det minste ha en gjennomtenkt strategi ettersom du nå ikke vil være til stede når han har barna.

heia. kjenn meg veldi ijænn i de du skriv. har to onga fra før og venta nr tre me samboer. noen mannfolk ( eller onga i en voksen kropp) trur di ska få live servert på et gull fat. eg fer snart i fra han. ANBEFAL å jær de samme. eg gjor de me ex mann å de va en lettelse. både for meg, men ikke minst for ongan. 

lykke til å stå på. 
du klar deg super bra. :)

Etter hva du skriver tror jeg det blir lettere for deg å være alene med barna. Nå bruker du så mye energi og krefter på å irritere deg at det antagelig gjør deg veldig sliten.
Jeg merker med meg selv at jeg er mer effektiv de dagene sambo er borte hele dagen enn når han er hjemme. Når han er hjemme venter jeg på at han skal gjøre de andre oppgavene istede for å ta alt i en håndvending. Du klarer alt du bestemmer deg for!  Jeg håper det ordner seg for deg og barna dine. =)

Tror nok du og ungene vil få det bedre uten han! hadde ikke orket å ha det sånn.....

Grøsser bare ved tanken å skulle være sammen en sånn fyr.. 

Men.. hvis du lager en liste over GODE ting ved han.. kanskje du lettere kan overse alt det andre eller kanskje lettere kan se at han ikke er noe å spare på.. 

Uansett.. lykke til! 

Back
Topp