Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett for meg å si, men jeg hadde gått fra han. Jeg tror det blir lettere for deg faktisk, for han hjelper jo tydeligvis ikke til uansett. Hvis du går fra han, slipper du å irritere deg over alle de tingene han burde gjort men ikke gjør. Dessuten tror jeg ikke noe på å være sammen for barnas skyld. Jeg tror de har det bedre med en forelder som er glad enn to foreldre som er ulykkelige. Masse lykke til, håper det ordner seg :-)Lolodi skrev:
Kjente dere ikke hverandre godt før dere giftet dere? Eller har han gått gjennom en personlighetsforandring etterpå? Jeg spør, for her var det jaggu ikke mye positivt.
Jeg vet ikke helt hvorfor du skriver alt for oss. Antar det bare er for utblåsningen, for du har vel allerede bestemt deg for å gå fra ham, siden du er så negativ.
Det første du må gjøre, er selvsagt å snakke med ham om det. Så er det å kontakte familievernkontoret siden dere har felles barn. Også ruller ballen videre derfra.
Du lurer på korleis du skal klare deg åleine? Veldig fint ser det ut som, du gjer alt som vanleg uten om at du slepp å irritere deg over å ha ein levande sakkosekk i hus!Mammapostei! skrev:
Visst de er enig om at de har de best kvar for deke og du aldri går føler han seg nok "sikker" på at du kjem til å bli, sjølv om han ikkje skjerper seg.
Som så mange andre sier, så sier jeg, pakk sakene mens han er på jobb, og reis.mormarion skrev:
Det er den eneste måten han (om mulig) kan forstå at han må skjerpe seg!
Du klarer deg helt fint alene. Du slipper å rydde etter han, irritere deg over han. Det er lettere å være alene med barn enn en del tror. Det er selvfølgelig tungt å ikke få avlastning(men det får du jo tydeligvis ikke i dag heller).
Det hjelper ikke barnet å ha to foreldre som ikke er lykkelige sammen.
Håper det løser seg til det beste for deg!
Lett for meg å si, men jeg hadde gått fra han. Jeg tror det blir lettere for deg faktisk, for han hjelper jo tydeligvis ikke til uansett. Hvis du går fra han, slipper du å irritere deg over alle de tingene han burde gjort men ikke gjør. Dessuten tror jeg ikke noe på å være sammen for barnas skyld. Jeg tror de har det bedre med en forelder som er glad enn to foreldre som er ulykkelige. Masse lykke til, håper det ordner seg :-)Lolodi skrev: