Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett for meg å si, men jeg hadde gått fra han. Jeg tror det blir lettere for deg faktisk, for han hjelper jo tydeligvis ikke til uansett. Hvis du går fra han, slipper du å irritere deg over alle de tingene han burde gjort men ikke gjør. Dessuten tror jeg ikke noe på å være sammen for barnas skyld. Jeg tror de har det bedre med en forelder som er glad enn to foreldre som er ulykkelige. Masse lykke til, håper det ordner seg :-)Lolodi skrev:
For det første: Klarer du deg med det der i hus klarer du deg YPPERLIG alene med ungene!
Han mannen din høres ut som han fortsatt er 5 år i hodet. Han viser jo absolutt ingen lyst eller vilje til å være en del av familien deres. Hvorfor gidde å prøve mer da. Dere blir ikke bedre sammen med at DU jobber for det. Dere må være villige begge to. Jeg vet det ikke er lett. Har en egoistisk og lat mann selv men ikke halvparten så ille som din. Sier ikke det for å "gni det inn" men for å få frem at jeg vet litt hvordan det er og at det ikke er bare bare å gå. Har vært å randen flere ganger selv og hadde han blitt enda verre enn hann er nå så er det over å ut. Når han i tillegg ikke bryr seg om datteren deres så har ikke hun det bra med han heller. Bryr han seg så lite så ønsker han nok ikke mye samvær med henne heller.
Nei, dere har det nok mye bedre alle 3 uten han. La han få smake litt på singellivet uten ansvar når det er det han absolutt vil så gjerne.
Miss Hormontroll skrev:Lett for meg å si, men jeg hadde gått fra han. Jeg tror det blir lettere for deg faktisk, for han hjelper jo tydeligvis ikke til uansett. Hvis du går fra han, slipper du å irritere deg over alle de tingene han burde gjort men ikke gjør. Dessuten tror jeg ikke noe på å være sammen for barnas skyld. Jeg tror de har det bedre med en forelder som er glad enn to foreldre som er ulykkelige. Masse lykke til, håper det ordner seg :-)Lolodi skrev:
Jeg har samme syn på saken som lolodi!
Lykke til videre!
Lett for meg å si, men jeg hadde gått fra han. Jeg tror det blir lettere for deg faktisk, for han hjelper jo tydeligvis ikke til uansett. Hvis du går fra han, slipper du å irritere deg over alle de tingene han burde gjort men ikke gjør. Dessuten tror jeg ikke noe på å være sammen for barnas skyld. Jeg tror de har det bedre med en forelder som er glad enn to foreldre som er ulykkelige. Masse lykke til, håper det ordner seg :-)Lolodi skrev:
Det er sjeldent jeg sier det til folk her inne, men her hadde jeg faen meg pakka sakene mine og dratt.Senator Malin skrev:
Nesten som å lese min forhistorie... Vi var desidert best uten barn, når man ikke trengte å ta et felles ansvar for noe. Vi hadde det kjempeflott sammen, før eldstemann kom, og yngste var nesten et desperat forsøk (fra eksmannens side faktisk) om at vi skulle klare dette.
Heldigvis valgte han å gå, for jeg hadde nok bitt tennene sammen mange år til, for stoltheten skyld... Jeg har sagt i hele mitt voksne liv, at jeg kunne aldri blitt en alenemamma, er ingen "hjemmeværende husmor" type, så hvordan skulle det liksom gå?!? Men jammen meg så går det helt supert! Vi har det mye bedre begge to nå, han omtrent uten ansvar for barna (ser dem 2-4 netter i mnd), og jeg med ett "barn" mindre!! JA, jeg skal innrømme at dagene kan være ufattelig harde, sliter med masse sjalusi mellom mine to. Er flere ganger jeg skulle ønske jeg bare kunne reise langt, langt bort en periode... Er utslitt nesten hver kveld, når gutta er iseng, men det var jeg jo før også. Men har ikke det tredje "barnet" når de andre to er i seng, ergo jeg har det mye bedre nå :D
Håper du finner ut av dette, men jeg har ingen tro på at det vil bli varig bedre. De endrer seg kanskje en periode, men så går man tilbake til den man faktisk er. Vi var hos fam.vern kontoret, men vi klarte det ikke. Bestill en terapi time, og vil han virkelig at dere skal være sammen, så finner han vel tid til det tenker jeg!
Lykke til!