Bruker552mar
Forumet er livet
Helt ærlig folkens, tror dere ikke den bhg-ansatte som kjenner barna har bedre forutsetning for å bedømme dette enn en tilfeldig forbipasserende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snekka
6 meter hadde ikke jeg syntes var akseptabelt, og HVERTFALL ikke den arrogante holdningen til dama som jobba i barnehagen!!!!
ORIGINAL: Que
Jeg vet ikke om jeg hadde likt at de var såååå høyt oppe.. Så hadde nok kanskje bedt de i hvert fall holde seg litt nærmere bakken, men ellers syns jeg unger skal få klatre og utforske så mye de vil..
ORIGINAL: Inmari
6 meter er veldig, veldig høyt. Det er ikke greit.
Fint at de får klatre i trær, og om de detter ned fra 2-3 meter, går det som regel "greit"[&:], men 6 meter er uakseptabelt. Overlever de det, er det intet annet enn et mirakel.
6 meter hadde ikke jeg syntes var akseptabelt, og HVERTFALL ikke den arrogante holdningen til dama som jobba i barnehagen!!!!
ORIGINAL: Froskegele
Helt ærlig folkens, tror dere ikke den bhg-ansatte som kjenner barna har bedre forutsetning for å bedømme dette enn en tilfeldig forbipasserende...
ORIGINAL: veteran
jeg fordrar ikke bhg hvor det er forbudt å sykle i bakker, hvor der er forbudt å balansere på kanter, hvor man ikke får løpe der og der, ikke klatre i det treet, ikke sitte på taket av lekehuset....
skal ikke unger få utfolde seg? det er alt for mange lover og regler! jeg sier JA til klatretrer i alle bhg! ungene ser sine egne begrensninger, stort sett.
ORIGINAL: IdaK
Nei, faktisk ikke. Når det er snakk om så høyt som 6 meter så synes jeg ikke det handler om hvor godt man kjenner barna; er de i bhg-alder har de, etter min mening, ingenting å gjøre så høyt oppe!
ORIGINAL: Jegogde2guttamine
Lurer på om de var 6 meter høyt oppe, jeg....hm, det er høyt, altså!!!
Og vanskelig å bedømme når man står på bakken....
ORIGINAL: *Lilly
Jo de var høyt oppe. 5-6 meter oppe. Nå sitter jeg inne og de var ihvertfall dobbelt så høyt oppe som det er opp til taket i et vanlig hus, og det er 2,4 meter...
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: *Lilly
Jo de var høyt oppe. 5-6 meter oppe. Nå sitter jeg inne og de var ihvertfall dobbelt så høyt oppe som det er opp til taket i et vanlig hus, og det er 2,4 meter...
det blir bare 4,8 meter.. fremdeles 1,2 igjen til 6 meter
ORIGINAL: Burger
det tenkte jeg også.. ikke så lett å se hvor høyt det er når man står på bakken