.

Hvordan søker jeg om full foreldrerett ?
Jeg er så glad for at jeg laget dette innlegget! Man trenger å få noen spark bak for å komme seg i gang.. Det er ikke lett å "bare reise" heller.. Jeg vil dra på en slik måte at vi kan snakke om det og at han forstår det.. Men om han forholder seg rolig eller prøver å stoppe meg vet jeg jo ikke.. Jeg håper jeg får til å dra i løpet av uka.. Jeg er bare så redd for at han skal rive mini ut av armene mine og nekte meg å ta henne med meg!

Grunner til at jeg ikke vil si det ti min familie er at jeg allerede har mange som ikke liker han og som har sagt at om han gjør meg noe vil de "ta" han.. Slik vil jeg ikke ha det.. Jeg er bare så redd for å si det til noen.. Jeg vil ikke bli behandlet som et offer av mine venner og familie..
Men, på onsdag er det parterapi og da vil jeg komme til å be om mekling..

Men igjen.. Hvordan søker man om full foreldrerett ?

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg ville hatt med meg noen når du pakker/forteller ham det. ikke vær der alene. med tanke på temperamentet hans, og på lille jenten deres oppi dette.
god varm klem til deg. det er tøft nå når det står på, men du vil få det så myyye bedre!!

Enig i dette, eller så pakker du og drar når han er ute av huset. Hvis du vil fortelle han hvorfor og er redd for hvordan han vil ta det, så kan du skrive et brev å legge igjen. For av det jeg har lest så ville jeg tippe at han kommer til å miste kontrollen og det kan bli farlig både for deg og ikke minst barnet [&:] Det riktige er i hvertfall å komme seg vekk fra han.
Vet dessverre ikke hvordan man søker om full foreldrerett, kanskje de vet noe på NAV?

du skal hvertfall ikke ha samvitighets kvaler for aa 'ödelegge barndommen' til ungen vad aa dra. Husker Dr Phil sa en gang: 'barn vil heller komme fra et opplöst hjem enn aa bo i et'  det syns jeg er veldig tiktig, det tar ikke lange tiden för frk deres merker hva som foregaar!

Vet du hva, jeg har akkurat vært i en nesten likt forhold, her mishandlet han meg verbalt. Det endte med at mine foreldre nektet meg å reise hjem igjen før jeg og min datter hadde funnet et nytt sted og bo. Endte med at jeg ble hos mine foreldre i en mnd, Bor langt unna BF ( 8t).
Jeg angrer ikke en dag på at jeg forlot han. Og datteren min har det såååå utrolig bra..
Dette klarer du veldig fint. Vær sterk, og be folk rundt deg om hjelp til å flytte.

Mange gode klemmer :)

Back
Topp