.

Synes det høres rart ut å arve undertøy, men hender seg man kommer bort i en krise å må låne undertøy, og det er det jo ingen forskjell på[8D] Om du låner en truse å bruker den, eller om du arver ti og bruker alle[;)]

Har gjort det med snuppa. Guttungens boksere har kommet fram i nødsituasjoner. [;)]
Men ikke fra noen andre barn...

aner ikke hva jwg kommer til å gjøre selv, men hadde ikke hevet en millimeter av øyenbrynet mitt om noen andre gjør det... helt normalt tenker jeg

Jeg ser absolutt ingen problemer med at barn arver undertøy etter søsken  eller andre barn i nær omgangskrets. Det er barn det er snakk om, det blir litt annerledes blant voksne.

Men nå er jo jeg truende til å bruke tøybleier også ;)

Etter at jeg har gått ut trusa (og etter at gutten har gått ut trusene) så kaster  jeg de ja..

Sokker og truser kan ikke sammenlignes ,med mindre du går med sokkene oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og natt..?
Samme med håndklær,du går vel ikke med de oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og en hel natt..?
Jeg tørker meg ikke der nede og bruker det samme håndkle på sønnen min...

Så det syns jeg ikke kan sammenlignes..

He he he , jeg må bare le litt jeg.

Folk bor gjerne på hotellrom , ligger på laken som er tynnere enn noe annet og under der ligger det madrasser med allslags smuss på. Folk har hatt sine uhell på hotellrommet, og jeg er sikker på at det kun er lakenet som byttes [:D].  Sitter på dass som hver og en av gjestene har brukt og man kan ikke alltid garantere det blir grundig rengjort [:D] Hotellhåndkler blir også brukt flittig ...
Folk er på sykehus og bruker håndkler som alt fra nyfødte til terminalpasienter bruker.
Folk går barbent ute uten å tenke at det kanskje er hundedritt, kattepiss osv på bakken...
Folk tar i håndtak og andre bakteriebomber når de er på byen.
Folk PRØVER klær på butikken som maaaange andre har prøvd før deg....

og alt dette uten å engang tenke seg om to ganger , men bevares folk går av skaftet når det gjelder arvetruser fra sine egne [:D]

Litt sjokkert nå jeg, hadde aldri trodd at noen skulle reagere på at søsken arver truser etter hverandre!!! Mine to gutter på 7 og 11 har brukt trusene til hverandre siden de sluttet med bleier! Gjør ikke det nå lenger siden de brukes såpass forskjellig størrelse nå, men dette minner litt om hysteri!!

Har tilogmed hendt at jeg har lånt truser hos en venninne[;)]

ORIGINAL: lumina og Erik

Nei, det er ikke galt..
Ikke fra andre enn søsken heller.. [8D]

Man vasker de jo! Bakteriene blir borte..[;)]
Hadde helt klart kunnet gjort det [:)]

Snuppa har arvet de fineste trusene etter storesøster - ser virkelig ikke problemet - de er jo vaska og helt rene.

Dere som ikke vil arve truser, vasker dere seperate vask i vaskemaskinen for hver person i huset også? For så lenge klærne går i samme vann i maskina så blir jo skitten blandet sammen;) Tror dere ikke bakteriene løper fra klesplagg til klesplagg inne i vaskemaskina? Før de dør når vann med høy temperatur skylles over klærne:)

Helt ok å arve truser synes jeg;)

Jeg syns det er kanskje litt rart[8D]

ORIGINAL: hissigproppen

Det er jo familie, så jeg syns det er greit.
Du har jo passe god kontroll på tidligere skittenhet osv [:)]

Sign[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei jeg hadde aldri tatt brukte truser til meg selv ,så da hadde jeg ikke gjort det for sønnen min eller...

Sign.. Det er en sånn ting man bare ikke gjør. Hvorfor er det mer akseptabelt for barn enn for voksne??

Vi arva truse av søskenbarnet til jr og hadde ingen problemer med det. Jeg hadde derimot aldri kjøpt truser på loppemarked [:D]

Når de er i bleieavvenningfasen er truser forbruksvare hos oss, regner med at de fleste har det sånn. Vi kaster i alle fall de fleste trusene med avføring i.

Dessuten kan trusene kokvaskes og med det forsvinner de fleste bakterier også [:)]

ORIGINAL: Happy*Body 2010

He he he , jeg må bare le litt jeg.

Folk bor gjerne på hotellrom , ligger på laken som er tynnere enn noe annet og under der ligger det madrasser med allslags smuss på. Folk har hatt sine uhell på hotellrommet, og jeg er sikker på at det kun er lakenet som byttes [:D].  Sitter på dass som hver og en av gjestene har brukt og man kan ikke alltid garantere det blir grundig rengjort [:D] Hotellhåndkler blir også brukt flittig ...
Folk er på sykehus og bruker håndkler som alt fra nyfødte til terminalpasienter bruker.
Folk går barbent ute uten å tenke at det kanskje er hundedritt, kattepiss osv på bakken...
Folk tar i håndtak og andre bakteriebomber når de er på byen.
Folk PRØVER klær på butikken som maaaange andre har prøvd før deg....

og alt dette uten å engang tenke seg om to ganger , men bevares folk går av skaftet når det gjelder arvetruser fra sine egne [:D]

gode poeng!!
- og sitter på kafe og buss/tog-seter, og setter seg i sofaen hjemme etterpå...!! :)

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta i bruk truser mellom søsken - MEN hadde nok kjøpt nye pga det var en motivasjonsfaktor til gutten vår med å slutte med bleie - gå å velge seg ut truser osv

ORIGINAL: ~Eline~

så lenge det er fra søsken ser jeg ikke problemet og så klart hvis de er hele og fine[;)] tull å måtte kaste de å.

ORIGINAL: Minimeg

ser ikke problemet med å arve fra storebror nei

Back
Topp