.

Det synes jeg kommer helt an på alderen på guttene. Hadde det passa sånn at lillebror hadde kunne brukt de når de hadde blitt for små til storebror så synes jeg ikke det gjør noe, men jeg kommer ikke til å spare på trusene for å kunne gi de til lillebror nei!

ORIGINAL: lille marihøne

Dere som ikke vil arve truser, vasker dere seperate vask i vaskemaskinen for hver person i huset også? For så lenge klærne går i samme vann i maskina så blir jo skitten blandet sammen;) Tror dere ikke bakteriene løper fra klesplagg til klesplagg inne i vaskemaskina? Før de dør når vann med høy temperatur skylles over klærne:)

Helt ok å arve truser synes jeg;)

Jeg skjønner jo at det blir rent når det vaskes, men tanken på det er ekkel uansett syns jeg..Og derfor bruker ikke jeg utvaska gamle truser fra andre, og derfor skal min sønn slippe det også...

ser ikke noe problem i å arve fra søsken.

Jeg ser ikke problemet så lenge han arver dem fra storebror [:)] Men om nabodama hadde tilbydd noen av sin sønns gamle truser, så tror jeg nok jeg hadde takka nei [:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Hehe, litt sært er det..kanskje.
Men de første trusene blir det vel endel "svinn" i, så det spiller kanskje ikke så stor rolle[:-][:D]

Og dessuten er det jo kun arva etter storebror.. men å arve truser av andre enn søsken blir over grensa til gnien for min del[8D]

enig

Ser ingen problemer me det! Når dem slutte me bleie går d jo trusa i all mass så da e d greitt å ha mang å  ta av! :)

Hehe.. ser ikke no problem med det..
Hadde jeg blitt våt i fua og ikke hatt med meg skrift så hadde jeg jo kunne låne truser av noen andre..
så da mener jeg man kan arve helt fine greie truser av et søsken.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei jeg hadde aldri tatt brukte truser til meg selv ,så da hadde jeg ikke gjort det for sønnen min eller...

Sign.. Det er en sånn ting man bare ikke gjør. Hvorfor er det mer akseptabelt for barn enn for voksne??

en sånn ting man bare ikke gjør.. når bestemte du det ? [8D]

skjønner ikke problemet at små barn arver truser fra søsken..[8|] de blir jo vaska og det er jo ikke værre det enn å f.eks bruke håndklær på hotell[8D]

Klart de kan arve truser. De er jo like rene som alt annet tøy.

Dere som ikke kan arve truser; bruker dere trusene bare en gang og så kaster dere de da eller? Eller kan samme barnet ha på seg samme trusa flere ganger men den blir plutselig uhygenisk for mindre søsken å ha på seg?

Og som voksen så arver du vel ikke så mye klær i det store og hele? Så det kan vel strengt tatt ikke sammenlignes med de små som vokser ut av sine klær hver gang været skifter.

Etter at jeg har gått ut trusa (og etter at gutten har gått ut trusene) så kaster  jeg de ja..

Sokker og truser kan ikke sammenlignes ,med mindre du går med sokkene oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og natt..?
Samme med håndklær,du går vel ikke med de oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og en hel natt..?
Jeg tørker meg ikke der nede og bruker det samme håndkle på sønnen min...

Så det syns jeg ikke kan sammenlignes..

jeg har ALDRI ledd så mye her inne før!!!!

Mellom søsken synest jeg det er greit[:)]
Men hadde aldri arvet fra andre[;)]

ORIGINAL: racesnuppsi

Etter at jeg har gått ut trusa (og etter at gutten har gått ut trusene) så kaster  jeg de ja..

Sokker og truser kan ikke sammenlignes ,med mindre du går med sokkene oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og natt..?
Samme med håndklær,du går vel ikke med de oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og en hel natt..?
Jeg tørker meg ikke der nede og bruker det samme håndkle på sønnen min...

Så det syns jeg ikke kan sammenlignes..

jeg har ALDRI ledd så mye her inne før!!!!
Haha...vet ikke helt om det er bra eller dårlig men..

Bomullstrusene man får utdelt på sykehus - blir brukt av maaange[;)][8D]
Samt bomullstrusene som man får låne på barsel, blir også brukt av flere enn ens eget barn!

Hvis jentungen min hadde overnattet hos noen andre med småbarn,
og hun kanskje hadde vært uheldig å tisse på seg e.l,
så hadde jeg ikke hatt noe imot om hun hadde fått lånt ei truse der.

Hadde derfor heller ikke hatt noe imot å arve truser - som så OK ut (..men hadde kun tatt imot fra de jeg kjenner godt).

ORIGINAL: Minimeg

ser ikke problemet med å arve fra storebror nei

sign..

Må bare signere Happy*Body 2010 altså.... Ser ikke problemet!

her var minstemann kjempestolt da han sluttet med bleier og fikk låne de tøffe trusene til storebror!!

har aldri tenkt på det som et problem. trusene er rene og gutten er storfornøyd med å arve. [:)]

ORIGINAL: mkt

ja mellom søsken er det greit synes jeg..

ORIGINAL: ~Eline~

så lenge det er fra søsken ser jeg ikke problemet og så klart hvis de er hele og fine[;)] tull å måtte kaste de å.

Det hadde jeg fint kunnet gjøre, ser ikke helt problemet med det, de er jo bare små, og det spiller vel ingen rolle hva de har på seg under klærne![;)]

ORIGINAL: Azoria

Hadde jeg helt klart kunnet gjort selv. Er jo bare å ta de en runde på 60 eller 90 grader det. Et sted må bakteriehysterigrensa gå [;)]

Back
Topp