Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille marihøne
Dere som ikke vil arve truser, vasker dere seperate vask i vaskemaskinen for hver person i huset også? For så lenge klærne går i samme vann i maskina så blir jo skitten blandet sammen;) Tror dere ikke bakteriene løper fra klesplagg til klesplagg inne i vaskemaskina? Før de dør når vann med høy temperatur skylles over klærne:)
Helt ok å arve truser synes jeg;)
ORIGINAL: StinkiStini
Hehe, litt sært er det..kanskje.
Men de første trusene blir det vel endel "svinn" i, så det spiller kanskje ikke så stor rolle[:-][:D]
Og dessuten er det jo kun arva etter storebror.. men å arve truser av andre enn søsken blir over grensa til gnien for min del[8D]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Nei jeg hadde aldri tatt brukte truser til meg selv ,så da hadde jeg ikke gjort det for sønnen min eller...
Sign.. Det er en sånn ting man bare ikke gjør. Hvorfor er det mer akseptabelt for barn enn for voksne??
ORIGINAL: Frk.VilliTrusajeg har ALDRI ledd så mye her inne før!!!!
Etter at jeg har gått ut trusa (og etter at gutten har gått ut trusene) så kaster jeg de ja..
Sokker og truser kan ikke sammenlignes ,med mindre du går med sokkene oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og natt..?
Samme med håndklær,du går vel ikke med de oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og en hel natt..?
Jeg tørker meg ikke der nede og bruker det samme håndkle på sønnen min...
Så det syns jeg ikke kan sammenlignes..

ORIGINAL: racesnuppsiHaha...vet ikke helt om det er bra eller dårlig men..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusajeg har ALDRI ledd så mye her inne før!!!!
Etter at jeg har gått ut trusa (og etter at gutten har gått ut trusene) så kaster jeg de ja..
Sokker og truser kan ikke sammenlignes ,med mindre du går med sokkene oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og natt..?
Samme med håndklær,du går vel ikke med de oppi kjønnsorganet ditt en hel dag og en hel natt..?
Jeg tørker meg ikke der nede og bruker det samme håndkle på sønnen min...
Så det syns jeg ikke kan sammenlignes..