Tanntrollet09
Forumet er livet
Synes det høres rart ut å arve undertøy, men hender seg man kommer bort i en krise å må låne undertøy, og det er det jo ingen forskjell på[8D] Om du låner en truse å bruker den, eller om du arver ti og bruker alle[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Babelle
Tror ikke jeg ville gjort det, et sted må arvegrensa gå [8D]
ORIGINAL: lumina og Erik
Nei, det er ikke galt..
Ikke fra andre enn søsken heller.. [8D]
Man vasker de jo! Bakteriene blir borte..[;)]
Hadde helt klart kunnet gjort det [:)]
ORIGINAL: Happy*Body 2010
He he he , jeg må bare le litt jeg.
Folk bor gjerne på hotellrom , ligger på laken som er tynnere enn noe annet og under der ligger det madrasser med allslags smuss på. Folk har hatt sine uhell på hotellrommet, og jeg er sikker på at det kun er lakenet som byttes [:D]. Sitter på dass som hver og en av gjestene har brukt og man kan ikke alltid garantere det blir grundig rengjort [:D] Hotellhåndkler blir også brukt flittig ...
Folk er på sykehus og bruker håndkler som alt fra nyfødte til terminalpasienter bruker.
Folk går barbent ute uten å tenke at det kanskje er hundedritt, kattepiss osv på bakken...
Folk tar i håndtak og andre bakteriebomber når de er på byen.
Folk PRØVER klær på butikken som maaaange andre har prøvd før deg....
og alt dette uten å engang tenke seg om to ganger , men bevares folk går av skaftet når det gjelder arvetruser fra sine egne [:D]
ORIGINAL: Minimeg
ser ikke problemet med å arve fra storebror nei