Min største angst er å glømme viktige frister som feks å søke foreldrepenger...!Å kjære vene, ja! Gravidhjernen! Du er IKKE alene! De siste ukene har jeg klart å ikke møte opp til legetimen min TO ganger!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min største angst er å glømme viktige frister som feks å søke foreldrepenger...!Å kjære vene, ja! Gravidhjernen! Du er IKKE alene! De siste ukene har jeg klart å ikke møte opp til legetimen min TO ganger!!!![]()
101 dager igjen her, har blitt forkjølet, men ellers er formen grei, så jeg jobber 100% og håper å kunne fortsette med det frem til permisjonsstart i midten av januar![]()
Ja gravidhjernen er ikke å spøke medÅ kjære vene, ja! Gravidhjernen! Du er IKKE alene! De siste ukene har jeg klart å ikke møte opp til legetimen min TO ganger!!!![]()

jeg gjør så mye rart og glemmer så mye at nå skriver jeg ned alt(men glemmer jo å skrive ned masse også)

har ikke glemt legetime, men glem time som terapeuten og kiropraktor en gang. Så surrer mye.Forrige svangerskap klarte jeg å søke om feil dekningsgrad. Fikk full lønn fra jobben, så feilen ble ikke oppdaget før klagefristen hadde gått ut og NAV nektet å hjelpe. Resultatet var at vi tok ut MINDRE permisjon, for vi hadde ikke råd til 80% lønn. Har fremdeles 18 uker igjen av den permisjonenMin største angst er å glømme viktige frister som feks å søke foreldrepenger...!![]()

har ikke vært i jobb siden august Pga jobben min ikke e forenlig med graviditet