100 dager

101 dager igjen her, har blitt forkjølet, men ellers er formen grei, så jeg jobber 100% og håper å kunne fortsette med det frem til permisjonsstart i midten av januar :)
Å kjære vene, ja! Gravidhjernen! Du er IKKE alene! De siste ukene har jeg klart å ikke møte opp til legetimen min TO ganger!!! :shifty:
Ja gravidhjernen er ikke å spøke med:hilarious::bag: jeg gjør så mye rart og glemmer så mye at nå skriver jeg ned alt(men glemmer jo å skrive ned masse også):hilarious::bored::arghh: har ikke glemt legetime, men glem time som terapeuten og kiropraktor en gang. Så surrer mye.
 
Min største angst er å glømme viktige frister som feks å søke foreldrepenger...! :p
Forrige svangerskap klarte jeg å søke om feil dekningsgrad. Fikk full lønn fra jobben, så feilen ble ikke oppdaget før klagefristen hadde gått ut og NAV nektet å hjelpe. Resultatet var at vi tok ut MINDRE permisjon, for vi hadde ikke råd til 80% lønn. Har fremdeles 18 uker igjen av den permisjonen :banghead:
 
Så gøy!! Har enda et stykke igjen til det, hehe :)
 
Har også 100 dager igjen i dag. Formen er for det meste fin, men greier ikke å stå i 100% jobb selv med tilrettelegging noe jeg faktisk er ganske lei meg for. Har blitt sykemeldt i 20% inntil videre og det ser ut til at det foreløpig er nok. Kjenner at jeg raskere blir sliten enn før og bekkenet gjør tidvis vondt og kjennes stivt. :)
 
I dag har jeg 100 dager igjen :D
Deilig at tiden går litt fortere nå. Men samtidig vet jeg ikke om jeg er klar for februar :O
 
116 dager igjen her!

Har ikke jobbet 100% siden uke 8, var helt sykemeldt til uke 19 pga kvalme og så en fot som gikk ut av ledd.. Nå jobber jeg to halve dager med tilrettelegging (20%) og det fungerer veldig bra!

Har et veldig fysisk tungt arbeid som også er psykisk krevende, nå kjenner jeg at jeg har dager med overskudd og gleder meg over svangerskapet istedenfor å hate livet.. Så det er vinn-vinn for alle parter :happy:
 
HOLY SMOKES! runda akkurat 100 dager igjen i dag :nailbiting: har ikke vært i jobb siden august Pga jobben min ikke e forenlig med graviditet
 
Back
Topp