100 dager

Milliusen

Blir kjent med forumet
Oppdaget ved en tilfeldighet at det i dag er den gyldne 100-dager-igjen-til-termin-grensa :joyful: Tiden går egentlig veldig fort!
Formen er heldig vis såpass grei at jeg kan jobbe fulltid med litt tilrettelegging.
Hvordan er formen til resten av februarterminerne?:happy:
 
Ja, hjelpes! 96 dager igjen her :nailbiting: Det går alt for fort :hilarious:
 
105 dager igjen her :) jobber 100% og formen er veldig bra, så krysser fingrene for at det fortsetter slik :)
 
104 dager her og er fortsatt i 100% jobb, så formen er fin enda jeg har en del kynnere/hard mage så lever I sneglemodus
 
96 dager igjen til igangsetting og 120 dager til termin.
 
112 dager til termin♥️ Har ikke jobbet siden sommerferien pga div plager. Har heller ingen jobb og gå tilbake til, så innstiller meg på en lang permisjon ♥️ Dagene nå er litt opp og ned, kan ikke gjøre så mye og er endel plaget av utmattelse og kynnere.
 
Heldigvis sistemann ut og 125 dager igjen her! Godt igrunnen, for vi har enda ikke løst permisjonskabalen. Jeg jobber fullt, men er sykemeldt denne uka etter å ha endt på føden for en ekstrasjekk pga kraftige kynnere og mye hevelse og vektoppgang på kort tid. Må ta det helt med ro i ei uke og så håper jeg det kommer seg.
 
110 dager igjen. Jobber 100% og litt til.. som regel borte 9,5 time. Trener 3-4 ganger i uka og har 2 småbarn. Sliten ja, men det går enn så lenge.
 
96 dager igjen til selve termin, men får ikke gå lenger enn til uke 36-37, så det er nok litt kortere :) Dagene bare suser avgårde! Formen er litt så som så. Begynner å bli sliten, jobber ikke pga div tidligere helseplager, men hadde nok ikke vært i jobb per nå unasett pga bekkenet.
 
123 dager igjen. Jobber 80% for tida, og syns egentlig det går fint.
Formen er stort sett grei, men merker mer til magen nå en for bare noen uker siden.
 
113 dager igjen, jobber 40% og trives godt med det! Jobber i bhg og har 2 barn fra før, så det ble dessverre litt mye. Men fungerer veldig godt nå syns jeg. Selvfølgelig sliten dagen jeg er på jobb og dagen etter, men så får jeg jo hente meg inn igjen :happy:
 
105 dager igjen :)
Jobber 120% - 180% I to jobber, formen er heldigvis super.
Tiden går så mye fortere nå en I begynnelsen!
 
109 dager igjen! Tenkte på det i går at tiden går veldig fort, straks i november, så plutselig i desember, og deretter nærmer starten av permisjonen seg på nyåret :nailbiting::love017.
Formen er fin, noen varierende dager med ubehag i symfysen, men egentlig veldig bra. Jobber 100 prosent, turnus.
 
101 dager igjen her, har blitt forkjølet, men ellers er formen grei, så jeg jobber 100% og håper å kunne fortsette med det frem til permisjonsstart i midten av januar :)
 
105 dager igjen til termin og formen må sies å være grei, men klart det merkes på overskudd, humør og immunforsvar at kroppen har en ekstrajobb:shy: Foreløpig jobber jeg 100%, men etter en hardnakka forkjølelse siste måneden er jeg forberedt på å kanskje redusere noe mot slutten.
 
110 dager igjen for min del. Jobber 100% men har fått en annen rolle på jobb med andre oppgaver de siste ukene, og det er godt. Jeg trives, og har ikke mer ansvar enn det som føles greit.

Gravidhjernen har begynt å slå inn: Jeg har begynt å surre og glømme ting på privaten (miste lommebok, glømme igjen ting på t-banen...), så jeg er livredd for å begynne å blingse på jobb også. Enn så lenge går det helt fint.

Ellers i fin form, trøtt men kroppen er ok. Var hos jordmor i dag og hadde supert blodtrykk. Magen er bare tung og stram innimellom, og mye snuing om natta. Trener én gang i uka og ellers går jeg endel mellom hus og kollektivt og barnehagen, det blir hverdsgstrimmen. Alt i alt kjenner jeg meg ganske harmonisk for tida :Heartred
 
110 dager igjen for min del. Jobber 100% men har fått en annen rolle på jobb med andre oppgaver de siste ukene, og det er godt. Jeg trives, og har ikke mer ansvar enn det som føles greit.

Gravidhjernen har begynt å slå inn: Jeg har begynt å surre og glømme ting på privaten (miste lommebok, glømme igjen ting på t-banen...), så jeg er livredd for å begynne å blingse på jobb også. Enn så lenge går det helt fint.

Ellers i fin form, trøtt men kroppen er ok. Var hos jordmor i dag og hadde supert blodtrykk. Magen er bare tung og stram innimellom, og mye snuing om natta. Trener én gang i uka og ellers går jeg endel mellom hus og kollektivt og barnehagen, det blir hverdsgstrimmen. Alt i alt kjenner jeg meg ganske harmonisk for tida :Heartred
Å kjære vene, ja! Gravidhjernen! Du er IKKE alene! De siste ukene har jeg klart å ikke møte opp til legetimen min TO ganger!!! :shifty:
 
Back
Topp