10 månedskontroll?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Har dere kontroll ved 10 måneder? Ser det står i oversikten jeg fikk fra hs at det skal være kontroll ved 10 mnd med konsultasjon med hs + vaksine, men har ikke fått time til kontroll igjen før han er 12 mnd. Flere som kun har 8 mnd og 12 mnd?

Det er jo litt lenge i mellom. Her var det 10mnd kontroll. Men ikke vaksine.
Etter 10mnd er det ikke før 12mnd.
Rart at det går så lang tid i mellom da.

• Liker
Reactions: BMC
Her er det 10 mnd kontroll. Vaskine ved 12 mnd :) syns det hørtes lenge ut uten kontroll? Du kan jo ta en telefon og høre :)

• Liker
Har dere kontroll ved 10 måneder? Ser det står i oversikten jeg fikk fra hs at det skal være kontroll ved 10 mnd med konsultasjon med hs + vaksine, men har ikke fått time til kontroll igjen før han er 12 mnd. Flere som kun har 8 mnd og 12 mnd?
Vi har kun 8 mnd og 12 mnd :)

• Liker
Her er det 10 mnd kontroll. Vaskine ved 12 mnd :) syns det hørtes lenge ut uten kontroll? Du kan jo ta en telefon og høre :)
Stresser ikke med det, ser jo at han vikser godt. Ville bare høre hvordan det er andre plasser :) syns det er merkelig at det står i infoen at det er kontroll da, men så er det ikke det :p

Stresser ikke med det, ser jo at han vikser godt. Ville bare høre hvordan det er andre plasser :) syns det er merkelig at det står i infoen at det er kontroll da, men så er det ikke det :p

Nei da er det jo ikke så farlig :-) har inntrykk av at det er litt forskjellig fra kommune til kommune :-)

Nei da er det jo ikke så farlig :-) har inntrykk av at det er litt forskjellig fra kommune til kommune :-)
Virker slik. Var flere som hadde kontroll ved 4 mnd også, det hadde ikke vi.

Vi har kontroll ved 8 mnd, 10 mnd og vaksine ved 12 mnd kontroll. Gruer meg til vaksinen:(

Vi har nesten hatt kontroll hver måned fram til 7 mnd vi :p aner ikke hvorfor, har aldri bedt om noe ekstra
Vi hadde noen ekstra vektkontroller i starten pga at han lå litt under, men så har det vært 3mnd, 5mnd, 6mnd og 8mnd. Og neste er 12mnd.

Vi har fått ekstra pga at de er tvillinger. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Så lenge de vokser og trives så ser jeg ikke vitsen. Nå får vi ekstra pga søvn og.
Begynner å bli litt lei.

Vi hadde 10mndr kontroll. Usikker på om det er vanlig her, vi har hatt mange ekstra kontroller siden han er prematur

Vi har fått ekstra pga at de er tvillinger. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Så lenge de vokser og trives så ser jeg ikke vitsen. Nå får vi ekstra pga søvn og.
Begynner å bli litt lei.
Det er frivillig da, så du må jo ikke gå:)

Har hatt ktr stort sett hver mnd, bortsett fra 9 mnd, da var hs på reise. Skal til uka. Blir nok ikke noe før 12 mnd, og da er det vaksine. :)

Vi har hatt hver måned frem til nå. 3. desember skal vi på 9/10-måneders-kontroll, så blir neste 12 måneder. Synes det er mest stress, så det gjør meg ingenting at det ikke er så hyppig.

Det er ikke alle steder det er 10mnd kontroll. Det er vaksine ved 12 mnd.

Back
Topp