10 månedskontroll?

Vi har fått ekstra pga at de er tvillinger. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Så lenge de vokser og trives så ser jeg ikke vitsen. Nå får vi ekstra pga søvn og.
Begynner å bli litt lei.
Kontroller på hs er frivillig. Legesjekk ved 6 uker og 6 mnd og 12 mnd må man ha men kan velge å gå til fastlege istedet. Eller velge å bare gå på hs de gangene.

Skal inn til kontroll ved 10 mnd, men ikke noe vaksine før 12 mnd.

Her er det ikkje 10 mnd kontroll. Er 8 og 12 mnd fordi kommunen har ikkje råd til 10. No er det også så mange barn her at ein sliter med å få time.
Me skal på 8 mnd kontroll på tirsdag :P

Her er det ikke 10 mnd kontroll, bare 8 og 12 mnd :-) Synes det er greit nok at det ikke er noen time nå.

Her skal vi på 10mnd kontroll og det var vell den 8desember syns jeg å huske :)

Her er det ikke 10mnd.
8mnd og 12mnd (vaksine).
Men føler ikke vi trenger noen nå heller, tenkte bare å stikke innom å veie i desember for morroskyld

Vi har ingen kontroller for sånt driver de ikke med her. Man kan gå å veie om man vil, men tror ikke det er noen som passer på at du gjør det. På veiinga er det hs man kan snakke med, men man får bare et par minutt intimitet alle venter på veiinga i :p

Vi har ingen kontroller for sånt driver de ikke med her. Man kan gå å veie om man vil, men tror ikke det er noen som passer på at du gjør det. På veiinga er det hs man kan snakke med, men man får bare et par minutt intimitet alle venter på veiinga i :p
Hvordan er det med vaksinasjoner der?

Hvordan er det med vaksinasjoner der?
Man går til fastlegen. De begynner litt før, har en ekstra dose på noen og litt flere vaksiner. Forøvrig satt de to på en gang de gangene det skulle to. Jeg var litt skeptisk først, me tror egentlig det var bedre enn å sette først en og så en til. Må to hs til da :p

Man går til fastlegen. De begynner litt før, har en ekstra dose på noen og litt flere vaksiner. Forøvrig satt de to på en gang de gangene det skulle to. Jeg var litt skeptisk først, me tror egentlig det var bedre enn å sette først en og så en til. Må to hs til da :p
Sikkert greit å få all smerten på en ganv ja ;)

10 mnd kontroll i begynnelsen av desember! Veldig spent!

Vi har også 10mnd kontroll :) 8mnd og 10mnd kontroll er gruppetimer..

10 mnd kontroll nå på mandag. Er veldig spent på lengde og vekt! :) Nå får vi ny HS siden vi har meldt flytting :D

Vi skal på 10 mnd neste uke, så er det ikke noe før 12, tror jeg :p

Back
Topp