Har dere kontroll ved 10 måneder? Ser det står i oversikten jeg fikk fra hs at det skal være kontroll ved 10 mnd med konsultasjon med hs + vaksine, men har ikke fått time til kontroll igjen før han er 12 mnd. Flere som kun har 8 mnd og 12 mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kun 8 mnd og 12 mndHar dere kontroll ved 10 måneder? Ser det står i oversikten jeg fikk fra hs at det skal være kontroll ved 10 mnd med konsultasjon med hs + vaksine, men har ikke fått time til kontroll igjen før han er 12 mnd. Flere som kun har 8 mnd og 12 mnd?
Stresser ikke med det, ser jo at han vikser godt. Ville bare høre hvordan det er andre plasserHer er det 10 mnd kontroll. Vaskine ved 12 mndsyns det hørtes lenge ut uten kontroll? Du kan jo ta en telefon og høre
![]()
Stresser ikke med det, ser jo at han vikser godt. Ville bare høre hvordan det er andre plassersyns det er merkelig at det står i infoen at det er kontroll da, men så er det ikke det
![]()
Virker slik. Var flere som hadde kontroll ved 4 mnd også, det hadde ikke vi.Nei da er det jo ikke så farlighar inntrykk av at det er litt forskjellig fra kommune til kommune
![]()
Virker slik. Var flere som hadde kontroll ved 4 mnd også, det hadde ikke vi.
Vi hadde noen ekstra vektkontroller i starten pga at han lå litt under, men så har det vært 3mnd, 5mnd, 6mnd og 8mnd. Og neste er 12mnd.Vi har nesten hatt kontroll hver måned fram til 7 mnd vianer ikke hvorfor, har aldri bedt om noe ekstra
Samme her.Nix. Her er det 6-mnd, 9-mnd og 12-mnd.
Det er frivillig da, så du må jo ikke gåVi har fått ekstra pga at de er tvillinger. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Så lenge de vokser og trives så ser jeg ikke vitsen. Nå får vi ekstra pga søvn og.
Begynner å bli litt lei.
De timene pga søvn føler jeg at jeg må gå på. I håp om å få noe hjelp.Det er frivillig da, så du må jo ikke gå![]()