1. Gangs gravid

Hehe, kjenner meg såå igjen! Jeg heller klarer ikke helt i tru på det selv. Har tatt fire tester som alle er positive, så da stemmer det vel da ;) gratulerer så mye til deg og!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fire tester stemmer nok ganske bra, men jeg skal ikke snakke! Tok 12(!!!) tester og klarer fortsatt ikke tro helt på det :smiley-ashamed008

Testet meg blakk så det holdt :rolleyes: Har gitt meg no da, så håper jeg klarer å holde meg :laughing002

Fant det ut i slutten av forrige uke, men har tatt to tester etter det, bare for å se at det er sant :D hehe.. Glad jeg har handlet mange på billigtester :)

Gratulerer så mye!!! Jeg har også tatt 4 tester å har vansker med å tro det ;) jeg har hatt p-stav i 2,5 år, tok p-staven ut 2. Mai og er allerede gravid. Heeeeelt sykt :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fire tester stemmer nok ganske bra, men jeg skal ikke snakke! Tok 12(!!!) tester og klarer fortsatt ikke tro helt på det :smiley-ashamed008
Hihi.. Jeg tok 8 jeg! (Regner med en ser bort fra de 7 eggløsningstestene jeg også tok:p) "kun" 5 ble tatt for å forsikre om at det stemte, de andre ble tatt fordi jeg hadde billigtester liggende ;)

Lett for å teste når du har de liggende! Jeg måtte mølge med på om strekene ble sterkere og om de kom fortere da jeg var kjempe redd for å miste igjen. Vi blir litt merkelig med en gang vi tester positivt :p

Gratulera:) eg og har vore i fleire festar etter positiv test. Har stort sett sagt ja takk når nokon har spurd om eg ville ha noko å drikke... også har mannen tatt jobben og drikke opp begge sin drikke:) ingen som har lagt merke til at eg faktisk ikkje har rørt det eg har fått servert ( trur eg då). Hehe, men mannen har fått i seg litt ekstra alkohol då;)

Gratulerer så masse med en liten spire :D

Back
Topp