1. Gangs gravid

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
Shit, da var jeg gravid! Slutta på p-pillene i februar. Samboeren og meg har brukt kondom stort sett frem til nå, men har vært litt mer uforsiktige den siste tiden. Og her om dagen fikk jeg plutselig en følelse av at jeg var gravid. Drømte at jeg tok test hvor det sto: "gratulerer du er er gravid på". Og nå var det plutselig tilfelle! Shit, må bare lufte huet litt! Det verste nå er at jeg er bedt på flere fester i helga, som jeg igrunn hadde gledet meg veldig til. Skjønner ikke hvordan jeg skal få skjult dette nå! Hihi ;)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    668,6 KB · Visninger: 67
Hurra og gratulerer! !! :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Åå, gratulerer så masse! :)
Hehe, det å skjule det m.t.p fester og slikt er helt sikkert litt vanskelig. Ihvertfall hvis du pleier å drikke. Kanskje det er noen her som har en god unnskyldning du kan bruke som ikke for folk til å lure. hehe ;)
 
Takk :) fortsatt veldig uvirkelig! Ingen symptomer... Men med fire positive tester totalt er det vel en realitet :p Hihi... Lurte på om jeg måtte kjøpe meg alkoholfri vin og helle det over på en annen flaske, er lissom med jentene på jobben. De kommer sikkert til å gjennomskue meg, jeg er så dårlig til å ljuge! Syns det er litt tidlig å begynne å fortelle det, tross alt bare 4 uker på vei;) Hehe... Greit å fordøye det litt selv og!
 
Gratulerer :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Takk :) fortsatt veldig uvirkelig! Ingen symptomer... Men med fire positive tester totalt er det vel en realitet :p Hihi... Lurte på om jeg måtte kjøpe meg alkoholfri vin og helle det over på en annen flaske, er lissom med jentene på jobben. De kommer sikkert til å gjennomskue meg, jeg er så dårlig til å ljuge! Syns det er litt tidlig å begynne å fortelle det, tross alt bare 4 uker på vei;) Hehe... Greit å fordøye det litt selv og!

Hehe, ja etter 4 positive tester tror jeg du kan ta det som et ja uten tvil :)
Ja det er sikkert ikke så dumt å kjøpe en alkoholfri vin å helle over. Bedre det sikkert enn å bare si nei til alt liksom. For da tror jeg nok de skjønner det..
Lykke til :D hihi
 
Gratulerer, og velkommen hit!! :)
 
Gratulerer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :)


-iPhone appen-
 
Noen som har det! :p Har vært prøver i 8 år..:p men like mye Gratulerer likevel altså! ;)
 
Gratulere så masse, og lykke til med festen :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Da var festen vel overstått! Puuh.. Trur ingen skjønte noe! "Nei, jeg vil ikke ha pizza med spekeskinke. Jeg liker faktisk ikke det!" Hah, den så sååå god ut! "Nei, vil ikke ha velkomstdrikk, har mer lyst på rødvin idag!" Ikke lett altså;)
 
Da var festen vel overstått! Puuh.. Trur ingen skjønte noe! "Nei, jeg vil ikke ha pizza med spekeskinke. Jeg liker faktisk ikke det!" Hah, den så sååå god ut! "Nei, vil ikke ha velkomstdrikk, har mer lyst på rødvin idag!" Ikke lett altså;)
Varmebehandlet spekeskinke kan man vel spise
 
Varmebehandlet spekeskinke kan man vel spise
Da så:) Jeg plukka med meg en parmesan hvor de ikke hadde paterurisrt melken så jeg forbannet meg at jeg ikke fikk laget parmesankrem! Brukte dog oppå foccacia brød før jeg stekte idag :)
 
Gratulerer! Er mitt (vårt) første også. Har vansker med å tro dette selv, at jeg er gravid. Mannen min sier stadig vekk "hvis det skulle bli noe ut av dette så…" og "hvis du er gravid…". Vi har begge vansker med å tro på dette, haha! Har kjøpt 4 ekstra tester som jeg har kjøpt kun for å overbevise meg selv om dette!

Og igjen, gratulerer! :D


Venter en liten i februar ❤️
 
Back
Topp