CD 13, PP1
Ikke veeeldig mye som skjer på denne fronten, tester etter EL, men finner`n ikke

Men denne kroppen her har tidligst fått EL på CD 17 og oftere mellom CD 19 og 22. Men merker at jeg håper jo litt hver dag allikevel, så bitte litt skuffa i det jeg har dyppet testen og ser at EL er langt unna, men så går det for over
Kroppen er fortsatt rar, aka "gravid", henviser til innlegget for noen dager siden for de som lurer på hvordan "gravid" kjennes ut

Merkelig greier....
Vi har vært i bryllup denne helgen og jeg måtte dra tidligere hjem med vår minste som var med. Sa til mannen at han måtte vekke meg når han var hjemme igjen sånn at vi kunne legge inn aksjer, winkwinknudgenudge

Det var ikke ment på alvor og trodde han spilte med på spøken, men neida, han mente alvor, haha!! Vekket meg midt i svarte natta og jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, for jeg var så trøtt! Kysset han og sa eh, nei, kjære. Sov godt! Knis! Men det er godt å vite at vi er like gira på dette her

Han mannen min altså <3
Men i morgen går vi inn i det som forhåpentligvis blir EL uka, håper at kroppen samarbeider!!