1+1=5??

Neimen, der var du jo :D Så morsomt at du ikke klarte å holde deg unna å prøve på en til :D :D Det blir spennende å følge deg, men jeg satser på at spira sitter kjapt og at vi blir terminforumnaboer :D

Hihi!! Tør nesten ikke si det høyt, men fytti så gøy det hadde vært!!! :D :D

Dette blir bra!! Haha er ustyrtelig morsomt å lese om hvor mye du styrer på :blob5 Og jeg som synes at JEG planlegger mye... Og denne gangen har jeg egentlig bare planlagt masse fantastisk sex:happy093, EL-tester og G-tester (som jeg også har mange av), og for første gang *tadda*: Conceive plus :) Eneste jeg ikke så på listen din... Har ikke tenkt på at det skulle være dumt ved amming, men det kan jeg da ikke tenke meg... Jeg kommer til å følge med på dagboken din vet du!! Heia nr 3!!! :)

Hahaha!! En ting er jo å lese det, men hadde du vært oppi hodet mitt så hadde du dæva av latter, for det er mye mellom linjene dere serru :P :P Vi brukte Preeseed når vi prøvde på lillemor, men det ble rett og slett for mye for mannen :P Kan forøvrig ikke skjønne at det skal ha noe å si for ammingen.... *kløsegihodet*:rolleyes:

Hahaha!! En ting er jo å lese det, men hadde du vært oppi hodet mitt så hadde du dæva av latter, for det er mye mellom linjene dere serru :p :p Vi brukte Preeseed når vi prøvde på lillemor, men det ble rett og slett for mye for mannen :p Kan forøvrig ikke skjønne at det skal ha noe å si for ammingen.... *kløsegihodet*:rolleyes:
Hehehe at det ble for mye for mannen kan jeg skjønne - her blir det for mye bare jeg prøøver å forklare en del av det som surrer i hodet :-) Godt vi har BV sier bare jeg... Er Preeseed bedre/annerledes enn Conceive plus? Gidder ikke søke opp siden leksikonet i faget har dagbok! Haha...

Hehehe at det ble for mye for mannen kan jeg skjønne - her blir det for mye bare jeg prøøver å forklare en del av det som surrer i hodet :) Godt vi har BV sier bare jeg... Er Preeseed bedre/annerledes enn Conceive plus? Gidder ikke søke opp siden leksikonet i faget har dagbok! Haha...

Åh nei, mannen er helt med på "alt styret" og følger med som en hauk på syklusen min :P Men det ble for vått med Preseed, hehe! Jeg responderer også ganske bra på grapefruktjuice, så det var rett og slett ikke nødvendig med noe mer, knis :D

Utifra hva jeg har skjønt så det er ingen spesielt store forskjeller mellom produktene preseed og conceive plus, spermvennlige begge to. Hadde ikke hørt om conceive plus da vi tok i bruk preseed, lurer på om det er et nyere produkt? Her er jeg ingen ekspert altså ;)

Åh nei, mannen er helt med på "alt styret" og følger med som en hauk på syklusen min :p Men det ble for vått med Preseed, hehe! Jeg responderer også ganske bra på grapefruktjuice, så det var rett og slett ikke nødvendig med noe mer, knis :D

Utifra hva jeg har skjønt så det er ingen spesielt store forskjeller mellom produktene preseed og conceive plus, spermvennlige begge to. Hadde ikke hørt om conceive plus da vi tok i bruk preseed, lurer på om det er et nyere produkt? Her er jeg ingen ekspert altså ;)
Er det jeg har lurt på også, om ikke det kommer til å bli for vått med conceive plus (eller annet vått i tillegg). Men får prøve! Er bare det at når jeg har EL er det egentlig fuktig nok haha... Men noe som er ekstra spermvennlig får få en sjanse ;-) Mannen hører gladelig om syklusen osv han også, men blir lei når jeg er i rette hjørnet og styrer og ordner og tenker vel mye :-)

Er det jeg har lurt på også, om ikke det kommer til å bli for vått med conceive plus (eller annet vått i tillegg). Men får prøve! Er bare det at når jeg har EL er det egentlig fuktig nok haha... Men noe som er ekstra spermvennlig får få en sjanse ;-) Mannen hører gladelig om syklusen osv han også, men blir lei når jeg er i rette hjørnet og styrer og ordner og tenker vel mye :)

Det der høres ut som mannen min og i grunn! Han vil helst gjerne vite, men himler med øya når jeg går ned på detaljnivå :P

Så utrolig moro at dere skal ha nr. 3. :D Vi har vært inne på tanken, men slått den fra oss.. Men skal bli artig å følge deg videre :)

Så utrolig moro at dere skal ha nr. 3. :D Vi har vært inne på tanken, men slått den fra oss.. Men skal bli artig å følge deg videre :)

Kom igjen a!! :P
Kunne ønske at jeg var fornøyd med to, det hadde vært fint å være ferdig med gravid greiene...:rolleyes:

CD 8, PP1

Er såå kjedelig å vente på å teste!! Morroa begynner sånn smått i morgen da når CBFM ber om den første testen. Men forventer i grunn ikke noe spennende fra ca CD 12-13...
Travle tider om dagen, mye på programmet og det må jeg innrømme tar bort litt av fokuset på prøvingen. Tviler på at det skader, har jo ganske mye fokus å ta av :P Det er nok fint, samtidig som at jeg må innrømme at jeg er litt nølende noen minutter av dagen når jeg mister fokus. Hm. Vi har det virkelig fint om dagen, vil vi klusse det til!?! Har mammahjertet plass til en til?! Vil nr. 3 ødelegge dynamikken mellom storebror og lillesøster som per dags dato er så fin?! Åååhhh, ønsker meg en krystallkule som kan vise meg livet som trebarnsmor :P "Kjære julenisse! Jeg har vært snill i år":shy:

CD 8, PP1

Er såå kjedelig å vente på å teste!! Morroa begynner sånn smått i morgen da når CBFM ber om den første testen. Men forventer i grunn ikke noe spennende fra ca CD 12-13...
Travle tider om dagen, mye på programmet og det må jeg innrømme tar bort litt av fokuset på prøvingen. Tviler på at det skader, har jo ganske mye fokus å ta av :P Det er nok fint, samtidig som at jeg må innrømme at jeg er litt nølende noen minutter av dagen når jeg mister fokus. Hm. Vi har det virkelig fint om dagen, vil vi klusse det til!?! Har mammahjertet plass til en til?! Vil nr. 3 ødelegge dynamikken mellom storebror og lillesøster som per dags dato er så fin?! Åååhhh, ønsker meg en krystallkule som kan vise meg livet som trebarnsmor :P "Kjære julenisse! Jeg har vært snill i år":shy:

Jeg er sikker på at dersom dere ønsker en til, så er det rett. Og da blir det det for dine to andre barn også :) Godt å ha fokus på noe annet også ja! Her går ettermiddagene unna med ungene og alt de har å gjøre. :)

Og ja, det hadde vært nydelig med en krystallkule!

CD 8, PP1

Er helt sikker på at når du sitter der med dine tre, angrer du ikke ett sekund ;) hihi

Jeg er sikker på at dersom dere ønsker en til, så er det rett. Og da blir det det for dine to andre barn også :) Godt å ha fokus på noe annet også ja! Her går ettermiddagene unna med ungene og alt de har å gjøre. :)

Og ja, det hadde vært nydelig med en krystallkule!

Er helt sikker på at når du sitter der med dine tre, angrer du ikke ett sekund ;) hihi

Dere har nok helt rett <3 Jeg tror jeg bare gruer meg mest til alle de kommende bekymringene og usikkerheten rundt et svangerskap....jeg må bare holde fokuset på premien!! *notetoself* :P

Dere har nok helt rett <3 Jeg tror jeg bare gruer meg mest til alle de kommende bekymringene og usikkerheten rundt et svangerskap....jeg må bare holde fokuset på premien!! *notetoself* :P
Har du hatt vanskelige svangerskap tidligere? Jeg har vært veldig heldig med mine heldigvis!
Men siste gangen så mista vi jo midtveis i svangerskapet, så ved en fremtidig graviditet kommer jeg nok til å være veldig mye mer bekymra. Men aller helst så går det jo bra! :)

Innom og gir lyd fra meg siden jeg bare har sneket fra sidelinja så langt :rolleyes: Tok det lang tid før du fikk den hersens tanta på besøk igjen etter fødsel? Spennende tider fremover iallefall :)

Har du hatt vanskelige svangerskap tidligere? Jeg har vært veldig heldig med mine heldigvis!
Men siste gangen så mista vi jo midtveis i svangerskapet, så ved en fremtidig graviditet kommer jeg nok til å være veldig mye mer bekymra. Men aller helst så går det jo bra! :)

Jeg har egentlig hatt veldig fine svangerskap, sånn fysisk! Men jeg må innrømme at MAen jeg hadde mellom de to barna mine gjorde mye med hodet, så jeg syntes det siste svangerskapet var tøft psykisk... Det er det jeg gruer meg til, redd for å miste igjen. Jeg bare håper at jeg klarer å senke skulderene :) Også var jeg så veldig trøtt i det siste svangerskapet og det har jeg rett og slett ikke tid til å bli nå med en førskolegutt og en aktiv ettåring :P Håper ikke at svangerskapet tar altfor mye fokus og tid bort fra mine to med eventuelle plager... Men ja, det skal nok gå :)

Jeg har egentlig hatt veldig fine svangerskap, sånn fysisk! Men jeg må innrømme at MAen jeg hadde mellom de to barna mine gjorde mye med hodet, så jeg syntes det siste svangerskapet var tøft psykisk... Det er det jeg gruer meg til, redd for å miste igjen. Jeg bare håper at jeg klarer å senke skulderene :) Også var jeg så veldig trøtt i det siste svangerskapet og det har jeg rett og slett ikke tid til å bli nå med en førskolegutt og en aktiv ettåring :P Håper ikke at svangerskapet tar altfor mye fokus og tid bort fra mine to med eventuelle plager... Men ja, det skal nok gå :)
Ja, sånt gjør selvsagt noe med en... :( Får håpe du får et snilt svangerskap denne gangen sånn at du ikke blir helt utslitt. Jeg var gravid med nr 2 da jenta mi var et år. Krevende ja, men så var jeg jo som sagt heldig og hadde få plager. Sånne svangerskap vil vi ha! :)

Ja, sånt gjør selvsagt noe med en... :( Får håpe du får et snilt svangerskap denne gangen sånn at du ikke blir helt utslitt. Jeg var gravid med nr 2 da jenta mi var et år. Krevende ja, men så var jeg jo som sagt heldig og hadde få plager. Sånne svangerskap vil vi ha! :)

Da bestiller vi sånne svangerskap :D Med termin i juni :D

Innom og gir lyd fra meg siden jeg bare har sneket fra sidelinja så langt :rolleyes: Tok det lang tid før du fikk den hersens tanta på besøk igjen etter fødsel? Spennende tider fremover iallefall :)

Hei! Så koselig med lyd :)

Jeg fikk mens tilbake ganske nøyaktig 7 mnd etter fødsel, hvor den første syklusen var på 42 dager og rundt 30 dager etter dette.

CD 10, PP1

Tosifret syklusdag, det er gøy, nå begynner morroa å nærme seg :) Selv om det fortsatt kan ta tid før EL dukker opp, forventer i grunn EL tidligst CD 19, og det er jo litt tid til enda, men alt kan jo skje...selv om jeg tviler sterkt på det :P
Avventer EL tester enda, men er jo i gang med CBFM. Og grapefruktjuicen gjør jobben sin for å si det sånn :P Spennende dette her altså..... :D

Back
Topp