1+1=5??

CD 10, PP1

Tosifret syklusdag, det er gøy, nå begynner morroa å nærme seg :) Selv om det fortsatt kan ta tid før EL dukker opp, forventer i grunn EL tidligst CD 19, og det er jo litt tid til enda, men alt kan jo skje...selv om jeg tviler sterkt på det :P
Avventer EL tester enda, men er jo i gang med CBFM. Og grapefruktjuicen gjør jobben sin for å si det sånn :P Spennende dette her altså..... :D

Wææh! Dette blir bra :D :D

CD 11, PP1

Jeg er så rar i kroppen!! Jeg føler meg rett og slett gravid, selv om det er ganske usannsynlig bare for å ha nevnt det :P Men jeg er så sjelven, det stikker og strekker så mye i eggstokkene/livmora, jeg er mye kvalm og uvel, tørst og har nesten konstante murringer i korsryggen. Kan slenge på trøtt, men det er jeg jo kronisk :P Jeg gjentar; føler meg rett og slett gravid. Det skal sies at jeg går på bidronninggele, får håpe at den jobber med hva som blir tidenes EL :P Men dette her er rare greier altså...

CD 11, PP1

Jeg er så rar i kroppen!! Jeg føler meg rett og slett gravid, selv om det er ganske usannsynlig bare for å ha nevnt det :P Men jeg er så sjelven, det stikker og strekker så mye i eggstokkene/livmora, jeg er mye kvalm og uvel, tørst og har nesten konstante murringer i korsryggen. Kan slenge på trøtt, men det er jeg jo kronisk :P Jeg gjentar; føler meg rett og slett gravid. Det skal sies at jeg går på bidronninggele, får håpe at den jobber med hva som blir tidenes EL :P Men dette her er rare greier altså...

Å herregud,du er gravid du! Det er jo mine symptomer!! Hihi var så sjelven noen dager atte fytte :) krysser fingra og følger med! Vil så gjerne ha dere "kjentfolk" med i mai forumet❤️

Hei! Så koselig med lyd :)

Jeg fikk mens tilbake ganske nøyaktig 7 mnd etter fødsel, hvor den første syklusen var på 42 dager og rundt 30 dager etter dette.

Okey, håper på noe sånt her også! Ikke at jeg egentlig vil ha den heksa tilbake noen gang men :p

Å herregud,du er gravid du! Det er jo mine symptomer!! Hihi var så sjelven noen dager atte fytte :) krysser fingra og følger med! Vil så gjerne ha dere "kjentfolk" med i mai forumet❤️

Haha! Ja, ikke sant!! Men det er akkurat sånn jeg følt meg de gangene jeg har vært gravid!! Kanskje kroppen øver seg :P Nå blir dette i så fall en junibaby, men jeg blir gjerne naboer altså :D

Nei, det var det da :p Skal dere prøve igjen snart?

Ja vi har bare droppa prevensjonen og tar det som det kommer :) Men er litt skrekkblandet fryd rundt det hele. Kunne godt tenke meg å bli gravid igjen med en gang, men samtidig er det litt for tidlig, haha :p

Ja vi har bare droppa prevensjonen og tar det som det kommer :) Men er litt skrekkblandet fryd rundt det hele. Kunne godt tenke meg å bli gravid igjen med en gang, men samtidig er det litt for tidlig, haha :p

Det det er som å høre meg selv :P Er kanskje ikke helt klar, men hvis det tar tid så kommer jeg til å angre på vi ikke begynte prøvingen tidligere, altså nå :)

Det det er som å høre meg selv :p Er kanskje ikke helt klar, men hvis det tar tid så kommer jeg til å angre på vi ikke begynte prøvingen tidligere, altså nå :)

Ja det er akkurat det jeg også tenker :) Orker ikke de evig lange mnd med venting og skuffelser, og å vite at om vi bare hadde prøvd tidligere hadde det sikkert gått, det har jeg fått nok av :p

CD 13, PP1

Ikke veeeldig mye som skjer på denne fronten, tester etter EL, men finner`n ikke :P Men denne kroppen her har tidligst fått EL på CD 17 og oftere mellom CD 19 og 22. Men merker at jeg håper jo litt hver dag allikevel, så bitte litt skuffa i det jeg har dyppet testen og ser at EL er langt unna, men så går det for over ;)

Kroppen er fortsatt rar, aka "gravid", henviser til innlegget for noen dager siden for de som lurer på hvordan "gravid" kjennes ut :P Merkelig greier....

Vi har vært i bryllup denne helgen og jeg måtte dra tidligere hjem med vår minste som var med. Sa til mannen at han måtte vekke meg når han var hjemme igjen sånn at vi kunne legge inn aksjer, winkwinknudgenudge ;) Det var ikke ment på alvor og trodde han spilte med på spøken, men neida, han mente alvor, haha!! Vekket meg midt i svarte natta og jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, for jeg var så trøtt! Kysset han og sa eh, nei, kjære. Sov godt! Knis! Men det er godt å vite at vi er like gira på dette her :) Han mannen min altså <3

Men i morgen går vi inn i det som forhåpentligvis blir EL uka, håper at kroppen samarbeider!!

CD 13, PP1

Ikke veeeldig mye som skjer på denne fronten, tester etter EL, men finner`n ikke :P Men denne kroppen her har tidligst fått EL på CD 17 og oftere mellom CD 19 og 22. Men merker at jeg håper jo litt hver dag allikevel, så bitte litt skuffa i det jeg har dyppet testen og ser at EL er langt unna, men så går det for over ;)

Kroppen er fortsatt rar, aka "gravid", henviser til innlegget for noen dager siden for de som lurer på hvordan "gravid" kjennes ut :P Merkelig greier....

Vi har vært i bryllup denne helgen og jeg måtte dra tidligere hjem med vår minste som var med. Sa til mannen at han måtte vekke meg når han var hjemme igjen sånn at vi kunne legge inn aksjer, winkwinknudgenudge ;) Det var ikke ment på alvor og trodde han spilte med på spøken, men neida, han mente alvor, haha!! Vekket meg midt i svarte natta og jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, for jeg var så trøtt! Kysset han og sa eh, nei, kjære. Sov godt! Knis! Men det er godt å vite at vi er like gira på dette her :) Han mannen min altså <3

Men i morgen går vi inn i det som forhåpentligvis blir EL uka, håper at kroppen samarbeider!!

Vi ligger HELT likt med cd 13 i dag og forventet el cd 17. Det rare er at jeg også har kjent på graviditetssymptomer. Jeg leste om dine symptomer i dagboka di den dagen du skrev om det, og da hadde jeg posta et lignende innlegg i min egen dagbok bare timer før :-P Merkelig altså. Men de siste dagene har symptomene roa seg litt ned. I kveld merka jeg at væsken down there er på tur til å endre seg litt fra vannlignende til mer fruktbar. Ikke mye foreløpig men noe skjer i alle fall. Godt tegn syns jeg.
Blir spennende å følge deg nå, spes siden vi ligger helt likt. Hvor lange sykluser har du? Min forrige var på 31, og jeg tror det er ganske normalt for meg selv og jeg tidligere ikke har fulgt så nøye med.

Har du god tro denne pp? Det har jeg :)

Vi ligger HELT likt med cd 13 i dag og forventet el cd 17. Det rare er at jeg også har kjent på graviditetssymptomer. Jeg leste om dine symptomer i dagboka di den dagen du skrev om det, og da hadde jeg posta et lignende innlegg i min egen dagbok bare timer før :p Merkelig altså. Men de siste dagene har symptomene roa seg litt ned. I kveld merka jeg at væsken down there er på tur til å endre seg litt fra vannlignende til mer fruktbar. Ikke mye foreløpig men noe skjer i alle fall. Godt tegn syns jeg.
Blir spennende å følge deg nå, spes siden vi ligger helt likt. Hvor lange sykluser har du? Min forrige var på 31, og jeg tror det er ganske normalt for meg selv og jeg tidligere ikke har fulgt så nøye med.

Har du god tro denne pp? Det har jeg :)

Hehe, så rart!! Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn FØR EL før, men en gang må vel være første :P Jeg pleier å ha 30 dagers sykluser, men den forrige var på bare 27 dager og kun med 8 dagers lutealfase:confused:
Jeg har egentlig ingen forventinger til denne ppen! Jeg bare håper på lutealfasen i hvertfall blir litt lengere. Jeg ammer såpass mye fortsatt, natt inkludert, og tror dermed at kroppen ikke er helt i vater, mtp den korte lutealfasen. Men det skal ikke si noe på innsatsen i hvertfall :D
Så bra du har troa!! Jeg følger spent med på deg vettu :)

Hehe, så rart!! Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn FØR EL før, men en gang må vel være første :p Jeg pleier å ha 30 dagers sykluser, men den forrige var på bare 27 dager og kun med 8 dagers lutealfase:confused:
Jeg har egentlig ingen forventinger til denne ppen! Jeg bare håper på lutealfasen i hvertfall blir litt lengere. Jeg ammer såpass mye fortsatt, natt inkludert, og tror dermed at kroppen ikke er helt i vater, mtp den korte lutealfasen. Men det skal ikke si noe på innsatsen i hvertfall :D
Så bra du har troa!! Jeg følger spent med på deg vettu :)
Jeg fikk 2 dager lengre lutealfase nå enn forrige PP, så det kan jo endre seg fort...! Som i denne mnd feks! Jeg ammer også ganske mye.

CD 16, PP1

Jeg er så utrolig oppblåst! Og det murrer og det murrer, konstant! Hadde jeg bare sett på testene så hadde jeg ikke trodd at EL var i sikte, men dette kroppen jobber altså :confused: Men monitoren er stadig på lav og EL testene er så negative som det går an å bli! Men...tempen har sunket i dag som den pleier å gjøre i dagene før EL, også murrer det som sagt, så innen 4-5 dager så bør EL ha vært, mulig jeg jinxer dette her nå :P

Men lurer litt på hva jeg skal gjøre mtp at jeg skal jobbe tre netter nå og hvordan kommer det til å gå med temp og testing med monitor??:confused: Håper det ikke klusser for mye! Men for all del, aksjer blir lagt inn og det er jo i grunn det viktigste :)

Åh, måtte de neste dagene gå veldig fort!! Og ja, ta med seg EL på veien :D

CD 16, PP1

Jeg er så utrolig oppblåst! Og det murrer og det murrer, konstant! Hadde jeg bare sett på testene så hadde jeg ikke trodd at EL var i sikte, men dette kroppen jobber altså :confused: Men monitoren er stadig på lav og EL testene er så negative som det går an å bli! Men...tempen har sunket i dag som den pleier å gjøre i dagene før EL, også murrer det som sagt, så innen 4-5 dager så bør EL ha vært, mulig jeg jinxer dette her nå :P

Men lurer litt på hva jeg skal gjøre mtp at jeg skal jobbe tre netter nå og hvordan kommer det til å gå med temp og testing med monitor??:confused: Håper det ikke klusser for mye! Men for all del, aksjer blir lagt inn og det er jo i grunn det viktigste :)

Åh, måtte de neste dagene gå veldig fort!! Og ja, ta med seg EL på veien :D
Heier på egget! :)) Jeg hadde el i morges (eventuelt i går), og nå er det bare å vente i spenning. Føler meg rolig og glad nå.

CD 17, PP1

Nååå begynner det å skje noe :D :D EL testen er neeeesten positiv og monitoren i dag gikk opp et nivå til høy! Tipper at EL skjer på lørdag! Men tar ingenting for gitt før det er fullt utslag overalt... EL smertene har i hvertfall begynt og aksjer er bestilt, fnis! :D
Åh, det er så gøy når kroppen jobber så fint!!

CD 17, PP1

Nååå begynner det å skje noe :D :D EL testen er neeeesten positiv og monitoren i dag gikk opp et nivå til høy! Tipper at EL skjer på lørdag! Men tar ingenting for gitt før det er fullt utslag overalt... EL smertene har i hvertfall begynt og aksjer er bestilt, fnis! :D
Åh, det er så gøy når kroppen jobber så fint!!

Ååå, så spennende! Heia kroppen :D

Back
Topp