Chibi
Hoot hoot!
Jeg er herved overtalt!!![]()
![]()
Så bra! La oss telle dager... Kjære tid. Når har du IKM forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er herved overtalt!!![]()
![]()
Så bra! La oss telle dager... Kjære tid. Når har du IKM forresten?
Syklusen min pleier ikke å være lengere enn 28-29 dager, så IKM blir lørdag 6.sep. Meeeen, fikk svaak positiv test 9 dpo med lillemann så kan ikke være noe dårligere enn forrige gang(les: kommer ikke til å klare og holde meg lengere) Fort gjort at jeg ryker på en test mandag/tirsdag neste uke - fnis!!
Når er din IKM??
Jeg går etter blødningen jeg hadde etter pilleslutt.. Og da er IKM mandag 8.september. Da har jeg gått utifra en syklus på 30 dager.
Testedate 9dpo??![]()
Oh, yeah!!La jakten på symptomer begynne!!
[/quote
Woho! Må finne på ting å bedrive tiden med framover.. Sitter tross alt på jobb og driver ikke med noe fornuftig her heller![]()
CD 19, 2 el 3 dpo
Denne EL tok hardt i altså, skikkelig blæ i går, men i dag er kroppen tilbake. Ingen symptomer. Blir spennende dagene fremover... Kunne ønske at jeg kunne spole frem til neste fredag
Men må innrømme at det dukker opp noen annerledes tanker noen ganger, typ, når jeg og lillemann ordnet oss på badet i dag på morgenen og han sier "esker deg" (elsker deg) og gir meg en noe hardhendt klem så smelter jeg herifra til evigheten! Jeg forguder den gutten - kan jo ikke ha plass til flereSelv om jeg har jo skjønt at man har det...men allikevel...tankene er der.
Har tenkt det samme selv!! Når snuppa kysser meg på kinnet og sier "du er go du mamma!" Hvordan blir det med to stk i hus? Hvordan kommer ho til å bli? Jeg er redd for at ho kommer til å føle seg litt "tilsidesatt" når det kommer en baby. Selvfølgelig så blir ho ikke det overhodet! Men er rart å tenke på sånt..
Jeg har bestemt meg at når en baby kommer så skal jeg sette av en dag i uka hvor jeg og snuppa finner på ting bare oss to (så lenge babyen tar flaske og puppene mine vil pumpe ut nok melk)![]()
Haha hun kommer frem tidlig ho testetøsaCD 21, 4 DPO
Eh, testetøsa har allerede meldt sin ankomst - jizzes!!Men jeg klarte altså å overbevise henne om at det "muligens" er alt, alt, alt, alt, alt for tidlig...men bare så vidt! De ømme puppene har tatt seg opp litt, og det syntes jeg egentlig er litt dumt da det ppen jeg ble gravid med lillemann hadde jeg virkelig ingen symtomer og i tillegg at dette er veldig vanlig for meg i dpoland...så, søren og!
![]()
Men deilig at det er fredda!! Litt kjedelig at mann og barn skal til fjells alene fordi jeg skal jobbe på søndag, men da får jeg forhåpentligvis gjort mye rundt om i huset i morgen og det trengs! Eeeeller treffe venninnerI kveld skal det i hvertfall males hus - "j-e-j"
![]()
Haha hun kommer frem tidlig ho testetøsa
Sent from my iPhone using BV Forum
Kos deg i dag.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()