1 + 1 = 4??

Så bra! La oss telle dager... Kjære tid. Når har du IKM forresten?

Syklusen min pleier ikke å være lengere enn 28-29 dager, så IKM blir lørdag 6.sep. Meeeen, fikk svaak positiv test 9 dpo med lillemann så kan ikke være noe dårligere enn forrige gang :P (les: kommer ikke til å klare og holde meg lengere) Fort gjort at jeg ryker på en test mandag/tirsdag neste uke - fnis!!:D

Når er din IKM??

Syklusen min pleier ikke å være lengere enn 28-29 dager, så IKM blir lørdag 6.sep. Meeeen, fikk svaak positiv test 9 dpo med lillemann så kan ikke være noe dårligere enn forrige gang :p (les: kommer ikke til å klare og holde meg lengere) Fort gjort at jeg ryker på en test mandag/tirsdag neste uke - fnis!!:D

Når er din IKM??

Jeg går etter blødningen jeg hadde etter pilleslutt.. Og da er IKM mandag 8.september. Da har jeg gått utifra en syklus på 30 dager.
Testedate 9dpo?? :D

Oh, yeah!!:D La jakten på symptomer begynne!! o_O:p[/quote

Woho! Må finne på ting å bedrive tiden med framover.. Sitter tross alt på jobb og driver ikke med noe fornuftig her heller :p

Jeg bare svarte i svaret ditt.. o_O

Altså...dette er veldig rart. Jeg har vært så uvel i dag. Sjelven til tider, halsbrann, kvalm, "feberfølelse" og med murringer i korsryggen. Trodde først at det var pga jeg var så trøtt, og det gikk litt over etter en liten dupp, men så sitter jeg her nå og jammen er det tilbake. Merkelig EL dette var dao_O

CD 18, 1 el 2 dpo

Jeg tror egentlig at det er 1 dpo, pga tydelig tempstigning i dag. Får se hva FF sier på onsdag.
Denne formen fortsetter da. Kvalm, men ikke like mye som i går, lett halsbrann og oh, herlige murringer! Også "prikker" det sånn i kroppen, litt skjelven/sliten...vanskelig å forklare.

Mannen min er god da, han har virkelig lyst til en liten en til. "Jobber" som bare det og tar initiativ. Gliset hans når jeg sa jeg var kvalm i går var priceless, måtte "jekke" han litt ned, men han er overbevist om at hans soldater har gjort jobben. Ulempen med at det klaffet så fort sist....sistat: "det er jo ikke noe problem å lage barn". Får indelig håpe det :)

CD 19, 2 el 3 dpo

Denne EL tok hardt i altså, skikkelig blæ i går, men i dag er kroppen tilbake. Ingen symptomer. Blir spennende dagene fremover... Kunne ønske at jeg kunne spole frem til neste fredag :P

Men må innrømme at det dukker opp noen annerledes tanker noen ganger, typ, når jeg og lillemann ordnet oss på badet i dag på morgenen og han sier "esker deg" (elsker deg) og gir meg en noe hardhendt klem så smelter jeg herifra til evigheten! Jeg forguder den gutten - kan jo ikke ha plass til flere :P Selv om jeg har jo skjønt at man har det...men allikevel...tankene er der.

CD 19, 2 el 3 dpo
Denne EL tok hardt i altså, skikkelig blæ i går, men i dag er kroppen tilbake. Ingen symptomer. Blir spennende dagene fremover... Kunne ønske at jeg kunne spole frem til neste fredag :p

Men må innrømme at det dukker opp noen annerledes tanker noen ganger, typ, når jeg og lillemann ordnet oss på badet i dag på morgenen og han sier "esker deg" (elsker deg) og gir meg en noe hardhendt klem så smelter jeg herifra til evigheten! Jeg forguder den gutten - kan jo ikke ha plass til flere :p Selv om jeg har jo skjønt at man har det...men allikevel...tankene er der.

Har tenkt det samme selv!! Når snuppa kysser meg på kinnet og sier "du er go du mamma!" Hvordan blir det med to stk i hus? Hvordan kommer ho til å bli? Jeg er redd for at ho kommer til å føle seg litt "tilsidesatt" når det kommer en baby. Selvfølgelig så blir ho ikke det overhodet! Men er rart å tenke på sånt..
Jeg har bestemt meg at når en baby kommer så skal jeg sette av en dag i uka hvor jeg og snuppa finner på ting bare oss to (så lenge babyen tar flaske og puppene mine vil pumpe ut nok melk):p

Har tenkt det samme selv!! Når snuppa kysser meg på kinnet og sier "du er go du mamma!" Hvordan blir det med to stk i hus? Hvordan kommer ho til å bli? Jeg er redd for at ho kommer til å føle seg litt "tilsidesatt" når det kommer en baby. Selvfølgelig så blir ho ikke det overhodet! Men er rart å tenke på sånt..
Jeg har bestemt meg at når en baby kommer så skal jeg sette av en dag i uka hvor jeg og snuppa finner på ting bare oss to (så lenge babyen tar flaske og puppene mine vil pumpe ut nok melk):p

Hehe! Alt blir visst lettere med nr. 2, også melkeproduksjonen har jeg hørt ;) Ja, det er ikke dumt med en dag i uka! Noterer det i "hvordan-bli-to-barns-mor-notis-blokka" ;)

CD 20, 3 dpo

FF satt EL til mandag, ergo 3 dpo i dag. Men jeg tror at EL skjedde søndag kveld/natt til mandag ettersom hvordan formen var på mandag og tirsdag, som er veldig "EL har inntruffet" symptomer. I går og i dag er det få symptomer, eller annerledes symptomer blir mer riktig å si. Ømme pupper, murringer og lett kvalme som kommer og går har jeg alltid... Men jeg håper litt altså, jeg gjør det, selv om dette er første PP. Men mister man håpet så mister man alt!
Fortsetter med positiv feedback, i dag er jeg 2+5 uker på vei!! :D *fnis*

CD 21, 4 DPO

Eh, testetøsa har allerede meldt sin ankomst - jizzes!!:eek: Men jeg klarte altså å overbevise henne om at det "muligens" er alt, alt, alt, alt, alt for tidlig...men bare så vidt! De ømme puppene har tatt seg opp litt, og det syntes jeg egentlig er litt dumt da det ppen jeg ble gravid med lillemann hadde jeg virkelig ingen symtomer og i tillegg at dette er veldig vanlig for meg i dpoland...så, søren og!:rolleyes:

Men deilig at det er fredda!! Litt kjedelig at mann og barn skal til fjells alene fordi jeg skal jobbe på søndag, men da får jeg forhåpentligvis gjort mye rundt om i huset i morgen og det trengs! Eeeeller treffe venninner:p I kveld skal det i hvertfall males hus - "j-e-j":cool:

CD 21, 4 DPO

Eh, testetøsa har allerede meldt sin ankomst - jizzes!!:eek: Men jeg klarte altså å overbevise henne om at det "muligens" er alt, alt, alt, alt, alt for tidlig...men bare så vidt! De ømme puppene har tatt seg opp litt, og det syntes jeg egentlig er litt dumt da det ppen jeg ble gravid med lillemann hadde jeg virkelig ingen symtomer og i tillegg at dette er veldig vanlig for meg i dpoland...så, søren og!:rolleyes:

Men deilig at det er fredda!! Litt kjedelig at mann og barn skal til fjells alene fordi jeg skal jobbe på søndag, men da får jeg forhåpentligvis gjort mye rundt om i huset i morgen og det trengs! Eeeeller treffe venninner:p I kveld skal det i hvertfall males hus - "j-e-j":cool:
Haha hun kommer frem tidlig ho testetøsa :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mensmurringer...allerede 4 dpo.....g-r-e-a-t:rolleyes: Og hormonell.com. Planen var å fortsette og male huset i dag, men vi begge er slitne etter uka.
Også jo - litt sånn bekkenvondter... Men det kan relateres til maling av hus i går. Alt må jo relateres til graviditet :P

Last edited:
CD 22, 5 dpo

Så er det ingen symptomer... Det at bekkenet var kranglete i går var nok pga jeg stod på stige dagen før. Etter forrige svangerskap med bekkenløsning, etterfulgt av bekkenlåsning etter fødsel så har bekkenet vært kranglete... Men jeg har en plan for neste svangerskap, det er å begynne med en gang med bahandling. Riktig nok så er mye av dette hormonelt, men håper jeg får litt igjen for å gå til kiropraktor.

Alene hjemme i dag og jeg har store planer for huset. Samt handle inn for uka og mulig en liten tur innom IKEA. Ja, "liten tur", vi får se hvordan det går :P Savner lillemann, men det var utrolig deilig å sove en hel natt igjennom! Og han har det nok som plomma i egget med besteforeldrene sine som han er så glad i...

Men jeg må jo bare legge ut et bilde om den fine tempgrafen jeg holder på med, håper den forblir høy heeeele veien :)

Skjermbilde 2014-08-30 kl. 09.58.39.png

Back
Topp