1 + 1 = 4??

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017

Endelig! Da er vi i gang!!
Planen var egentlig å begynne i oktober, men iveren tok helt overhånd hos oss begge, vi har jo villet dette i godt over 1 år! For å ikke snakke om den kommende storebroren som duller med kusina på snart 3 måneder som om hun var hans egen <3

Vi er et par som har delt de siste 9 årene sammen, de siste 4 årene som gift og de siste 2 år og snart 9 måneder som foreldre. Når vi begynte prøvingen sist var nok jeg mer ivrig enn mannen som kom sakte, men sikkert etter. Denne gangen er det nesten motsatt :P
Vi begge fikk sjokk når spiren satt etter 2 PPer! Tørr ikke drømme om at ting går så fort igjen, men det er lov å håpe!!

Grugleder meg til "ferden"!! :D

Så spennende:). Blir morro å følge deg fremover:). Håper spiren sitter fort:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dette er jo vår første prøveperiode, men vi går all in!! CBFM er tatt i bruk ;)

PP1
09. aug - CD 1 = TR
10. aug - CD 2 = TR
11. aug - CD 3 = TR
12. aug - CD 4 = TR
13. aug - CD 5, <3
14. aug - CD 6 = Lav
15. aug - CD 7 = Lav, <3
16. aug - CD 8 = Lav
17. aug - CD 9 = Lav, <3
18. aug - CD 10 = Lav, <3
19. aug - CD 11 = Lav, negativ EL test, <3
20. aug - CD 12 = Lav, negativ EL test, <3
21. aug - CD 13 = Høy!!, negativ EL test
22. aug - CD 14 = Høy, negativ EL test, <3
23. aug - CD 15 = Høy, POSITIV EL test, <3
24. aug - CD 16 = MAKS!!, POSITIV EL test <3
25. aug - CD 17 = MAKS!! negativ EL test, EL. Kvalm, ømme pupper og murringer, <3
26. aug - CD 18 = Høy,1dpo, Kvalm, murringer, halsbrann(EL med andre ord :p),<3
27. aug - CD 19 = Lav, 2dpo, symptomer: ingen
28. aug - CD 20= Lav, 3dpo, symptomer: ingen unormale (ømme pupper, murringer)
29. aug - CD 21 = Lav, 4dpo, mensmurringer:confused:, bekkenvondt
30. aug - CD 22 = Lav, 5dpo, mensmurringer, bekkenvondt
31. aug - CD 23 = Lav, 6dpo, mensmurringer mage og rygg
01. sep - CD 24 =Lav, 7dpo, mensmurringer, kvalm etter måltid, oppblåst (svak strek etter tiden)
02. sep - CD 25= Lav, 8dpo, mensmurringer mage og rygg, oppblåst, kvalm,(svak strek innenfor tiden)
03. sep - CD 26= 9 dpo, POSITIVE TESTER OG DIGITAL!!! <3 Mensmurringer mage og rygg, oppblåst, halsbrann
04. sep - CD 27 =10 dpo, sterkere tester!! <3 Oppblåst!! Kvalm, mensmurring, økt utflod!!
05. sep - CD 28 = 11 dpo (3+6), Stadig oppblåst, mensmurringer, utflod og trøtt!!
06. sep - CD 29 - IKM ??

Last edited:
Ooh! Dagbok :D blir spennende å følge med deg på ferden. :)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

CD 12

CBFM var på lavt nivå igjen i dag, EL testene er veldig negative, men jeg pleier jo å ha sen EL. Men syntes jeg har litt mer EL symptomer denne syklusen i form av ubehag rundt eggstokken - kaaanskje EL kommer bittelitt før, så fall så er vi forberedt! Blir nesten litt nyforelska når man slipper å hoppe av i svingen :P

Ja, det er så deilig å ha det sånn:). Det samme skjedde med oss da vi ble gravide, men mistet i MA. Men fortsatte etter aborten å være nyforelska og gå inn for å få en til begge 2❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det er så deilig å ha det sånn:). Det samme skjedde med oss da vi ble gravide, men mistet i MA. Men fortsatte etter aborten å være nyforelska og gå inn for å få en til begge 2❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så trist at dere måtte oppleve det... :/ Ja, ting blir litt lettere når begge to er ivrige! Får håpe det fortsetter, uansett om man blir gravide eller ikke ;)

CD 13

CBFM viste høy i dag!! Det er ikke no tvil om at det er høyre eggstokk som jobber i denne måneden, men det er godt å kjenne at det skjer noe! EL test begynner også å få mer farge og aksjene blir lagt inn. Kunne ønske at det var mer man kunne gjøre altså:rolleyes:

Ellers så går det mot jobbhelg. Det blir fint!

CD 13

CBFM viste høy i dag!! Det er ikke no tvil om at det er høyre eggstokk som jobber i denne måneden, men det er godt å kjenne at det skjer noe! EL test begynner også å få mer farge og aksjene blir lagt inn. Kunne ønske at det var mer man kunne gjøre altså:rolleyes:

Ellers så går det mot jobbhelg. Det blir fint!

Så bra! Jeg fikk et blinkende smilefjes på Clearblue sin EL test med dobbel hormonidikator i dag! :D Deilig å vite at det skjer noe ja! Snart er vi vel i DPO land begge to!
Greit med jobbhelg så tankene kan gå over på noe annet :p

Så bra! Jeg fikk et blinkende smilefjes på Clearblue sin EL test med dobbel hormonidikator i dag! :D Deilig å vite at det skjer noe ja! Snart er vi vel i DPO land begge to!
Greit med jobbhelg så tankene kan gå over på noe annet :p

Weee!!! Rart med DPO-land..vil fortest mulig dit og bli fortest mulig "hjem" igjen (les: positiv test ;) ) Det er veldig greit med jobbing, helgen kommer til å fly forbi!! :D

CD 14

CBFM viste høy igjen i dag. EL test tatt i går og i dag tidlig var skuffende like, håper kveldens test er litt sterkere. Men lurer på om EL er noe forsinket denne syklusen, men er ikke uvanlig med EL mellom CD 17-19 for meg. Den har bare falt på CD 17 de siste 4-5 syklusene. Typisk kroppen, så fort man tror man har oversikt så tar den en usving. Samtidig så skal jeg ikke overreagere for en dag eller to forsinket EL... Jizzes, prøver sa du?!:rolleyes:

Jobbhelg står for tur, kveld-dag-kveld :)

CD 15

CBFM viser fremdeles høy. Hadde håpet på max i dag, men det skjedde altså ikke. EL testen var også veldig negativ på morgenen, men såååå tok jeg en til sent ettermiddag. All denne murringa kunne ikke være forgjeves...og det var det ikke ;) Letta.com!! :D
IMG_0972.jpg

CD 17 - EL eller 1 dpo

Klør meg litt i hodet... Fikk denne i går, CD 16:

bilde.jpg

I følge monitoren så er det 1.dpo eller EL i dag. (Fikk max i dag også).
Jeg fikk derimot en tempdipp i går med stigning igjen i dag, ergo EL i går?
EL testene viser EL i dag...
Kroppen med ømme pupper og kvalm som pleier å inntreffe etter EL sier 1.dpo....

Hm... spent på hva FF sier om noen dager! Ville jo egentlig ha mulighet til å teste i går jeg da:rolleyes: Tålmodig sa du?! :p

CD 17 - EL eller 1 dpo

Klør meg litt i hodet... Fikk denne i går, CD 16:

Vis vedlegget 74131

I følge monitoren så er det 1.dpo eller EL i dag. (Fikk max i dag også).
Jeg fikk derimot en tempdipp i går med stigning igjen i dag, ergo EL i går?
EL testene viser EL i dag...
Kroppen med ømme pupper og kvalm som pleier å inntreffe etter EL sier 1.dpo....

Hm... spent på hva FF sier om noen dager! Ville jo egentlig ha mulighet til å teste i går jeg da:rolleyes: Tålmodig sa du?! :p

Gå utifra at du er 1 dpo i dag! :D Fordi da kan vi være det sammen og være like utålmodige sammen :p:D

Back
Topp