1+1=3?

Klarte ikke la vær, så jeg tok en test i ettermiddag.
16 DPO, 4+5
Ser endelig en tydelig stigning. :D
Øversste test er fra idag, og ikke tørket enda.
ImageUploadedByBV Forum1441642264.394331.jpg
 
4+6

Litt småuggen som vanlig, men ellers er formen fin. Håper dagen idag blir bedre enn i går. Da ble jeg skikkelig dårlig etter lunsj på jobb, og fikk noe som kunne minne om blodtrykksfall. Ble skikkelig svimmel, hjertebank og kaldsvetta... Måtte gå en time tidligere fra jobb, og gikk rett hjem og sov et par timer. Resten av dagen ble tilbrakt på sofaen. Veldig kjedelig.
Men, det var igår. Idag blir en bedre og mer effektiv dag. :p
Humøret og troen på at dette skal gå bra er også tilbake. :D
 
5+0

Endelig 5+0! :)
Puppene begynner å bli ganske så ømme nå. Litt ubehagelig å ha BH på. Jeg ha også litt murringer, ganske trett og litt uggen. Men ellers veldig fin form foreløpig. ;)
 
Idag har jeg bestilt time til tidlig UL den 23. september. Da er jeg akkurat 7+0. Det er jo bare 2 uker til! :D Sååå spent! Det er godt jeg har mye å gjøre frem til da, så går tiden litt raskere. :)
 
Tok også en test igjen idag på ettermiddagsurin, og den var sterkere enn den i forgårs. :D Herlig! :D
 
Idag har jeg bestilt time til tidlig UL den 23. september. Da er jeg akkurat 7+0. Det er jo bare 2 uker til! :D Sååå spent! Det er godt jeg har mye å gjøre frem til da, så går tiden litt raskere. :)
Det er bursdagen min ^_^ betyr sikkert lykke, hihi ;-)
 
Idag har jeg bestilt time til tidlig UL den 23. september. Da er jeg akkurat 7+0. Det er jo bare 2 uker til! :D Sååå spent! Det er godt jeg har mye å gjøre frem til da, så går tiden litt raskere. :)

Så spennende! Da skal vi på ul samme dagen :Heartred
 
Hvordan går det med deg? :D
 
6+0

Det går sakte men sikkert fremover! :D Nå er det bare en uke igjen til UL. Sååå spennende. :)
Formen er fin. Litt trett, og har ikke sovet så godt om nettene i det siste. Andre symptomer er større ( :D ) og ømmere pupper, og de samme murringene som har vært hele veien. Nå stikker det av og til hvis jeg snur meg raskt eller retter meg opp litt for fort. Mener å ha lest at det er ganske vanlig.
Helt ok symptomer å leve med altså. ;)
 
Ååh, blir spennende å høre om en uke, da! :)
Får håpe du har nok å drive med denne uka.. Jeg hadde vært så utålmodig at tiden hadde gått kjempetregt, om det var meg :p
Så flott at formen enda er fin! Ikke noe kvalme eller så, altså? :)
 
6+1

Etter å ha fått Gravid 1-2 på testen jeg tok på ettermiddagsurin da jeg var 5+0 (18dpo), ble jeg VELDIG fornøyd med dagens test (morgenurin), som viste 3+.
Idag er jeg 6+1 (26dpo).

Aner jo ikke om det kunne ha kommet 3+ før.., men siden den var bare 1-2 for en uke siden, må vel det bety at det stiger bra..? :)

Nå føler jeg meg endelig helt ferdig med testing, og har en god følelse på at dette skal gå bra. :D

ImageUploadedByBV Forum1442466490.921273.jpg
 
Ååh, blir spennende å høre om en uke, da! :)
Får håpe du har nok å drive med denne uka.. Jeg hadde vært så utålmodig at tiden hadde gått kjempetregt, om det var meg :p
Så flott at formen enda er fin! Ikke noe kvalme eller så, altså? :)
Ja, det blir kjempespennende! :D
Har heldigvis planer hver dag, og hele helgen, noe jeg også hadde forrige uke, så dagene flyr avsted på en måte, mens når jeg har litt tid til overs føler jeg likevel at det tar sååå lang tid. :p
Jeg har foreløpig vært veldig heldig, og ikke hatt noe spesiell kvalme. Var litt uggen rundt uke 4-5, men nå har det gått over. Kun veldig trett, murringer og ømme pupper, og det er helt ok. ;) Håper jeg slipper unna kvalmen. Min mor var aldri kvalm de to gangene hun gikk gravid, så jeg får håpe det er arvelig. :p
 
Så deilig med 3+! :D
 
Back
Topp