1+1=3??

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Det er så mange fine dagbøker her inne, så tenkte at jeg måtte prøve med på en sånn en jeg og![:D]

Litt om meg og oss:

Jeg er 27 år og ble akkurat blitt kona til verdens herligste mann, 12. juni 2010
Jeg er sykepleier og kjære er på sitt siste år på sin master i utvikling og miljø. Og vi bor sammen i Oslo.

Vi har vært litt frem og tilbake på når vi skal begynne å prøve på vår første...men ettersom at kjære skulle være i utlandet i 4,5 måneder denne høsten, så tenkte vi at det var et greit tidspunkt å slutte med Nuvaring på...skulle uansett ikke bruke det når han var borte[;)]

Så ettersom at kjære ikke er i nærheten så blir det til at jeg bruker høsten til å bli litt kjent med kroppen min igjen. Jeg har jo mer eller mindre gått på p-pilla/nuvaring de siste 11 årene og er veldig spent på hvor lang tid kroppen bruker på å stabilisere seg igjen, også håper jeg da på at jeg får tilbake min 28 dagers syklus som jeg hadde før[:D][:D] Også er det det faktumet at jeg jobber i 3 delt turnus og har endel nattevakter-vil det ha noe å si??[8|]

Nuvaringen ble tatt ut 1. august, TR dukket opp som ventet 5.august, nå tar jeg temp hver dag og sjekker papiret... I følge babyverden så skal EL skje 19. august og TR skal dukke opp 2. september.
Da gjelder det bare å følge med da[:D][:D]

Gratulerer med dagbok Lambi.
Er et veldig kjekt sted å holde oversikt ovet ting og tang.
Synes dere er tøffe som valgte å gifte dere før mannen din reiste bort i lang tid.
Jeg hadde selv et semester i Afrika, og tror jeg hadde synes at det hadde vært tøffere å dra hvis jeg hadde vært gift. Var jo "bare" forlovet" når jeg var der.

Krysser fingrene for at syklusen din kommer fort i gjenge igjen, og at spiren sitter kjapt når dere starter prøvingen [;)]

Gratulerer med dagbok! [:D] Denne gleder jeg med til å følge med i. [:)]
Sikkert veldig lurt å bli kjent med kroppen sin før dere begynner å prøve, og så håper jeg det går fort til dere kan starte babymakinga!

Griseknoen: Det var absolutt ikke ønskescenariet! Vi har vært borte fra hverandre i 4 omganger, minimum 3 måneder, og merkelig nok så er det lettere denne gangen... Nå er han jo min[:D]

Tusen takk, Kakken! Det er et heltidsstudie dette bli-kjent-men-kroppen, hadde ikke hatt tid til mannen uansett![:D] [:D]

Takker og bukker, Marlene87![:D]

Så herlig dag dere valgte å gifte dere på da, Fraggle! Tøft er det, og det er forferdelig å dra fra hverandre, men GUD så deilig å se hverandre igjen!! Så regner med at det i hverfall ikke skal stå på antall forsøk i pp i januar[:D][:D]

3 dager til EL i følge div kalkulatorer... Temp 36,6, ingen tegn til EL slim.

Drømte om kjære i natt, litt trist å våkne igjen da! Ikke bare det at jeg savnet han, men libidoen er tilstede for å s det sånn! Og da lurer jeg på om det som blir sagt at når man nærmer seg EL så øker libidoen kanskje stemmer...det eller så er det også det faktumet at kjære har vært borte i snart to uker!

Tiden vil vise! Nå er det straks kveldsvakt[:)]

Hihi.. El kan absolutt øke lysta ja [8D]

Bare et lite tips: Hvis du måler temp, så må du ha et termometer med 2 desimaler. Det er ofte små endringer i tempen nemlig. Og selv om det er de store sprangene som er viktig, så anbefales det å bruke et med 2 desimaler [;)]

Ååhh! *Løper og kjøper temp mål med to desimaler*.... *Eller, kanskje vente til i morgen...for må legge medg nå...*

Thænk you, griseknoen!![:D][:D]

Er ikke så lett å få tak i sånt i vanlig butikk, så du burde lete etter det på nettet.
Jeg kjøpte dette: http://babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44
Fungerer greit, men er ikke 100% fornøyd med det.
Mange som kjøper dette istedet: http://www.babyplan.no/biotap_termometer-c-38.html Vet om mange som har vært fornøyd med dette, men også noen som har vært litt forvirra av det.
Lykke til med jakten [;)]

Og bare hyggelig [:)]

Ååååhhhh, jeg har nesten lyst til å ha deg på hylla mi så søt er du, griseknoen!!

Da er den bestilt!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Ååååhhhh, jeg har nesten lyst til å ha deg på hylla mi så søt er du, griseknoen!!

Hihi..
Jeg kan sende deg et bilde av meg, så kan du få ha meg på hylla [;)]

Er bare hyggelig å hjelpe til vettu.
Hvem ble det til at du bestilte?
Den på siste linken?

ORIGINAL: griseknoen

Hihi..

Den på siste linken?

Hahaha!! Så bra!! Ser for meg kjære kommer hjem og lurer fælt på hvem jeg har bilde av på kommoden!![:D][:D] 

Jeg kjøpte den på den siste linken ja! Ble sendt allerede i går-juhu![:D]

I følge babyverden så skal jeg ha EL i dag, meeeen kan ikke si at eg har merket noe til det... Annet enn at temperaturen har sunket de siste dagene, fra 36,6 til 36,2... Har bare hatt bitte litt EL slim mandag og i går... Og vondt i ryggen har jeg jo når jeg er på jobb, så vanskelig og si noe der...[8|]

Jeg bestilte tester fra ebay, til en slikk og ingenting...$6 eller no for 30 EL tester og 10 g-tester i en pakke, men fikk de ikke i posten før i dag... Tok selvfølgelig en med en gang, men det er jo uansett for sent da hvis jeg har EL i dag...eller?? Hm, må finne ut av dette...[8|]
Leste om CB fertillitetsmonitor, høres jo bra ut...[8|]

Dette er noen morsomme dager! Dobesøk har fått en helt annen fjong over seg I det hele tatt noe å fylle dagene med nå som kjære er borte, og nå er det straks 2 måneder til vi sees i Tanzania....og da kom jeg på at jeg må få bestilt den flybilletten[8|]

Men over og ut for denne gang! Stikker innom forumet for å se hvordan FS jentene har det![:D]

ORIGINAL: griseknoen

Hihi..

Den på siste linken?

Hahaha!! Så bra!! Ser for meg kjære kommer hjem og lurer fælt på hvem jeg har bilde av på kommoden!![:D][:D] 

Jeg kjøpte den på den siste linken ja! Ble sendt allerede i går-juhu![:D]

Hihi.. Ja, det hadde vært no.
Ser for meg mannen din ser på deg med skeptisk blikk og spør hvem i huleste det der er [8D]

Så bra at det ble sendt så fort.
De pleier å være kjappe disse nettstedene..
Gleder meg til å høre hvordan det fungerer. [;)]

Hm.... Altså... Jeg har ikke helt trua på at jeg har hatt EL, så venter fremdeles i spenning[:D][:D]
Det eneste jeg har av symptomer er at det stikker på begge sidene av magen, mer når jeg nyser... Meeeen det kommer jo og går uansett... Hehe...[:)]

Ellers så har jeg trent i dag! Jej! Også hadde jeg lunsjdate med eldste søstra, kjempe koselig![:D]
Men nå er jeg sulten! Marsj på kjøkkenet!![:)]

ORIGINAL: Siljuls

Gratulerer med dagbok, Lambi [:D] Skal følge med på denne [:)]

Hihi!!! [:D][:D] Så koselig at du stikker innom! Mi casa, su casa[;)]

Du er da herlig full av liv du Lambi[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Julia09

Du er da herlig full av liv du Lambi[:)][:)][:)]

Høy på livet![:D]

Back
Topp