1-års dag!

Ja veldig ! :) Mamma var veldig glad i farger da så det er turkis og oransje for eks ;)
Farger er fint :) Er mye beige etc i butikkene synes jeg. Har en body som er stripete (blå, grønn, rød, gul), skikkelig fargesprakende hehe.

Farger er fint :) Er mye beige etc i butikkene synes jeg. Har en body som er stripete (blå, grønn, rød, gul), skikkelig fargesprakende hehe.
Sett vinterdressen til molo? Den med masse fargerike striper :) molo er jo generelt masse farger og mønster

Sett vinterdressen til molo? Den med masse fargerike striper :) molo er jo generelt masse farger og mønster
Ja :) Den bodyen er fra Molo, samme fargene som vinterdressen omtrent :) !

Noen som har en oppskrift til en god kake uten sukker? :)
Vi har bare tenkt å be den nærmeste familien å enkel middag og kake så blir det nok enkel pynt for å markere dagen :) kommer nok til å gjøre mer ut av det noe han har mer igjen for det :)

Ble så ivrig da jeg så denne kaka! Men tror ikke jeg har tålmodighet til det, eller tid for så vidt :p men kul da!ImageUploadedByBV Forum1476464382.898384.jpg

Noen som har en oppskrift til en god kake uten sukker? :)
Vi har bare tenkt å be den nærmeste familien å enkel middag og kake så blir det nok enkel pynt for å markere dagen :) kommer nok til å gjøre mer ut av det noe han har mer igjen for det :)
Skal sikkert ikke si dette. Men vi var i bursdag for noen år siden og da slanket begge foreldrene til bursdags barnet seg, de hadde da bakt 2 kaker uten sukker, dette var ferdig mix kjøpt på sunkost tror jeg, vet man kan få mye der som er uten sukker men tilsatt annet søtningsmiddel. Kaka var ok den, ikke helt vellykket skulle man tro han som hadde bakt den. Men han sa at de vanligvis var gode:) ellers fant jeg denne artikkelen om å bytte ut sukkeret med annet søtningsmiddel g :)
http://www.kk.no/livsstil/sunne-og-lette-sommerkaker-du-vil-elske-27624 Vet ikke om sukrin er noe bedre enn sukker da :) men et forslag til deg

Back
Topp