Farger er fintJa veldig !Mamma var veldig glad i farger da så det er turkis og oransje for eks
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farger er fintJa veldig !Mamma var veldig glad i farger da så det er turkis og oransje for eks
![]()
Sett vinterdressen til molo? Den med masse fargerike striperFarger er fintEr mye beige etc i butikkene synes jeg. Har en body som er stripete (blå, grønn, rød, gul), skikkelig fargesprakende hehe.
JaSett vinterdressen til molo? Den med masse fargerike stripermolo er jo generelt masse farger og mønster
Fant denne har aldri laget uten egg selvTenkte å lage kake, da.. men hvilken? Tenkte på 2 kaker og kanskje muffins. Men muffins uten egg er en utfordring!!
Aha gøyJaDen bodyen er fra Molo, samme fargene som vinterdressen omtrent
!
Skal sikkert ikke si dette. Men vi var i bursdag for noen år siden og da slanket begge foreldrene til bursdags barnet seg, de hadde da bakt 2 kaker uten sukker, dette var ferdig mix kjøpt på sunkost tror jeg, vet man kan få mye der som er uten sukker men tilsatt annet søtningsmiddel. Kaka var ok den, ikke helt vellykket skulle man tro han som hadde bakt den. Men han sa at de vanligvis var godeNoen som har en oppskrift til en god kake uten sukker?
Vi har bare tenkt å be den nærmeste familien å enkel middag og kake så blir det nok enkel pynt for å markere dagenkommer nok til å gjøre mer ut av det noe han har mer igjen for det
![]()
Jeg har også sett på den der. Har veldig lyst til å prøve! Gjenstår å se om det blir tid :/Ble så ivrig da jeg så denne kaka! Men tror ikke jeg har tålmodighet til det, eller tid for så vidtmen kul da!Vis vedlegget 202385