Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det Hello Kitty tema hehe. . Skal be oldeforeldre, besteforeldre og tanta og onkelen hennes skal inn og handle litt på ebay nå
Weehooo Du får legge ut det du handler i ebaytråden da
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Nærmer seg med stormskritt... Vi skal feire 4. og 5. oktober, hun har 8. oktober da, men pappaen reiser på jobb 7. oktober så da feirer vi før.
Her blir det litt fantorangen tema, har funnet en nydelig kake..
Så blir det litt annet fantorangen stesj
Ja det er veldig snart. Kan ikke tro hva jeg har gjort på dette åretDet er jo veldig snart!
Utrolig flott kake
Ja det er veldig snart. Kan ikke tro hva jeg har gjort på dette året
Håper den blir like fin hos oss også. Ellers skal jeg til byen å handle inn litt stæsj etter jobben i dag. Gleder meg
Er det vanlig å invitere til stort barneselskap når dei blir 1, eller vennar og familie?
Omg, for et år siden var jeg innlagt på sykehuset og fått første hormonkur/gel for igangsetting
Kun to dager til Olivia er 1år!! <3
Tiden flyr!!
Vi skal ikke ha noe spesielt stor feiring av dagen, det blir i hovedsak min familie for hans familie bor på østlandet/Sverige
Men det blir kaker og pakker. Og bursdagsbarnet skal få smake både melk og kake for første gang
Her blir det bursdag 11 okt, hun fyller den 13 har bedt besteforeldre, oldeforeldre, faddere og tanta hennes Hello kitty tema gleder meg masse!!
Her blir det bursdag 11 okt, hun fyller den 13 har bedt besteforeldre, oldeforeldre, faddere og tanta hennes Hello kitty tema gleder meg masse!!
Nei ikke lenge til, gleder meg! Går fort til den 26 og da
Ja alt er super bra med oss Vesla går nå da, såå stolt, hihi ; ) ja vært innom litt for sjelden nå, skal prøve og skjerpe meg hehe.. liker meg så godt her inne så dere da, alt bra?
Har en skikkelig mimrekveld her nå, for for et år siden ventet jeg på vaktbytte og ny vurdering kl 22Oh, det er jo i helgen hun fyller da? Tiden går virkelig unna ja Syns vi kom hjem fra KK i går omtrent jeg altså
Samme som her det, min familie er også i østlandet og Sverige. En del av de tar turen over da, så vi blir en god gjeng
Har en skikkelig mimrekveld her nå, for for et år siden ventet jeg på vaktbytte og ny vurdering kl 22
og da ble det bestemt at vi kunne ta vannet. Så brukte de 2 timer på å finne fram alt av utstyr de trenger -for det er litt ekstra med diabetikere i fødsel. Vannet ble tatt kl 24 og kl 02.00 var hun født
Kun noen få timer igjen til hun har vært hos oss 1 helt år!
Det er flott at familien din har sjangsen til å bli med på feiringa!
Vi synes det er veldig leit at hans familie ikke har sjangs. Det er både dyrt og langt å reise, og hans foreldre begynner å dra på åra..
Roger har eksamen på mandag i tillegg så det passer ikke sånn kjempebra med besøk desverre