1årsdag

Her blir det Hello Kitty tema ;) hehe. . Skal be oldeforeldre, besteforeldre og tanta og onkelen hennes ;) skal inn og handle litt på ebay nå ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her blir det Hello Kitty tema ;) hehe. . Skal be oldeforeldre, besteforeldre og tanta og onkelen hennes ;) skal inn og handle litt på ebay nå ;)

Weehooo:D Du får legge ut det du handler i ebaytråden da;)
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her blir det ett tema fra Disney :) men har ikke bestemt meg for hvilket :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
å nå gleder jeg meg til 1 års dag ja. Ikke bestemt tema enda.... Er jo så mye fint, så vanskelig å velge.
 
Nå nærmer det seg vel noen bursdagsselskaper her snart;)?
Noen hatt alt:D?
 
Nærmer seg med stormskritt... Vi skal feire 4. og 5. oktober, hun har 8. oktober da, men pappaen reiser på jobb 7. oktober så da feirer vi før.

Her blir det litt fantorangen tema, har funnet en nydelig kake..

images


Så blir det litt annet fantorangen stesj xsmile5
 
Nærmer seg med stormskritt... Vi skal feire 4. og 5. oktober, hun har 8. oktober da, men pappaen reiser på jobb 7. oktober så da feirer vi før.

Her blir det litt fantorangen tema, har funnet en nydelig kake..

images


Så blir det litt annet fantorangen stesj xsmile5

Det er jo veldig snart!:D
Utrolig flott kake;)
 
Det er jo veldig snart!:D
Utrolig flott kake;)
Ja det er veldig snart. Kan ikke tro hva jeg har gjort på dette året :cool:
Håper den blir like fin hos oss også. Ellers skal jeg til byen å handle inn litt stæsj etter jobben i dag. Gleder meg :)
 
Ja det er veldig snart. Kan ikke tro hva jeg har gjort på dette året :cool:
Håper den blir like fin hos oss også. Ellers skal jeg til byen å handle inn litt stæsj etter jobben i dag. Gleder meg :)

Tiden flyr avgårde!!:) Syns vi nylig kom hjem fra KK jeg, og nå er veslegutt snart 1år:p

Åh, så stas. Fant du noe fint;):D?
 
Er det vanlig å invitere til stort barneselskap når dei blir 1, eller vennar og familie?
 
Omg, for et år siden var jeg innlagt på sykehuset og fått første hormonkur/gel for igangsetting :eek:
Kun to dager til Olivia er 1år!! <3
Tiden flyr!!

Vi skal ikke ha noe spesielt stor feiring av dagen, det blir i hovedsak min familie for hans familie bor på østlandet/Sverige ;)
Men det blir kaker og pakker. Og bursdagsbarnet skal få smake både melk og kake for første gang :D
 
Her blir det bursdag 11 okt, hun fyller den 13 :) har bedt besteforeldre, oldeforeldre, faddere og tanta hennes :) Hello kitty tema :) gleder meg masse!! :D
 
Omg, for et år siden var jeg innlagt på sykehuset og fått første hormonkur/gel for igangsetting :eek:
Kun to dager til Olivia er 1år!! <3
Tiden flyr!!

Vi skal ikke ha noe spesielt stor feiring av dagen, det blir i hovedsak min familie for hans familie bor på østlandet/Sverige ;)
Men det blir kaker og pakker. Og bursdagsbarnet skal få smake både melk og kake for første gang :D

Oh, det er jo i helgen hun fyller da?:) Tiden går virkelig unna ja:p Syns vi kom hjem fra KK i går omtrent jeg altså:p

Samme som her det, min familie er også i østlandet og Sverige. En del av de tar turen over da, så vi blir en god gjeng:D
 
Her blir det bursdag 11 okt, hun fyller den 13 :) har bedt besteforeldre, oldeforeldre, faddere og tanta hennes :) Hello kitty tema :) gleder meg masse!! :D

Hello kitty, weehoo!! Gøy!
Ikke lenge til 11okt:)
Her er det ikke selskap før 26okt. Han fyller 22okt:p
 
Her blir det bursdag 11 okt, hun fyller den 13 :) har bedt besteforeldre, oldeforeldre, faddere og tanta hennes :) Hello kitty tema :) gleder meg masse!! :D

Alt bra med dere forresten?
Du er sjelden innom så må jo spørre;):D
 
Nei ikke lenge til, gleder meg! :D Går fort til den 26 og da ;)

Ja alt er super bra med oss :) Vesla går nå da, såå stolt, hihi ; ) ja vært innom litt for sjelden nå, skal prøve og skjerpe meg :p hehe.. liker meg så godt her inne så :D dere da, alt bra? :D
 
Nei ikke lenge til, gleder meg! :D Går fort til den 26 og da ;)

Ja alt er super bra med oss :) Vesla går nå da, såå stolt, hihi ; ) ja vært innom litt for sjelden nå, skal prøve og skjerpe meg :p hehe.. liker meg så godt her inne så :D dere da, alt bra? :D

Neida, gårt fort til den 26okt også:D

Åh, så gøy:D Her går han ikke enda...Han prøver og vil, men bare tryner i forsøket:p
Alt er bare fint her:D
 
Oh, det er jo i helgen hun fyller da?:) Tiden går virkelig unna ja:p Syns vi kom hjem fra KK i går omtrent jeg altså:p

Samme som her det, min familie er også i østlandet og Sverige. En del av de tar turen over da, så vi blir en god gjeng:D
Har en skikkelig mimrekveld her nå, for for et år siden ventet jeg på vaktbytte og ny vurdering kl 22
og da ble det bestemt at vi kunne ta vannet. Så brukte de 2 timer på å finne fram alt av utstyr de trenger -for det er litt ekstra med diabetikere i fødsel. Vannet ble tatt kl 24 og kl 02.00 var hun født :)
Kun noen få timer igjen til hun har vært hos oss 1 helt år!

Det er flott at familien din har sjangsen til å bli med på feiringa!
Vi synes det er veldig leit at hans familie ikke har sjangs. Det er både dyrt og langt å reise, og hans foreldre begynner å dra på åra..
Roger har eksamen på mandag i tillegg så det passer ikke sånn kjempebra med besøk desverre :(
 
Har en skikkelig mimrekveld her nå, for for et år siden ventet jeg på vaktbytte og ny vurdering kl 22
og da ble det bestemt at vi kunne ta vannet. Så brukte de 2 timer på å finne fram alt av utstyr de trenger -for det er litt ekstra med diabetikere i fødsel. Vannet ble tatt kl 24 og kl 02.00 var hun født :)
Kun noen få timer igjen til hun har vært hos oss 1 helt år!

Det er flott at familien din har sjangsen til å bli med på feiringa!
Vi synes det er veldig leit at hans familie ikke har sjangs. Det er både dyrt og langt å reise, og hans foreldre begynner å dra på åra..
Roger har eksamen på mandag i tillegg så det passer ikke sånn kjempebra med besøk desverre :(

Åh,så fantastisk:)
Hvorfor er fødsel så spesiell for diabetikere? Nyskjerrig. Kan man trenge insulin under fødsel liksom:p?

Ja, vi er veldig glad for det altså:) Bor de langt nedi Sverige kanskje?
Hva skal han ha eksamen i dag? Han må ha lykke til;)
 
Back
Topp