1årsdag

Ja, godt poeng. Også spiser alle det:p
Hehe ja.. om man er redd folk er kresne, så er det jo bare å slå til med taco..for da kan folk selv velge hva dem vil ha ;)
 
Hehe ja.. om man er redd folk er kresne, så er det jo bare å slå til med taco..for da kan folk selv velge hva dem vil ha ;)

Det har du helt rett i.
Oldefaren til Oliver må ha den særeste måten å spise taco på, men han trives med det:p
Han spiser tortillalefsen med smør på som han ruller, så har han litt kjøttdeig uten krydder og tygger salatblader ved siden av...haha..
 
Han liker ikke krydder og utenlansk mat særlig godt:p
Det som er litt artig er at han spør etter taco, haha..Så han liker tydeligvis lefsen med smør godt:p
 
Ja:D
Artig å se på bilde der hvor mye større kinn og bollete han var:p Blitt slankere i ansiktet;):p

Hehe ja blir det når dem farter rundt som noen turbofiser :D hehe
 
Det har du helt rett i.
Oldefaren til Oliver må ha den særeste måten å spise taco på, men han trives med det:p
Han spiser tortillalefsen med smør på som han ruller, så har han litt kjøttdeig uten krydder og tygger salatblader ved siden av...haha..
Han liker ikke krydder og utenlansk mat særlig godt:p
Det som er litt artig er at han spør etter taco, haha..Så han liker tydeligvis lefsen med smør godt:p

Hahaha ja den varianten har jeg ikke hørt om før :p haha.. "taco er godt, men da må jeg ha det på min måte" lissom :p
 
Gleder meg til å ordne til 1 års dag ja.... Her har jeg begynt å se etter oppskrifter uten egg, da Agnes har fått påvist allergi ovenfor egg. Jeg må og følge den dietten siden eg ammer. Må nok prøvebake litt før bursdagen tenker jeg.
 
Hahaha ja den varianten har jeg ikke hørt om før :p haha.. "taco er godt, men da må jeg ha det på min måte" lissom :p

Haha, ja:p Han er ganske søt og morsom der han sitter og spiser "tacoen" sin:p:D

Foretrekker du skjell eller lefse forresten? haha
 
Hvor mange skal dere være på dagen da?
Stort selskap?:)
 
Jeg må si jeg gleder meg mest til 4-årsdagen til storebror ;) Der tenker jeg superhelt-tema. De sugerørene var jo supre! Skal bake en vanlig kake og kjøpe sånn spiselig kake-bilde fra ebay med spiderman eller noe lignende :)

1-årsdagen blir vanlig familie og litt venner selskap med 2-3 kaker og ballonger.
 
Gleder meg til å ordne til 1 års dag ja.... Her har jeg begynt å se etter oppskrifter uten egg, da Agnes har fått påvist allergi ovenfor egg. Jeg må og følge den dietten siden eg ammer. Må nok prøvebake litt før bursdagen tenker jeg.

Gå inn på www.detsoteliv.no :) der kan du velge for div allergier ;)
 
Haha, ja:p Han er ganske søt og morsom der han sitter og spiser "tacoen" sin:p:D

Foretrekker du skjell eller lefse forresten? haha
Hvor mange skal dere være på dagen da?
Stort selskap?:)

Haha han høres ut som en kul fyr! Gjør det på sin egen måte:D

Jeg syns begge deler er godt, men fortrekker lefsene :) uten smør da:p haha.. du da?

Her blir selskapene delt opp siden vi har liten plass.. så tenker å be mamma, stefar, broren min og søstrene mine på selve dagen(e).. også skal jeg ha en felles bursdag for Leoh og Liana for slekta på pappan min sin side.. siden det akkurat er 1 mnd mellom bursdagene på dem to :) så da blir det heller midt imellom begge to.. hehe

Søsknene til sambo kommer når dem har mulighet :)
 
Jeg må si jeg gleder meg mest til 4-årsdagen til storebror ;) Der tenker jeg superhelt-tema. De sugerørene var jo supre! Skal bake en vanlig kake og kjøpe sånn spiselig kake-bilde fra ebay med spiderman eller noe lignende :)

1-årsdagen blir vanlig familie og litt venner selskap med 2-3 kaker og ballonger.

Hehe jeg å tenker mest på bursdagen til eldste snupp som blir 5 år :) blir hennes første barneselskap.. og skal lage frost-kake med spiselig bilde av de to prinsessene :D tenkte å kjøpe her: http://www.kakepynt.net/179139697/category/39221/spiselig-bilder-pynt

For det er ca samme prisen som det vil koste på ebay ;)
 
Jeg må si jeg gleder meg mest til 4-årsdagen til storebror ;) Der tenker jeg superhelt-tema. De sugerørene var jo supre! Skal bake en vanlig kake og kjøpe sånn spiselig kake-bilde fra ebay med spiderman eller noe lignende :)

1-årsdagen blir vanlig familie og litt venner selskap med 2-3 kaker og ballonger.

De sugerørene var veldig fine også,fornøyd. Hadde enda flere ulike enn de du ser på bildet også.
Ebay er geniale greier;):)
 
Haha han høres ut som en kul fyr! Gjør det på sin egen måte:D

Jeg syns begge deler er godt, men fortrekker lefsene :) uten smør da:p haha.. du da?

Her blir selskapene delt opp siden vi har liten plass.. så tenker å be mamma, stefar, broren min og søstrene mine på selve dagen(e).. også skal jeg ha en felles bursdag for Leoh og Liana for slekta på pappan min sin side.. siden det akkurat er 1 mnd mellom bursdagene på dem to :) så da blir det heller midt imellom begge to.. hehe

Søsknene til sambo kommer når dem har mulighet :)

Ja, han er verdens beste og kule oldefar for Oliver:);)

Hehe, ok. Jeg også egentlig,men må spise skjell pga.cøliakien. Har kjøpt glutenfrie wraps...de smake imidlertid dritt:eek:

Ok, skjønner. Greit å gjøre det på den måten da:)
 
Back
Topp