1årsdag

Oktoberjenta

Elsker forumet
Ok, nå trenger jeg litt inspirasjon til 1årsdag til jenten min. Er jo faktisk ikke så lenge til oktober babyene våre fyller år! Og lurer sånn på hva dere har i tankene til den dagen?
Hvordan kake(r) skal dere ha, pynt, farger, figurer osv osv:)

Har tenkt at jeg ikke vil ha sånn type prinsesse opplegg for det er så typisk til jenter:pSå vil prøve å få til en sittende bamsekake og har bestilt form til dette. Meeen altså, funker det å bare blande til en vanlig sjokoladekake røre? Er ikke noe flink til noe innenfor baking så tips taes imot:D Mer har jeg ikke tenkt på, som pynt og lignende..har dere bilde må dere gjerne dele

Jeg har bakt bamsekake flere ganger.. bare at det er sånn liggende da:) har en god oppskrift på både kaken og smørkrem jeg kan legge ut imårra:) tips står også på siden til cacas.no..

det som er veldig viktig (og som ikke står på bruksanvisning) er at du bør smøre formen med smør/melange og strø på sukker! Ellers sitter kaken fast;)

Jeg tenker jeg skal surfe litt på ymse bakeblogger for å få litt tips når det nærmer seg. Jeg tenker også noe litt søtt, som feks bamse eller noe, til første bursdagen. Så blir det vel litt mer guttete når han blir eldre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi skal ha bildefremvisning nede i kjelleren på stort lerrert med bilder fra fødsel til nå:)
Skal bestille en kake fra kakeblogger, ellers baker vi resten selv. Bl.a. cup cakes.

Jeg har bakt bamsekake flere ganger.. bare at det er sånn liggende da:) har en god oppskrift på både kaken og smørkrem jeg kan legge ut imårra:) tips står også på siden til cacas.no..

det som er veldig viktig (og som ikke står på bruksanvisning) er at du bør smøre formen med smør/melange og strø på sukker! Ellers sitter kaken fast;)
Ååå tusen takk for tips. Skal innpå siden og se

Jeg tenker jeg skal surfe litt på ymse bakeblogger for å få litt tips når det nærmer seg. Jeg tenker også noe litt søtt, som feks bamse eller noe, til første bursdagen. Så blir det vel litt mer guttete når han blir eldre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva er linken til bloggeren? Må ta meg en titt innpå der også:)

Oi så kjekt med bildefremvisning. Blir dere mange og? Og hva er det du har bestilt fra ebay?

Det blir nok veldig kjekt ja:D Det var mannen sitt forslag og han lager den;)

På ebay har jeg bestilt ole brumm partyhatter, servietter,sugerør, bokser til pop corn og snop, 1 duk, fløyter, ballonger og sånn bannere:P haha...
Er det fest så er det fest;)

Noen som har tips til middag som passer?:P

Vi inviterer i 14.00-tiden nemlig...

Taco?
Gryte?
Pizza?

Hmm...eller mer kjøttkaker/karbonader?:P

Du er jo så flink til å bake da, så det blir nok bra:D
Vi hadde spiselig bilde på dåpskaken;)

Ja skal nok bli bra :) og tester ferdige kakebilder for å ikke stå i flere timer med pynting :)

Ja det er så fint med eget bilde på :D og det er der jeg er litt usikker på kake til Leoh.. om jeg skal ta et bilde av han, eller noe annet!

Noen som har tips til middag som passer?:P

Vi inviterer i 14.00-tiden nemlig...

Taco?
Gryte?
Pizza?

Hmm...eller mer kjøttkaker/karbonader?:P

Jeg syns pizza og taco er veldig enkelt når det er mange :) det vi ofte lager når vi får mange på besøk av gangen :)

Ja skal nok bli bra :) og tester ferdige kakebilder for å ikke stå i flere timer med pynting :)

Ja det er så fint med eget bilde på :D og det er der jeg er litt usikker på kake til Leoh.. om jeg skal ta et bilde av han, eller noe annet!

Flinka;):)

Av han stemmer jeg for:D

Her ser du en av kakene fra dåpen med bilde på...CIMG2957.JPG

Back
Topp