⭐IKM Uke 27⭐

5 DPO i dag, masse murringer og stikkinger, noe som ikke nødvendigvis er så unormalt for dpo. Ikke ømme pupper, ikke kvalm. Men mye tykk utflod (sorry for tmi), kan dette være et tegn tro? :hilarious:

Så spennende at så mange har begynt å teste allerede :D
 
Normale her er at den er mjuk og squishy rundt el og ikm, og litt mer fast i dpo tider. Og sitter som regel litt høyt :) Håper det at den er myk bare er tilfeldig :p
Kjenner jeg er veldig spent på denne pp! Har en god magefølelse, så jeg kommer til å bli kjempeskuffa om jeg tar feil!
Krysser fingrene for at du får en positiv test snart❤️
 
Ser dere noe? 8 dpo ca, synes det kom en grå-ish strek på de (LH strips kun for å se om strekene stemmer ift plassering), erfaringer med make sure tidligtester?:nailbiting:
 
Ser dere noe? 8 dpo ca, synes det kom en grå-ish strek på de (LH strips kun for å se om strekene stemmer ift plassering), erfaringer med make sure tidligtester?:nailbiting:


Glemte bildet:angelic:
 

Vedlegg

  • 05E78BAE-2967-4717-AFD9-5C2C586D9EEC.jpeg
    05E78BAE-2967-4717-AFD9-5C2C586D9EEC.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 89
Ja blir sikkert ikke test før etter ikm her :p Har testeangst. Første pp jeg ikke tester fra 6 dpo så føles litt rart! Sikkert spart meg 8 tester allerede..
Hehe ja, jeg jobber med saken selv. 7 dpo i dag og har lyst å teste i morgen. Men så har jeg bare en digital liggende og 3 til monitor. Det er så dyre tester at jeg orker ikke å ta en før i neste uke en gang.
 
Flere av dere som har sånne typiske tegn på at np kommer mensen?

Her er jeg veldig oppblåst og dårlig i magen... noe jeg er nå så denne satt nok ikke denne pp :) men bedre lykke neste gang :) fortsatt noen dager igjen, så alltid et bittelite håp
 
Flere av dere som har sånne typiske tegn på at np kommer mensen?

Her er jeg veldig oppblåst og dårlig i magen... noe jeg er nå så denne satt nok ikke denne pp :) men bedre lykke neste gang :) fortsatt noen dager igjen, så alltid et bittelite håp

Jeg har veldig tydelige tegn på både el og mens:) ett par dager før mens blir jeg oppblåst og forstoppet, spiser alt jeg kommer over, får hallsbrann og tunge bryst:p
 
Ikke et eneste symptom her, 5 DPO. Brystene er ikke ømme og har ikke kjent stikkinger. Er egentlig full av energi. Så har en litt dårlig følelse denne pp...
 
Jeg har veldig tydelige tegn på både el og mens:) ett par dager før mens blir jeg oppblåst og forstoppet, spiser alt jeg kommer over, får hallsbrann og tunge bryst:p
Haha godt su har det så tydelige tegn da! Krysse for ingen av dem kommer ;)

Ser du har prøvd en god stund ❤️ Høres kanskje rart ut siden jeg har fire barn.., men med nummer 2 så prøvde vi i fire år og endte i prøverør. Lang historie kort bare.
 
Haha godt su har det så tydelige tegn da! Krysse for ingen av dem kommer ;)

Ser du har prøvd en god stund ❤️ Høres kanskje rart ut siden jeg har fire barn.., men med nummer 2 så prøvde vi i fire år og endte i prøverør. Lang historie kort bare.

Ja har blitt noen pp etter hvert :) men har vert på fertilitets sjekk både privat og offentlig og fått beskjed om at ingenting er galt med noen av oss:) skal også tilbake i september om ikke spiren sitter før, for å snakke om evt behandling med inseminering eller prøverør:) så får vi se da hva som skjer i løpet av sommeren:) ganske ok å vite at om det ikke skulle skje så får vi hjelp om et par måneder og kanskje en graviditet før jul :D
Hvor mange prøverørs forsøk hadde dere før det satt om jeg får spørre? :)
 
Ja har blitt noen pp etter hvert :) men har vert på fertilitets sjekk både privat og offentlig og fått beskjed om at ingenting er galt med noen av oss:) skal også tilbake i september om ikke spiren sitter før, for å snakke om evt behandling med inseminering eller prøverør:) så får vi se da hva som skjer i løpet av sommeren:) ganske ok å vite at om det ikke skulle skje så får vi hjelp om et par måneder og kanskje en graviditet før jul :D
Hvor mange prøverørs forsøk hadde dere før det satt om jeg får spørre? :)
Ja men så bra dere har en plan, for da føles så mye bedre da :) prøver du femar i mellomtiden? Et forsøk og ble gravid. Fikk ogsp seks egg på frys :) Ingen feil med meg heller... eneste ustabil syklus.
 
Ja men så bra dere har en plan, for da føles så mye bedre da :) prøver du femar i mellomtiden? Et forsøk og ble gravid. Fikk ogsp seks egg på frys :) Ingen feil med meg heller... eneste ustabil syklus.
Ja er veldig betryggende og gjør det liksom litt lettere om vi misser noen ganger:) nei, har bare fått metformin frem til september, for å hjelpe med å gå ned litt i vekt og forsterke el :) bmien må bittelitt ned før sept for å bli vurdert til prøverør:)
 
Back
Topp