⭐IKM Uke 27⭐

Merkelig temp i dag o_O Kom litt tynt rennende blod rett før jeg skulle legge meg i dag, synes det er litt rart om det er TR allerede 9 dpo med den tempen der! Har vært mye roligere denne PP og tenkt mindre på prøvingen, får håpe det gjorde susen :smiley-angelic001
Ska sjå du får 2 streker :)
 

Vedlegg

  • E134BA10-B013-4CAE-88B7-115BC83010B1.jpeg
    E134BA10-B013-4CAE-88B7-115BC83010B1.jpeg
    88,9 KB · Visninger: 38
8/9dpo neg test i går kveld, men fortsatt mye stikkinger og nå igså noe som føles som menssmerter.. Mens er ikke ventet før neste torsdag så det her er til å bli gal av:p
 
8/9dpo neg test i går kveld, men fortsatt mye stikkinger og nå igså noe som føles som menssmerter.. Mens er ikke ventet før neste torsdag så det her er til å bli gal av:p
Kjenner meg igjen for å si det mildt jeg skal vel ha mensen innen mandag. Tok en test i overigår men ingenting.
Dårlig magefølelse generelt fordi jeg har typisk mensen magen min på gang
 
Kjenner meg igjen for å si det mildt jeg skal vel ha mensen innen mandag. Tok en test i overigår men ingenting.
Dårlig magefølelse generelt fordi jeg har typisk mensen magen min på gang
Dpo tiden går så alt for seint :p
Er merkelig da, jeg pleier ikke få noen form for mens smerter før dag 2 med blødninger så at di er her allerede nå, 1 uke før mens er ventet er litt rart:p håper bare på at testen kanskje kan bli positiv i løpet av neste uke:)
 
Dpo tiden går så alt for seint :p
Er merkelig da, jeg pleier ikke få noen form for mens smerter før dag 2 med blødninger så at di er her allerede nå, 1 uke før mens er ventet er litt rart:p håper bare på at testen kanskje kan bli positiv i løpet av neste uke:)
Spennende da :) krysse for at det er spire på gang hos deg :) ganske sikker det ikke er noe her tross et bittelite håp
 
Utover dagen i dag har jeg fått veldig sånne mensmurringer, og livmortappen kjennes myk. Så spørs om det ikke er mens som kommer likevel snart. Bruker å ha lutealfase på 13-14 dager, og spotting alt i fra i dag til dagen før :) Blæh...
 
Utover dagen i dag har jeg fått veldig sånne mensmurringer, og livmortappen kjennes myk. Så spørs om det ikke er mens som kommer likevel snart. Bruker å ha lutealfase på 13-14 dager, og spotting alt i fra i dag til dagen før :) Blæh...
Når er ikm?
 
Søndag eller mandag :) 10 eller 11 dpo i dag
Det er vel fortsatt ganske tidlig. Når jeg kjenner på tappen skjønner jeg ingenting. Den er akkurat likedan hele tide, flytter seg verken ned eller opp:hilarious:kanskje jeg gjør det feil :p

Håper at tr holder seg unna!❤️
 
Det er vel fortsatt ganske tidlig. Når jeg kjenner på tappen skjønner jeg ingenting. Den er akkurat likedan hele tide, flytter seg verken ned eller opp:hilarious:kanskje jeg gjør det feil :p

Håper at tr holder seg unna!❤️

Normale her er at den er mjuk og squishy rundt el og ikm, og litt mer fast i dpo tider. Og sitter som regel litt høyt :) Håper det at den er myk bare er tilfeldig :p
Kjenner jeg er veldig spent på denne pp! Har en god magefølelse, så jeg kommer til å bli kjempeskuffa om jeg tar feil!
 
Gaaaah...jeg skal ha mensen på mandag-ish, men blir litt smågal av å kjenne på småharde pupper og litt kvalme. Men hadde bestemt meg for å IKKE teste før IKM. Orker ikke flere nedturer med å teste tidlig :-( Men, om jeg skulle falle for trangen, hvor ofte får man negativ test 4 dager før IKM, men allikevel er gravid..? Er testene så følsomme nå, eller er det relativt ofte at man ikke tester positivt før rundt selve IKM?:Heartred
 
Dagens test er også negativ :p 8/9dpo
 

Vedlegg

  • Snapchat-925766550.jpg
    Snapchat-925766550.jpg
    31,5 KB · Visninger: 46
  • Snapchat-377892887.jpg
    Snapchat-377892887.jpg
    5,6 KB · Visninger: 50
Har vært sååå emosjonell de siste dagene, griner over en sang, over 2åringen, den lille familien vår og rett og slett bare føle meg sååå heldig :sad015:Heartpink
Brystene er ømme, jeg er så syyyykt kvalm idag, og jeg har sprunget på do hele dagen. Kjenner noen rare murringer/stikk på høyre siden også:schocked028 Dette er jo så ulikt de andre PP’ene at jeg er så usikker på hva jeg skal tro :dontknow
Er ikke mer enn 5 DPO så jeg tror selv at kroppen er bare litt på bærtur akkurat nå :smiley-angry003

Jeg fikk falsk positiv sist PP, så jeg har ikke lyst å teste før minst 8 DPO , men det er altså på søndag :smiley-angry017 kunne tenkt meg å ta en imorgen jeg :smiley-angelic006
 
Back
Topp