⭐IKM Uke 27⭐

8/9 dpo og nekter å teste :p Jeg føler ikke for å se negativ test... Så her venter jeg og bevarer håpet litt til..
Flink du er! Kan hjelpe på å ikke stirre seg ihjel på tester, selv om jeg gjør det selv når jeg blir testegal:hilarious:6 dpo i morgen og trangen meldte seg når jeg fikk litt tid. Så denne uken skal jeg holde meg så opptatt som overhode mulig.
 
4-6 dager dpo i dag, og jeg har fått vondt i korsryggen, men kun på høyre side :wacky: usikker på når eggløsning var, men ut i fra apper skulle det være en plass mellom 20.juni og 22.juni :) hadde eggløsningssmerter rundt 19./20.juni, så lurer litt på om det nærmer seg tid for første test :angelic: men er så redd for negativ test..:nailbiting:
 
4-6 dager dpo i dag, og jeg har fått vondt i korsryggen, men kun på høyre side :wacky: usikker på når eggløsning var, men ut i fra apper skulle det være en plass mellom 20.juni og 22.juni :) hadde eggløsningssmerter rundt 19./20.juni, så lurer litt på om det nærmer seg tid for første test :angelic: men er så redd for negativ test..:nailbiting:
Samme her :p 9/10 dpo i dag men tør ikke teste :p
Spørs om jeg bare venter og ser om heksa kommer av seg sjøl :happy

Lei av negative tester i fleng hver mnd, som jeg vrir og vender og blir skuffa over. Såååå nå får jeg bare leve i trua ei stund til
 
Samme her :p 9/10 dpo i dag men tør ikke teste :p
Spørs om jeg bare venter og ser om heksa kommer av seg sjøl :happy

Lei av negative tester i fleng hver mnd, som jeg vrir og vender og blir skuffa over. Såååå nå får jeg bare leve i trua ei stund til
Hadde jeg vært så mange dpo, så hadde jeg garantert svidd av både en og to tester allerede :angelic: men skjønner veldig godt at du vil vente i stedet for å få negativ eventuelt :)
 
Hadde jeg vært så mange dpo, så hadde jeg garantert svidd av både en og to tester allerede :angelic: men skjønner veldig godt at du vil vente i stedet for å få negativ eventuelt :)
Ja jeg har testet helt fra 6 dpo alle tidligere mnd, og gjerne to ganger om dagen helt til heksa kom. Så har gått sikkert 30-40 tester siden vi begynte å prøve. Og alle har vært helt hvite uten tvil, så begynner å bli lei skuffelsen :p Har gått med klump i magen fra 6 dpo til 14 dpo pga hvite tester, og nå etter flere mnd begynner jeg å tro det er bedre å leve lykkelig uviten :p
Da slipper jeg å bli nedfor og lei meg så tidlig
 
Ja jeg har testet helt fra 6 dpo alle tidligere mnd, og gjerne to ganger om dagen helt til heksa kom. Så har gått sikkert 30-40 tester siden vi begynte å prøve. Og alle har vært helt hvite uten tvil, så begynner å bli lei skuffelsen :p Har gått med klump i magen fra 6 dpo til 14 dpo pga hvite tester, og nå etter flere mnd begynner jeg å tro det er bedre å leve lykkelig uviten :p
Da slipper jeg å bli nedfor og lei meg så tidlig
Sikkert fornuftig ja :)
 
Har generelt lite symptomer da, er først i dag jeg kjenner puppene såvidt begynner å bli litt ømme. Ellers er jeg oppblåst og sulten. Men ingen murring, ingen lingamentsmerter, ikke ømme brystvorter, ingen kvalme, ingen ekstra luktesans og alt det andre man leter etter :p

Såeh ja.. Syns det kan komme og, så man får litt ekstra håp:happy3

Kunne tenkt meg noen dager med svangerskapskvalme nå så jeg fikk tydelig tegn :p
 
Nå vet jeg ikke om dette bare er kroppen som er jævlig med meg eller om dere kanskje er lei av å høre om puppene mine:hilarious::hilarious:men....i natt så skulle jeg snu meg på siden og trodde jeg skulle dø:hilarious:det var så vondt i puppene at jeg klarte ikke å finne en god stilling. Krysser fingrene for at det er et godt tegn! 6 dpo i dag:nailbiting:
 
Heldigvis har dagene etter dpo vær fylt med masse så tiden har gått forholdvis fort, selv om jeg tenker at det går alt for sakte :hilarious: Kl. 15 i dag setter vi oss i bilen og kjører på ferietur, så håper jeg får fylt dagene så det ikke blir så lenge til testing. Er bare 5 dpo i dag, så tenker tidligst å teste 9/10 dpo (søndag/mandag), så skuffelsen ikke blir for stor:) Flere som skal teste søndag/mandag?:) Har 5 tidlig tester og 1 CBD Uke med meg:hilarious: Må jo være forberedt:D
 
Altså nå blir jeg litt smågal tror jeg :p jeg nyser konstamt i dag, og hver eneste gang river det veldig nede på enten venstre side eller midten liksom,, dette skjer også når jeg ler, hoster, gjesper eller strekker litt på meg :p alt annet er som normalt vil jeg si:p
 
Noen som måler puls?

Spent på om denne skal synke eller ikke.. :bored:
 

Vedlegg

  • CD5AE0AE-D4CD-4B6B-96C9-966B85E08873.jpeg
    CD5AE0AE-D4CD-4B6B-96C9-966B85E08873.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 40
Greide selvfølgelig i et svakt øyeblikk å ta en test, å den var blenda, noe som kanskje ikke er så rart siden jeg ikke er mer enn 4/6 dpo :wacky: hvorfor måtte jeg ryke på en test sååå tidlig da? :banghead: bare en test igjen, så må nok bare bestille nye :rolleyes:
 
Merkelig temp i dag o_O Kom litt tynt rennende blod rett før jeg skulle legge meg i dag, synes det er litt rart om det er TR allerede 9 dpo med den tempen der! Har vært mye roligere denne PP og tenkt mindre på prøvingen, får håpe det gjorde susen :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 81F10442-80D2-4C4D-A83A-CFA19750F212.jpeg
    81F10442-80D2-4C4D-A83A-CFA19750F212.jpeg
    85,1 KB · Visninger: 43
Merkelig temp i dag o_O Kom litt tynt rennende blod rett før jeg skulle legge meg i dag, synes det er litt rart om det er TR allerede 9 dpo med den tempen der! Har vært mye roligere denne PP og tenkt mindre på prøvingen, får håpe det gjorde susen :smiley-angelic001
Eggfesting dag 8 og blod dag 9, jeg tror du er gravid! Med så fin en temp! Håper egget graver seg godt ned❤️
 
Leneb- 33år- PP1 - B5 -EL 15.06 IKM 01.07
 
20190627_081431.jpg

Tempen er jo helt perfekt :D Men tør ikke helt tro det betyr full klaff gitt.. Har blitt så skuffa hver mnd at jeg prøver å ikke bygge opp for mye håp. 10/11 dpo i dag
 
Back
Topp