⭐ IKM UKE 43 ⭐

30% på tester hos komplett i dag. Vurderer å kase meg rundt å kjøpe. Holdbarheten er vel så lang at jeg eventuelt kan bruke ved neste graviditet? Dersom det klaffer nå?
 
30% på tester hos komplett i dag. Vurderer å kase meg rundt å kjøpe. Holdbarheten er vel så lang at jeg eventuelt kan bruke ved neste graviditet? Dersom det klaffer nå?

Har tenkt på det samme!
 
8dpo og jeg har veldig mye murringer i dag og... Har i tillegg fått skikkelig vondt i korsryggen..
Er for øyeblikket mer bekymret for at lutealfsen skal bli fort kort enn om jeg er gravid :confused:
 
Stod opp Gry tidlig for å teste og niiiiiii stirre.
Nå har testingen gått til hode på meg. Har ett så vanvittig ønske om at det skal klaffe. Trodde kanskje jeg så noe på makesure sin tidligtest, så tok en RFSU tidlig og. Den viste hvertfall ikke noe.
Jaja. Legger ved den jeg trodde jeg så noe på. Bildet er tatt innenfor tiden
Vis vedlegget 310451 Vis vedlegget 310452
Det er jo noe der?
 
Fikk denne 9dpo
Og i dag 10 dpo:dontknow
received_742581692872621.jpeg
received_2383975328597224.jpeg
 
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
 

Vedlegg

  • 47C2CF74-4E05-4218-8FEE-625D6BA36D79.jpeg
    47C2CF74-4E05-4218-8FEE-625D6BA36D79.jpeg
    7,9 KB · Visninger: 88
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Jeg syntes jeg ser altså!!! Spennende! Men er kan være mine øyne og hallusinerer.
 
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Synes jeg ser noe der:happy:
 
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Ser noe. :happy: Spennende
 
Back
Topp