⭐ IKM UKE 43 ⭐

15 dpo her, ingen TR, det går jo ikke an :hilarious: EL må ha vært seinere :pompus: eller..... Er testene teite.... :wacky: det som suger er at ingenting gjelder pga den teite MA'en :sorry::( blanda følelser her jenter, vil bare ligge under dyna å gråte i dag :Heartred

Er selv i prøvinga etter MA, vet akkurat hvordan det føles. Stor klem til deg :Heartred
 
11 DPO i dag. Ikke testet (tør ikke :oops:). IKM er enten i morgen eller onsdag (varierer mellom å ha 26 og 27 dagers sykluser).

Synes av og til puppene er større og ømme, men så forsvinner det igjen. Mye murringer i helga, men det kan jo også bare ha vært luft. Litt vondt i korsryggen av og til, men det har jeg hatt alle PPer uten at det nødvendigvis har vært noe. Litt snørrete, men det er jo kaldt ute nå. Trøtt, men det er jo mandags morgen. Føle jeg fikk en liten "kvalmetokt" i går, men det kan ha vært pga. wrapsen jeg spiste :hungover: Uff, alt kan være et symptom, samtidig som det kan ha en helt annen forklaring :hilarious: Har avtalt med samboer å teste torsdag morgen dersom TR ikke har kommet. Håper så inderlig at det nesten gjør vondt :smiley-angelic001
 
9 dpo. Syns jeg ser noooe :sorry:
 

Vedlegg

  • 59D17140-0C67-4BE3-8D1F-6CEDBDB0A954.jpeg
    59D17140-0C67-4BE3-8D1F-6CEDBDB0A954.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 78
Blenda test i dag 9 dpo. Heller ingen symptomer nå.

Måtte seff skikkelig tisse 03.15 i natt, så testen jeg tok 07.30 fikk kanskje ikke det beste utgangspunktet, så får prøve igjen i morgen, 10 dpo :)
 
Hvordan går det med deg, Luna? :happy: Leste i dagboken din i går, har du tatt ny test i dag tidlig?

Nei, ikke testet idag, gjør det kanskje i ettermiddag, men forventer svakere! Pulsen har også gått litt ned idag, så fortsatt like pessimistisk :hilarious:

Med deg da? Når tenker du å teste?❤
 
Nei, ikke testet idag, gjør det kanskje i ettermiddag, men forventer svakere! Pulsen har også gått litt ned idag, så fortsatt like pessimistisk :hilarious:

Med deg da? Når tenker du å teste?❤

Du får oppdatere oss, krysser fingrene for stigning! :cat: Skal ikke teste før torsdag dersom ikke mensen har kommet da... Lenge til! :bag:
 
Du får oppdatere oss, krysser fingrene for stigning! :cat: Skal ikke teste før torsdag dersom ikke mensen har kommet da... Lenge til! :bag:

Det skal jeg!:happy:
Så spennende!! Og så flink du er til å la være, kunne ønske jeg klarte det:shy:
 
Tante rød kom i dag 11 dpo men er skikkelig kvalm og uvel. Lov å håpe ennå. Fikk en litt rar mens sist jeg var gravid. Men trur nok dette er tante rød.
 
Så spennende ! Håper det går din vei. Skulle ønske jeg klarte å holde meg fra å teste så lenge som deg. Krysser fingrene :joyful:

Har ikke tester liggende, og skal kun kjøpe hvis mensen ikke kommer på dagen. Økonomien er ikke den sterkeste, og selv om vi ikke prøverprøver, men bare ikke er forsiktige så tar vi alt av testing og slikt med ro(trooor han!) Jeg, selvfølgelig, tenker jo ikke på noe annet:rolleyes:
 
Back
Topp