⭐ IKM UKE 43 ⭐

Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Ta bilde med blits!!!! Hilsen ei som har testet 2000 tester de siste 4 mnd haha!
 
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Det er da noe her!! Blir spennende å se imorgen tidlig..!
 
Ta bilde med blits!!!! Hilsen ei som har testet 2000 tester de siste 4 mnd haha!
Haha! Jeg har bilde med blits, men blitsen var så blendende at den svake streken ikke ble synlig på bildet :sorry: Har IKM 25.
37AF96BF-4CB1-4EB8-B47C-5791D1890D96.jpeg


Ser streken i virkeligheten, men her er den helt borte..
 
Last edited:
Jeg hadde eggløsning 10 okt. Hadde samleie 2 dager før. Får mensen i løpet av uka her. I dag kom det litt utflod med så vidt litt blod i. Kan det være et bra tegn? Har gått å hatt smerter nederst i magen siste 4-5dagene. Men kan være pga smerter i korsrygg. Hvordan tester er best å teste tidlig med?
 
Forventer mensen på tirsdag, er uvirkelig kvalm og uvel, og ikveld er brystene mine så smertefulle at jeg må ha sportsbh på nå når jeg går til sengs! Tør ikke teste enda... Er 12 dpo nå:smiley-angelic001
 
Forventer mensen på tirsdag, er uvirkelig kvalm og uvel, og ikveld er brystene mine så smertefulle at jeg må ha sportsbh på nå når jeg går til sengs! Tør ikke teste enda... Er 12 dpo nå:smiley-angelic001

Så spennende ! Håper det går din vei. Skulle ønske jeg klarte å holde meg fra å teste så lenge som deg. Krysser fingrene :joyful:
 
Ca 10 DPO .
Tok en test sammen med mannen i dag tidlig - da kunne v ikke se noen strek.. Jeg glemte å kaste testen og tok en titt på den etter den var tørket.. :shy:Da skimtet jeg i mitt hode en strek som ikke har kommet på tidligere tørre tester.. Sååå utålmodig som jeg er tok jeg en ny nå i kveld og synst jeg kan skimte noe svaaaasakt - men testøynene mine hallusinerte lett to streker. :rolleyes:Hva tror dere, er det noe svaaakt der :wacky: ?
Å herregud så spennende!! Det er noe der, ingen tvil! Krysser fingrene for dere :)
 
Forventer mensen på tirsdag, er uvirkelig kvalm og uvel, og ikveld er brystene mine så smertefulle at jeg må ha sportsbh på nå når jeg går til sengs! Tør ikke teste enda... Er 12 dpo nå:smiley-angelic001
Ble veldig optimistisk med alle de symptomene :happy:
 
Ny test i dag. Det er noe der!!! Måtte det bare holde!! 10DPO. :smiley-bounce016
98780341-1EF3-4969-9E07-1D07436031A9.jpeg
F262B2C6-40F2-40E3-92C8-CC971EDC6D0C.jpeg
 
Negativ test idsg 13dpo også. Føler det er helt utrolig at vi må over i pp16 :( Nå må det jo snart klaffe
 
15 dpo her, ingen TR, det går jo ikke an :hilarious: EL må ha vært seinere :pompus: eller..... Er testene teite.... :wacky: det som suger er at ingenting gjelder pga den teite MA'en :sorry::( blanda følelser her jenter, vil bare ligge under dyna å gråte i dag :Heartred
 
10 dpo og blenda, heldigvis litt tidlig enda:) prøve og vente 2 dager til neste test!
 

Vedlegg

  • 96895972-C70E-46DB-9EBE-E97CC817733C.jpeg
    96895972-C70E-46DB-9EBE-E97CC817733C.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 45
15 dpo her, ingen TR, det går jo ikke an :hilarious: EL må ha vært seinere :pompus: eller..... Er testene teite.... :wacky: det som suger er at ingenting gjelder pga den teite MA'en :sorry::( blanda følelser her jenter, vil bare ligge under dyna å gråte i dag :Heartred
Av og til er det, det eneste som hjelper! :Heartred Sender deg masse kjærlighet!
 
Back
Topp