⭐️IKM uke 52 ⭐️

Jeg fikk eggløsningsslim 3 DPO da jeg ble gravid forrige syklus, så kan få det etter eggløsning også tydeligvis. Var det størrelsen på follikkelen som gynekologen kommenterte eller så hun at du hadde hatt eggløsning?

størrelsen på follikkelen :) dette var sist fredag ( 6 desember ), og da sa hun 5-6 dager. Og i min kalkulator står det at onsdag er eggløsningsdag. Så det tenkte jeg kunne stemme godt.
 
Gleder meg veldig til å begynne å teste til helgen! TR skal komme neste onsdag, og tenkte jeg skulle teste lørdag... :shy: har kjent litt etter de siste dagene og tenkt at det kanskje ikke er helt umulig at jeg er gravid - men i dag kjenner jeg ingenting og er skuffet over at jeg la inn lite aksjer :smiley-angry017 hva er vanlig? Holder det me 3 i EL-uken? Kanskje umulig for dere å svare på, men er barnløs og i første prøveperiode.. derfor noe usikker på alt :hilarious:
 
Gleder meg veldig til å begynne å teste til helgen! TR skal komme neste onsdag, og tenkte jeg skulle teste lørdag... :shy: har kjent litt etter de siste dagene og tenkt at det kanskje ikke er helt umulig at jeg er gravid - men i dag kjenner jeg ingenting og er skuffet over at jeg la inn lite aksjer :smiley-angry017 hva er vanlig? Holder det me 3 i EL-uken? Kanskje umulig for dere å svare på, men er barnløs og i første prøveperiode.. derfor noe usikker på alt :hilarious:

Litt usikker, men så lenge man legger inn aksjer et par tre ganger rundt eller på tidspunkt for positiv test tror jeg man bør kunne treffe.

Sammenlignet nettopp denne pp med de 4 tidligere pp der jeg har blitt gravid, og jeg tror jeg har bomma på når aksjene ble lagt inn :(Vi var nok i tidligste laget denne gangen. Denne pp hadde vi sex to dager før positiv EL-test og på dag for positiv EL-test. Men de tidligere periodene har vi også hatt dagene etter positiv test. Synes det er vanskelig å si, for tror det er litt individuelt for par (både mtp svømmerne og svømmeforholda hos mor) hvor fort svømmerne kommer fram. Men angrer litt på at vi ikke var litt mer rutinerte og la inn aksjer også dagen etter :facepalm:
 
Gleder meg veldig til å begynne å teste til helgen! TR skal komme neste onsdag, og tenkte jeg skulle teste lørdag... :shy: har kjent litt etter de siste dagene og tenkt at det kanskje ikke er helt umulig at jeg er gravid - men i dag kjenner jeg ingenting og er skuffet over at jeg la inn lite aksjer :smiley-angry017 hva er vanlig? Holder det me 3 i EL-uken? Kanskje umulig for dere å svare på, men er barnløs og i første prøveperiode.. derfor noe usikker på alt :hilarious:
Tror kanskje jeg og mannen er over gjennomsnittet kåte, for vi har som regel sex hver dag uansett EL eller ikke :rolleyes: hender vi har pause når TR er på besøk :dontknow hmm.. det sies jo at hver dag kan være for ofte også :rolleyes:
 
Tror jeg er 5 dpo i dag. Masse murring og tykk hvit/gul utflod. Øm korsrygg. Trenger ikke bety noe. Er egentlig for tidlig for noe særlig symptomer. Et mer sikkert tegn for meg er hyper følsomme brystvorter - det har jeg ikke. Kan de ha blitt herdet av all ammingen tro? Tror ikke jeg er gravid så vil egentlig bare ha mensen så jeg kan finne eggløsning på ordentlig neste gang.
 
Tror kanskje jeg og mannen er over gjennomsnittet kåte, for vi har som regel sex hver dag uansett EL eller ikke :rolleyes: hender vi har pause når TR er på besøk :dontknow hmm.. det sies jo at hver dag kan være for ofte også :rolleyes:
Haha, så fantastisk! Hvilken PP er dere på?
 
Haha, så fantastisk! Hvilken PP er dere på?
PP2 etter MA 21. september. Pp3 tilsammen, ble gravid på første forsøk etter uttak av pstav i juli... :rolleyes: gynekologen har trua så det må jo jeg å ha :chicken: godt vi er kaniner :hilarious:
 
5dpo i dag. Sikkelig klar for juleferie her nå. Fire arbeidsdager igjen og 20 norskstiler å rette før ferien:banghead: kjenner meg så slitn i dag at jeg har lagt meg i sengen allerede. Gleder meg nå bare til testdagene og juleferien kan kommer:cool:
 
Trodde jeg hadde skrevet meg opp her jeg, men tydeligvis ikke.

Stinky - 30 - PP2 etter MA - B2 - EL 16.12 - IKM 30.12
 
Positiv EL-test i kveld, så da slenger jeg meg med her! :)

Arwina - 27 - PP2 - B1 - EL 16/12 - IKM 29/12
 

Vedlegg

  • IMG_20191216_201358.jpg
    IMG_20191216_201358.jpg
    29,3 KB · Visninger: 43
Når blir det testing på dere? Og hvilken Dag DPO er dere da?
Hadde vært gøy å vente til julaften, men jeg klarer sikkert ikke det :smiley-ashamed004
Er mellom 10 og 12 dpo 23/12 og tenker det passer greit for en tidligtest. Jeg temper óg for første gang, så får se an om det skjer noe spennende med grafen. Plutselig begynner jeg å teste før :hilarious:
 
Når blir det testing på dere? Og hvilken Dag DPO er dere da?
Har ikm 23. Desember, men blir nok å teste før det. Kanskje så tidlig som 9 eller 10 dpo, det er på torsdag-fredag. Jeg pleier å drøye til ikm, men orker ikke vente på svaret nå i julestria. :)
 
89F088F0-AD66-4738-983A-03FAAA7EAA50.jpeg
A68AA92A-38E2-4394-A643-031C2F8DFF36.jpeg
Merkelig syklus denne måneden, tror dere el var når den er mørkest? De er positive/nesten positive 2 ganger etter den ordentlige positive :banghead:
 
5dpo i dag. Sikkelig klar for juleferie her nå. Fire arbeidsdager igjen og 20 norskstiler å rette før ferien:banghead: kjenner meg så slitn i dag at jeg har lagt meg i sengen allerede. Gleder meg nå bare til testdagene og juleferien kan kommer:cool:

Samme her! Jeg er også lærer og kjempe klar for testing og juleferie :hilarious:
 
Back
Topp