⭐️IKM uke 52 ⭐️

Fortsatt positiv EL test, så kan ikke komme over i DPO land helt enda.. Så spent!
 

Vedlegg

  • FC013E02-9832-4CC1-B534-95050771A3C2.jpeg
    FC013E02-9832-4CC1-B534-95050771A3C2.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 40
5 dpo og kjenner at jeg angrer på at jeg ikke spiste ananas :hilarious: tenkte tanken men ble lissom aldri noe :hilarious:
Ikke mange dagene før jeg kan slippe testetøsa ut av buret :rolleyes: :jimlad: hva gjør dere på i kveld? :happy:
 
5 dpo, og innbiller meg at jeg har murringer i kveld. :rolleyes:
Hadde det ikke vært for at jeg ligger rett ut med lungebetennelse og alt med seg, hadde jeg nok også kunne si det samme :hilarious:
Er oddsene dårligere når man er skikkelig syk tro...:bookworm: hmm :banghead:
 
Hadde det ikke vært for at jeg ligger rett ut med lungebetennelse og alt med seg, hadde jeg nok også kunne si det samme :hilarious:
Er oddsene dårligere når man er skikkelig syk tro...:bookworm: hmm :banghead:
Æsj, så kjedelig å være syk! God bedring!

Her er det rolig kveld. Vi var på julebord i går. Jeg drakk ikke, for jeg kjørte. Godt å slippe å være fyllesyk, men kjenner likevel at det ikke ble kveld før 2.30... brukte et par timer (!) hjem derfra, inkludert ladestopp m/ burger.
 
Åh, forstår ingenting av dette her eggløsningsgreiene :hilarious: gynekolog sa onsdag og torsdag, men i dag har jeg slim igjen... jeg la ikke inn aksjer siden jeg hadde vært på julebord (edru) og mannen va trøtt men nå angrer jeg jo hvis det er eggløsningsslim. For urutinert til å se forskjell på det og «vanlig» slim...

ikveld er jeg kommet hjem fra gavehandel! Har bryllup, jul og forhåpentligvis en graviditet denne måneden. Hektisk nok - men bare koselige ting i vente! :cat:
 
Åh, forstår ingenting av dette her eggløsningsgreiene :hilarious: gynekolog sa onsdag og torsdag, men i dag har jeg slim igjen... jeg la ikke inn aksjer siden jeg hadde vært på julebord (edru) og mannen va trøtt men nå angrer jeg jo hvis det er eggløsningsslim. For urutinert til å se forskjell på det og «vanlig» slim...

ikveld er jeg kommet hjem fra gavehandel! Har bryllup, jul og forhåpentligvis en graviditet denne måneden. Hektisk nok - men bare koselige ting i vente! :cat:

Jeg fikk eggløsningsslim 3 DPO da jeg ble gravid forrige syklus, så kan få det etter eggløsning også tydeligvis. Var det størrelsen på follikkelen som gynekologen kommenterte eller så hun at du hadde hatt eggløsning?
 
Æsj, så kjedelig å være syk! God bedring!

Her er det rolig kveld. Vi var på julebord i går. Jeg drakk ikke, for jeg kjørte. Godt å slippe å være fyllesyk, men kjenner likevel at det ikke ble kveld før 2.30... brukte et par timer (!) hjem derfra, inkludert ladestopp m/ burger.
Man blir jo trøtt av å være natteravn uansett :happy: godt det snart er natt :rolleyes:
 
Føler meg litt dum nå, men hva hjelper ananas for og i så fall når bør det spises?
Har en hel og perfekt moden ananas på kjøkkenbenken!
 
Føler meg litt dum nå, men hva hjelper ananas for og i så fall når bør det spises?
Har en hel og perfekt moden ananas på kjøkkenbenken!
Lager visst bedre miljø i livmoren. Spises fra EL til 5 dpo :rolleyes: deler en hel ananas i 5 skiver og spiser en skive om dagen. Det harde inni også. Men men. Får prøve neste PP hvis det ikke sitter nå o_O
 
Føler meg litt dum nå, men hva hjelper ananas for og i så fall når bør det spises?
Har en hel og perfekt moden ananas på kjøkkenbenken!
Bedrer miljøet i livmoren og hjelper på at egget fester seg. Står litt i disse linkene
https://forum.babyverden.no/threads/hvor-man-kjøper-tester-babyklister-etc-til-prøvingen.1985721/
https://forum.babyverden.no/threads/våre-tips-for-å-øke-fertiliteten.1873131/#post-22568223
Del en hel ananas med kjernen i fem deler og spis en del hver dag fra 1dpo til 5dpo.
 
Lager visst bedre miljø i livmoren. Spises fra EL til 5 dpo :rolleyes: deler en hel ananas i 5 skiver og spiser en skive om dagen. Det harde inni også. Men men. Får prøve neste PP hvis det ikke sitter nå o_O

Ah, ok! Takk for svar! Da skal jeg prøve det neste PP (er på 8 dpo nå) - hvis det ikke klaffer denne gangen vel å merke! Men har vært kvalm og vondt i korsryggen i hele dag + litt murringer i høyre lyske av og til, så krysser fingrene for at jeg ikke behøver det
 
Haha, kor mykje ananas et folk eigentleg? Har kjøpt inn eg også no og satsar på at det gjer susen! :joyful:

Deler en ananas i fem skiver, og spiser en skive hver dag, med kjernen og det hele. Det er der man finner bromelain (var det sånn det skrives mon tro), som visstnok skal bedre forholdene i livmoren:) Ananas er heldigvis veldig godt!:)
 
Imorgen er jeg 5 dpo, woho! Kjenner testetrangen begynner å komme:p Gjør det ikke noe bedre at jeg ha nesten 20 tester liggende. Når tenker dere å begynne å teste? Jeg klarer max å holde meg til 7 dpo, tror jeg. Og det er jo altfor tidlig :angelic::rolleyes:
 
Haha, kor mykje ananas et folk eigentleg? Har kjøpt inn eg også no og satsar på at det gjer susen! :joyful:
Jeg går ikke så vitenskapelig til verks (eller jo, egentlig gjør jeg vel det), men tar ei tjukk skive ananas til dagen. Har ikke delt den i fem like deler liksom. Familien for øvrig er også glad i ananas, så vi er vel på tredje eksemplaret nå.
 
Back
Topp