⭐️IKM uke 25⭐️

13dpo og blenda hvitt. Bare å stålsette seg for ny prøveperiode da
 
Har ikke meldt meg på ikm gruppa denne gang da jeg hadde begynt å miste håpet!
Men i dag kl 06.24 sto det ENDELIG "GRAVID 1-2" på testen! Jeg kunne ikke tro det! 11 måneder prøving, testing og etter mye håp!:cool05:cool05
Krysser fingrene får dere andre og håper å se dere i mars gruppa :smiley-bounce016
Så gøye nyheter da!!! :D Gratulerer så masse :love7
 
Er det vanlig å ha "menssmerter" (vondt i korsrygg og uro i livmorområdet) i 3 dager uten at mensen har vist noe tegn på å være i nærheten? o_O
 
Ikm og fortsatt hvit test. Da er det nok bare å vente på mens og ny runde. ❤️
 
Testen innenfor 5 min og etter den har tørket. 12 dpo. Så vidt man skimter noe. Er det håp? :dontknow
 

Vedlegg

  • 459F619E-BE48-44CE-B451-A6AA11B6EE04.jpeg
    459F619E-BE48-44CE-B451-A6AA11B6EE04.jpeg
    18 KB · Visninger: 71
  • 3B423FEE-9BB6-41AB-AA69-6D718431979F.jpeg
    3B423FEE-9BB6-41AB-AA69-6D718431979F.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 69
Er det vanlig å ha "menssmerter" (vondt i korsrygg og uro i livmorområdet) i 3 dager uten at mensen har vist noe tegn på å være i nærheten? o_O

Vet ikke om det egentlig er vanlig, men jeg har det sånn. Har alltid masse murringer, menssmerter, ømme pupper og er kvalm og sånt mellom el og ikm. Er så kjedelig når det ikke betyr noe for meg :( Håper det betyr noe for deg da! :)
 
Vet ikke om det egentlig er vanlig, men jeg har det sånn. Har alltid masse murringer, menssmerter, ømme pupper og er kvalm og sånt mellom el og ikm. Er så kjedelig når det ikke betyr noe for meg :( Håper det betyr noe for deg da! :)

Takk for svar! Har ikke hatt "normal" mens på seks år da jeg nettopp har slutta på pilla, så jeg husket rett og slett ikke hvordan det var :confused: Men, i dag kom tr, så da fikk jeg svar ;)
 
Testen innenfor 5 min og etter den har tørket. 12 dpo. Så vidt man skimter noe. Er det håp? :dontknow
Skimte så vidt en strek der, krysser fingrene for deg. Min var kritthvit igår (12 DPO). IKM imorgen så har ingen håp men tar en til test imorgen tidlig.
 
Fortsatt ingen mens :grumpy:
Bruker aldri å ha forsinka, dette er frustrerende ass :facepalm:
 
Skimte så vidt en strek der, krysser fingrene for deg. Min var kritthvit igår (12 DPO). IKM imorgen så har ingen håp men tar en til test imorgen tidlig.

IKM i dag jeg og så får bare vente å se :) tror nok ikke det er noe :sorry: alt for svakt til det. Er også tom for tester :hilarious:
 
Si ifra hvis det er noen på lista jeg ikke har oppdatert :) Har fått inntrykk av at en del venter på tr, men ikke har fått den til forventet tid.
 
Tiaso - 29- B2- PP2 - EL 5/6 - IKM 19/6
Andie19 - 25 - B1 - PP5 - EL 5/6 - IKM 19/6
nick:gullklumpnr4 - aler:40 - barn:3 - PP2 - EL :8.juni- IKM 22.juni
Kalaya00 - 30 - b1 - pp?? - el 4/6 - ikm 19/6
Rjente22 - 26 år - b1 -pp 35++ - el ca 5./6. Juni - ikm ca 20.06
Ønskebarnnr2 - 26 år - b2 - pp1 - EL ca. 6.juni - IKM ca. 20-21.juni. ☺️
Fortsatt ingen mens :grumpy:

Hvordan går det med dere? :)
 
Back
Topp