⭐️IKM uke 25⭐️

Ja, var veldig mange! Sitter å venter på gruppe for ikm uke 29. Fiiikser kanskje du? :angel8 for vi havner vel i samme uke neste gang også? :rolleyes:
Sitter å venter selv :p Tenkte på å fikse en, men har blitt mindre og mindre aktiv på forumet, så jeg tenkte jeg kanskje skulle se om noen andre oppretta en først :) IKm 29 på deg og? :laughing002
 
Sitter å venter selv :p Tenkte på å fikse en, men har blitt mindre og mindre aktiv på forumet, så jeg tenkte jeg kanskje skulle se om noen andre oppretta en først :) IKm 29 på deg og? :laughing002

Forståelig det! Er ikke så aktiv selv såå.

Jepp :smiley-angelic006 satse på vi havner i samme termingruppe snart!
 
Tok en test til nå å den er også negativ, ikke en antydning til strek. Så det er nok bare mensen som ikke har kommet ennå etter jeg tok ut spiralen for litt over en måned siden, men har jo hørt at det kan ta tid.
 
Tok digital idag (2 dager over IKM) og negativ. Da har jeg nok hatt EL senere enn antatt. Bare tr kan komme så man kan begynne på ny pp.
 
Skitt, det var ikkje mange gravide i gruppa vår...!!! :banghead: Satsar på at det klaffar i løpet av sommaren for oss alle.

Og eg kan iallfall jubla høgt over å ha fått drømmejobben denne perioden!!! :smiley-bounce016

Så håpar eg at det kan redusera stressnivået litt, slik at det snart blir ny bebis også! :Heartbigred
 
Skitt, det var ikkje mange gravide i gruppa vår...!!! :banghead: Satsar på at det klaffar i løpet av sommaren for oss alle.

Og eg kan iallfall jubla høgt over å ha fått drømmejobben denne perioden!!! :smiley-bounce016

Så håpar eg at det kan redusera stressnivået litt, slik at det snart blir ny bebis også! :Heartbigred
Gratulerer så mye!! :D:Heartred
 
Venter fortsatt:meh: Er så kjedelig for da får jeg falske forhåpninger. Ømme pupper har kommet tilbake også... Men bare negative tester. Så er vel bare kroppen som ikke spiller på lag:banghead:
Åå så kjedelig!! Nå må snart tr komme så du kan begynne på nytt :oops:
 
Åå så kjedelig!! Nå må snart tr komme så du kan begynne på nytt :oops:

Syklusdag 37 og fortsatt ingenting. Så da regner jeg med at det er noe i veien med eggløsningene mine eller at jeg eventuelt ikke har noen i det hele tatt.. :( 6 måneder i dag siden jeg sluttet med p-piller etter å ha gått på det siden jeg var 16.. Har hatt sykluslengder på 25, 31 og nå 37 hittil. Regner med at det ikke er normalt..?

Så derfor det ikke kommer noen oppdatering fra meg:angelic:
 
Syklusdag 37 og fortsatt ingenting. Så da regner jeg med at det er noe i veien med eggløsningene mine eller at jeg eventuelt ikke har noen i det hele tatt.. :( 6 måneder i dag siden jeg sluttet med p-piller etter å ha gått på det siden jeg var 16.. Har hatt sykluslengder på 25, 31 og nå 37 hittil. Regner med at det ikke er normalt..?

Så derfor det ikke kommer noen oppdatering fra meg:angelic:
Det kan dessverre være normalt med sykluskluss etter så lang tid med prevensjon :( Hadde selv gjennomsnittlig syklus på 37 dager (uten å ha brukt prevansjon på mange år), så vet godt hvordan det er med lange og ustabile sykluser!! Hold ut ❤️ håper det korrigerer seg snart!! Hvis ikke ville jeg oppsøkt lege
 
Back
Topp